خبرگزاری کار ایران

فروشگاه لوازم یدکی آریا پارت

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۵۱۲

شرکت آریا پارت نمایندگی فروش لوازم یدکی ماشین های لیفان، برلیانس و هایما را دارد و کلیه لوازم یدکی این خودروها را به بازار عرضه می کند.

فروشگاه لوازم یدکی آریا پارت یکی از معتبرترین و بهترین وارد کنندگان لوازم یدکی بوده و مشتریان می توانند به صورت آن لاین و از طریق فروشگاه های اینترنتی از این فروشگاه خرید کنند. این فروشگاه، تمام لوازم یدکی خودروهای مختلف را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد. کلیه لوازم یدکی این فروشگاه اورجینال بوده و شامل خدمات پس از فروش می شود. از محصولات شرکت آریاپارت می توان به لوازم یدکی رنو ساندرو مانند چراغ جلو رنو ساندرو و لوازم یدکی خودروهای چینی مانند خودروهای برلیانس، لیفان و اچ سی کراس اشاره کرد.

خودروی برلیانس

کمپانی برلیانس تولید کننده قطعات خودروهای چینی است و از سال 1992 کار تولید و مونتاژ خودرو را شروع کرده است. یانگ رونگ بنیان گذار این کمپانی بوده و در ابتدای فعالیتش با همکاری شرکت تویوتا، به تولید مینی بوس مشغول بودند. کمپانی برلیانس در سال 2009 توانست بیش از 150 هزار خود روی سواری به بازار عرضه کند. این کمپانی در حال حاضر خودروهای خود را به کشورهای همچون کلمبیا، روسیه، استرالیا، کره جنوبی و بعضی از کشورهای حوزه خلیج فارس عرضه می کند. در سال 2010 کمپانی برلیانس در حدود 800 هزار خودرو تولید کرد ولی در سال 2012 تعداد تولید این خودروها تا حدودی کاهش پیدا کرد زیرا این کمپانی در این مدت بیشتر بر کیفیت خودروهای خود تمرکز کرده بود. در سال 2011 کمپانی برلیانس جز ده برند تجاری برتر و همچنین جز 25 کمپانی برتر صنعت ماشین سازی چین بوده است.

کمپانی برلیانس در کشور ایران با شرکت های پارس خودرو و سایپا مشغول به همکاری است. شرکت سایپا دو مدل خودروی برلیانس V5 و H230 تولید می کند و کمپانی پارس خودرو مشغول به مونتاژ برلیانس مدل H320 و H330 می باشد. مدل H300 خودرروهای برلیانس یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل این خودرو در کشور ایران بوده و طراحی سپر این خودرو شبیه به خودروهای BMW است. خودروی برلیانس با توجه به امکانات زیادی که دارد، قیمت مناسبی داشته و به همین دلیل تبدیل به یکی از پرفروش ترین خودروها شده است. این ماشین طراحی و ظاهری زیبا، و مشخصات فنی بسیار خوبی دارد و به همین دلیل به یکی از محبوب ترین خودروها تبدیل شده است.

خودروی برلیانس H330، 1 متر و 460 سانتی متر ارتفاع، 4 متر و 510 سانتی متر طول و در حدود 1 متر و 758 سانتی متر عرض دارد. وزن این خودرو 1250 کیلوگرم بوده و در هر 100 کیلومتر در حدود 7 لیتر بنزین می سزاند. برلیانس H330، 5 دنده جلو گیربکس دنده ایی اتومات و یک دنده عقب دارد. این خودرو از نظر ایمنی قوی بوده و دارای دو کیسه هوای ایمنی به صورت استاندارد است و در صورت سفارش می توان در این خودرو کیسه ای هوای جانبی نیز نصب کرد. این خودرو همچنین مجهز به سیستم ABS و EBD بوده و این ترمزها این امکان را دارند که در مسافتی در حدود 402 متر، شرعت خودرو را از 100 کیلومتر به صفر کاهش دهند.

لوازم یدکی خودروی برلیانس

کلیه لوازم یدکی برلیانس در فروشگاه آریا پارت وجود دارد و مشتریان می توانند به صورت حضوری یا غیر حضوری این لوازم را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

سینی جلوی برلیانس سری 200، محصولی وارداتی از کشور چین بوده و به راحتی در فروشگاه آریا پارت یافت می شود. سینی جلو به نام های دیگری مانند سینی فن رادیاتور و سینی جا چراغی نیز شناخته می شود. سینی جلوی رادیاتور، از قطعاتی مانند رادیاتور آب و رادیاتور کولر محافظت می کند. چراغ جلو برلیانس بر روی سینی جا چراغی نصب می شوند. دینام و باطری از مهم ترین لوازم یدکی خودروی برلیانس در سیستم برق خودرو محسوب می شوند. باطری، انرژی الکتریکی را ذخیره کرده و برق مورد نیاز خودرو را در هنگام خاموشی تامین می کند. دینام وظیفه دارد هنگام روشن بودن موتور، انرژی مکانیکی را به الکتریکی تبدیل کند.

 

 

خودروی لیفان

شرکت لیفان یک شرکت خودرو ساز چینی است و از سال   1992 و توسط فردی به نام ین مینگ شان شروع به فعالیت کرده است. موسس شرکت لیفان با تعمیر موتور سیکلت کارش را آغاز کرد و بعد از چند دهه وارد عرصه خودرو سازی شد. این کمپانی تا به حال محصولاتش را در 21 کشور دنیا به فروش رسانده است و از طریق صادرات خودروهای خود پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی داشته است. مهمترین بازاهای صادراتی خودروهای لیفان شامل کشورهای همچون ایران، جمهوری آذربایجان، روسیه، شیلی، برزیل و عراق می شود. شرکت لیفان با شرکت کرمان موتور، مشغول به همکاری بوده و تا به حال خودروهایی نظیر لیفان X50 و لیفان 820 را وارد خط تواید کرمان موتور کرده است. خودروی لیفان 620 نیز از جمله خودروهای پرفروش این شرکت است و یکی از رقبای اصلی پژو پارس محسوب می شود.

شرکت لیفان قبل از وارد کردن خودروهایش به بازار کلیه تست های لازم را روی خودرو انجام می دهد و مجموعه ایی فنی برای انجام این کار طراحی کرده است. در این مجموعه تست های زیادی بر روی تمام اجزای خود رو انجام می شود و خود رو با اطمینان کامل به دست مشتری می رسد.

خودروی لیفان X60  در سال 2011 ساخته شده است. موتور این خودرو 4 سیلندر و 16 سوپاپه بوده و حجم موتور آن 1794 سی سی است. حداکثر سرعت خودروی لیفان 1794، 170 کیلومتر در ساعت است و حداکثر قدرت اسب بخار این ماشین 131 اسب بخار در 6000 دور در هر دقیقه می باشد. این خودرو ظاهری شیک و امکانات زیادی دارد و کلیه لوازم یدکی آن به راحتی قابل تهیه است.

لوازم یدکی لیفان

کلیه لوازم یدکی لیفان که شرکت آریا پارت وارد کننده آن است ، اصل بوده و با بهترین قیمت و بیشترین کیفیت به دست مشتری می رسد.

خودروهای چینی کیفیت و قیمت مناسبی در بازار ایران دارند و در سال های اخیر خودروهای چینی به ویژه خودروی لیفان طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده اند. به همین دلیل لوازم یدکی این خودرو به سرعت وارد بازار خودروی ایران شد و در مدت کوتاهی رشد قابل توجهی داشت. اکنون می توانید لوازم یدکی لیفان را از کلیه فروشگاه های آریا پارت خریداری کنید.

بعضی از لوازم یدکی این خودرو عبارتند از قطعات جلوبندی مثل کمک فنر، قطعات یدکی موتور از جمله فیلتر هوا، فیلتر روغن و صافی بنزین. از دیگر قطعات خودروی لیفان می توان به قطعات یدکی بدنه آن از جمله سپر، چراغ جلو و چراغ عقب و همچنین سوئیچ آن اشاره کرد. مشتریان برای خرید اینترنتی لوازم یدکی می توانند با بخش فروش تماس گرفته و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورند.

خودروی هایما

خودروی هایما ساخت کشور چین بوده و از سال 1992 کار خود را آغاز کرده است. کمپانی هایما از سال 2015، همکاری خود را با کشور ایران آغاز نمود. شرکت ایران خودرو، مونتاژ خودروهای هایما را در ایران انجام می دهد و در حال حاضر مشغول به تولید دو مدل هایمای S5 و S7 می باشد. خودروی هایما S7 اولین محصول مشترک ایران خودرو با این شرکت چینی  است. هایما S7 طراحی ساده ایی دارد ولی موتور بسیار قدرتمندی دارد. موتور این خودرو در حدود 170 اسب بخار، نیرو تولید می کند. با این که این موتور قدرت زیادی دارد ولی وزن بدنه آن بسیار بالاست و به همین دلیل این خودرو شتاب بالایی ندارد.  

این خودرو دارای موتور 4 سیلندر بوده و و همچنین 16 سوپاپ برای تنفس بهتر دارد. این خودرو مجهز به گیر بکس 5 سرعته دستی و 5 سرعته اتوماتیک بوده و زمانی که دور موتور به 6000 دور در دقیقه می رسد، سرعت ماشین به 148 اسب بخار می رسد. این خودرو یکی از با کیفیت ترین خودروهایی است که در چند سال اخیر تولید و به بازار عرضه شده است.  

لوازم یدکی هایما

سپر هایما یکی از مهمترین لوازم یدکی این خودرو محسوب می شود زیرا سپرها نقش محافظت از خودرو را به عهده دارند. سپر وطیفه محافظت از قسمت جلو و عقب خودرو را دارد و در صورت برخورد و تصادف تا یک سرعت معین آسیبی نمی بیند. سپرها در جنس های مختلفی ساخته می شوند به عنوان مثال سپرهای فلزی استحکام بسیار زیادی دارند ولی وزن بسیار زیادی داشته و به خوبی ضربه ها را مهار نمی کنند. در حال حاضر سپرها از مواد پلاستیکی، فیبری و انواع کامپوزیت های مختلف ساخته می شوند که کیفیت و مقاومت بهتری دارند.

سایر لوازم یدکی هایما عبارتند از آیینه، چراغ گلگیر، قطعات جلوبندی و قطعات موتور.  با مراجعه به فروشگاه های آریا پارت می توانید کلیه لوازم یدکی این خود رو خریداری نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز