خبرگزاری کار ایران

اخذ اقامت حوزه شینگن با 9500 یورو

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۵۰۷

موسسه مهاجرتی دژ پارس در اخذ اقامت کشورهای اروپایی، انگلیس و اسلواکی کمک بزرگی به شما می کند و در کمترین مدت اقامت کشور مورد نظرتان را با توجه به شرایط شما می گیرد.

موسسه مهاجرتی دژ پارس وکلای با تجربه و ماهری در زمینه اخذ اقامت دارد و بعد از بررسی شرایط تحصیلی و مالی شما بهترین نوع اقامت را برای شما در نظر می گیرد. شما می توانید به مراجعه به این موسسه مهاجرتی و مشورت با وکلای با تجربه در کمترین زمان و به بهترین روش اقامت کشور مورد نطرتان را به دست آورید.

اقامت اروپا

این روزها افراد زیادی اقدام به مهاجرت به کشورهای اروپایی می کنند و افراد به روش های مختلفی می توانند اقامت کشورهای اروپایی را دریافت نمایند. مهمترین اقدام برای دریافت اقامت اروپا، دریافت ویزای شنگن از سفارت خانه کشور اروپایی مورد نظر است و فرد متقاضی برای دریافت ویزای شنگن باید به سفارت خانه کشور مورد نظرش مراجعه کند. فرد متقاضی بعد از دریافت ویزای شنگن می تواند با مراجعه به یک موسسه مهاجرتی معتبر، سایر اقدامات برای مهاجرت را انجام دهد. با داشتن ویزای شنگن، افراد می توانند بدون داشتن هیچ محدودیتی به تمام کشورهای اروپایی سفر کنند.

یکی از مهمترین روش های اخذ اقامت کشورهای اروپایی، اقامت از طریق کار است. ولی همه کشورهای اروپایی به افراد متقاضی اقامت کاری نمی دهند. متقاضیانی که قصد اخذ اقامت کشورهای اروپایی از طریق کار را دارند، باید از طرف یک شرکت معتبر به دولت اروپا معرفی شوند و بعد از آن می توانند ویزای کار دریافت کرده و بعد از مدتی نیز اقامت دائم دریافت خواهند کرد. افراد متقاضی باید در مرحله اول، ویزای کار خود را دریافت کرده و بعد از آن برای اخذ اقامت دائم خود اقدامات لازم را انجام دهند. کلیه متقاضیانی که می خواهند از طریق ویزای کار اقامت کشورهای اروپایی را دریافت کنند، باید به مدت چند سال در کشور مورد نظر کار کرده و به دولت آن کشور مالیات پرداخت کنند. افراد متقاضی بعد از گذراندن این مراحل می توانند اقامت دائمی بگیرند. یکی دیگر از متداول ترین روش های اخذ اقامت کشورهای اروپایی، اقامت از طریق ادامه تحصیل است. بسیاری از افراد، کشورهای اروپایی را به خاطر کیفیت بالای آموزشی برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. متقاضیانی که از طریق ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی مهاجرت می کنند، می توانند بعد از تمام شدن دوران تحصیل، شغلی در زمینه رشته تحصیلی شان پیدا کرده و مشغول به کار شوند. این افراد بعد از مدتی و در صورت فعالیت در یک شرکت معتبر، می توانند ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و اقامت دائم بگیرند.

یکی دیگر از سریع ترین روش ها برای اخذ اقامت اروپا، اقامت سرمایه گذاری است. افراد متقاضی می توانند با خرید خانه و یا از طریق ثبت شرکت در کشورهای اروپایی سرمایه گذاری کنند.

اقامت انگلیس

کشور انگلیس یکی از بهترین کشورهای دنیا بوده و هر ساله تعداد زیادی از افراد، اقدام به مهاجرت به این کشور می کنند. متقاضیان باید قبل از اقدام به مهاجرت به کشور انگلیس اطلاعات دقیقی از شرایط این کشور به دست بیاورند و سپس اقدامات لازم برای اخذ اقامت را انجام دهند.

یکی از متواول ترین روش های مهاجرت به کشور انگلیس، مهاجرت و اخذ اقامت از طریق ویزای تحصیلی است. ویزای تحصیلی کشور انگلستان، به دانشجویان غیر انگلیسی این امکان را می دهد که برای تحصیل به مدارس، دانشگاه ها و کالج های کشور انگلیس مهاجرت کنند. متقاضیان برای دریافت این ویزای تحصیلی باید از یکی از دانشگاه هایی که تحت لیسانس Tier هستند، یک برگه پذیرش دریافت نمایند. کلیه دانشجویان و دانش آموزانی که تحت ویزای Tier هستند، باید به دولت انگلیس ثابت کنند که می توانند هزینه های زندگی خود رو بدون کار کردن در کشور انگلیس پرداخت کنند. متقاضیان می توانند از وام تحصیلی برای پرداخت شهریه دانشگاه استفاده کنند ولی نمی توانند این مبلغ را صرف هزینه های شخصی و اجاره خانه کنند. دانشجویان موظف هستند که 15 ساعت در طول هفته به مطالعه و تحصیل مشغول باشند. ویزای دانشجویی کشور انگلیس که ویزای Tier 4  نامیده می شود، یکی از بهترین و مهمترین ویزاها محسوب می شود زیرا یکی از راحت ترین روش های اخذ اقامت انگلیس،  دریافت ویزای تحصیلی است.

برای تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی، دانشجویان باید مدرک زبان معتبر داشته و آن را به دانشگاه ارائه دهند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی آیلتس 6 ، برای کارشناسی ارشد آیلتس 6.5 ، و برای تحصیل در مقطع دکترا ارائه دادن آیلتس 7 ضروری است. دانشجویان می توانند بعد از پایان دوران تحصیلی خود، وارد بازار کار کشور انگلیس شده و مشغول به کار شوند. هزینه تحصیل در کشور انگلیس بستگی به دانشگاه و همچنین رشته تحصیلی متقاضیان دارد. دانشویان باید به طور متوسط در سال هزینه ایی بین 15 هزار تا 30 هزار پوند برای تحصیل در دانشگاه پرداخت کنند.

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت انگلیس، اقامت از طریق کارآفرینی است. متقاضیان برای اخذ اقامت کارآفرینی، باید حداقل آیلتس 4.5 داشته باشند تا بتوانند برای کارهای اخذ اقامت اقدام نمایند. متقاضی و خانواده او می تواند ویزای 3 ساله دریافت کرده و  بعد از دریافت این ویزا، می تواند 2 سال دیگر در این کشور بماند. متقاضیان بعد از 5 سال اقامت در کشور انگلیس می توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کرده و بعد از یک سال نیز می توانند پاسپورت این کشور را داشته باشند.

از دیگر روش های اخذ اقامت کشور انگلیس، اقامت از طریق سرمایه گذاری است. متقاضیانی که می خواهد از این طریق اقامت این کشور را دریافت کنند، باید مبلغ 200 هزار پوند در این کشور سرمایه گذاری کرده و طرحی تجاری برای کار خود داشته باشند. این افراد باید به دولت نشان دهند که چگونه این مبلغ را در طرح خود سرمایه گذاری خواهند کرد. افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند، باید بالای 18 سال سن داشته باشند و به سن قانونی رسیده باشند. متقاضیان باید درخواست خود را برای ویزای سرمایه گذاری به سفارت ارائه دهند. ویزایی که برای فرد متقاضی صادر می شود در حدود سه سال و نیم اعتبار دارد و متقاضی می تواند بعد از پایان این مدت، دوباره ویزای خود را تمدید کند.

اقامت اسلواکی

کشور اسلواکی عضو حوزه شنگن بوده و اخذ اقامت اسلواکی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی راحت تر است. روش های زیادی برای اخذ اقامت کشور اسلواکی وجود دارد و افراد متقاضی می توانند با توجه به هدفی که از مهاجرت به این کشور دارند، اقدام به اخذ ویزای مورد نظر خود کنند. اسلواکی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، کشور ارزان تری بوده و به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی از افراد به این کشور مهاجرت می کنند. افراد بعد از اخذ اقامت اسلواکی، می توانند به راحتی به سایر کشورهای اروپایی سفر کرده و یا حتی مشور اروپایی دیگری را برای زندگی انتخاب کنند. برای مشاوره با وکیل مهاجرت به کشور اسلواکی با شرکت حقوقی دژ پارس تماس بگیرید.

یکی از بهترین روش های اخذ اقامت کشور اسلواکی، اقامت از طریق ثبت شرکت است و فرد متقاضی می تواند با آسان ترین شرایط به ثبت شرکت پرداخته و در نهایت اقامت این کشور را اخذ نماید. از مهمترین مزیت های ثبت شرکت در کشور اسلواکی این است که فرد متقاضی می تواند بدون داشتن مدرک تحصیلی اقدام به ثبت شرکت کرده و سپس اقامت بگیرد. متقاضیان بعد از مدتی کار در این کشور، می توانند اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. یکی دیگر از روش های اخذ اقامت اسلواکی، اخذ اقامت اسلواکی از طریق سرمایه گذاری می باشد.

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت کشور اسلواکی، اقامت از طریق اخذ ویزای تحصیلی است. افرادی که به زبان اسلواکیایی تسلط کامل داشته باشند می توانند به طور رایگان در این کشور ادامه تحصیل دهند. به همین دلیل افراد زیادی از سراسر دنیا برای ادامه تحصیل به اسلواکی مهاجرت می کنند. افرادی که می خواهند به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل بپردازند، باید هزینه های تحصیل خود را به دانشگاه پرداخت کنند. دانشجویان بعد از تمام شدن دوران تحصیل، می توانند مشغول به کار شوند و به این ترتیب می توانند اقامت دائم اسلواکی را دریافت کنند.

از دیگر روش های اخذ اقامت کشور اسلواکی، راه اندازی و شروع یک کسب و کار جدید در این کشور است. افرادی که ایده های جدید و جالبی برای کسب و کار ارائه می دهند، شانس بیشتری برای اخذ اقامت این کشور دارند. دولت اسلواکی از این افراد حمایت می کند و امکانات زیادی برای شروع کارهای جدید در اختیار این افراد قرار می دهد. افرادی که شرایط شروع یک کار جدید در این کشور را دارند، می توانند بعد از انجام اقادامات اولیه و بعد از اخذ اقامت، در این کشور شروع به کار کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز