خبرگزاری کار ایران

فروش موتور برق و دیزل ژنراتور

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۵۰۵

دیزل ژنراتور کاشانی نمایندگی فروش انواع دیزل ژنراتور و موتور برق را دارد و بهترین نوع دیزل ژنراتور را به بازار عرضه می کند. برای آگاهی از قیمت دیزل ژنراتور با شرکت دیزل ژنراتور کاشانی تماس بگیرید.

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور یک نوع ژنراتور بوده و به وسیله موتوری که از سوخت دیزل استفاده می کند، کار می کند. این دستگاه برای تامین برق مورد نیاز، نیروی مکانیکی تولید شده را به ژنراتور منتقل می کند. دیزل ژنراتور متشکل از یک موتور دیزلی و یک ژنراتور بوده و برای تولید برق از آن استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت دیزل ژنراتورها دستگاه هایی برای تولید برق هستند و سوخت مصرفی آنها گازوئیل است. دیزل ژنراتورها با توجه به سوخت مصرقی شان به سه نوع بنزینی، گازوئیلی و دیزلی دسته بندی می شوند.  از دیزل ژنراتورها برای کارهای مختلفی استفاده می شود و یکی از متداول ترین مصرف از این دستگاه در زمان قطع شدن برق است. دیزل ژنراتور ها برای مصارف دائمی نیز استفاده می شوند و در بعضی موارد به طور دائم مشغول به کار هستند.

دیزل ژنراتورها در ابعاد مختلف و با توجه به توانی که برای تولید برق دارند، دسته بندی می شوند. به عنوان مثال دیزل ژنراتورهایی که می توانند 250 ولت آمپر برق تولید کنند، برای تولید برق اضطراری و حتی برق دائمی مورد استفاده قرار می گیرند. این دیزل ژنراتورها در زمان اوج مصرف برق نیز استفاده می شود و کارکرد بسیار خوبی دارد.

موتور برق بنزینی

موتور برق دستگاهی برای تولید برق است که به آن مولد برق نیز می گویند.  موتور برق انرژی مکانیکی حاصل از سوخت بنزین  یا گازوئیل را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند. موتور برق یکی از محصولات مولد برق است که مانند دیزل ژنراتور کار می کند ولی ابعاد کوچکتری نسبت به آن دارد.

موتور برق بنزینی از قسمت های مختفی تشکیل شده است. مهمم ترین بخش موتر برق، موتور آن است و انرژی اصلی مکانیکی را تامین می کند. در واقع موتور، بخش اصلی دستگاه موتور برق است زیرا انرژی مکانیکی دستگاه را تبدیل به انرژی برق می کند. میزان برق تولید شده بستگی به توان موتور دارد و هر چه توان موتور بیشتر باشد، برق بیشتری تولید می شود. از دیگر اجزای تشمیل دهنده موتور برق، سیستم سوخت است که وظیفه سوخت رسانی به موتور را به عهده دارد. پانل برق دستگاهی است که وظیفه محافظت و کنترل ژنراتور و موتور را بر عهده دارد. آتلرناتور، انرژی الکتریکی مورد نیاز دستگاه را تامین کرده و آن را به دستگاه انتقال می دهد. از آن جایی که موتور برق در طول روز به مدت طولانی مشفول به کار است، ممکن است اجزای دستگاه دچار سائیدگی شده و آسیب ببینند. به همین دلیل دستگاه باید روغن کاری شود تا احتمال آسیب دیدگی آن کمتر شود.

نحوه استفاده از موتور برق بنزینی

بهتر است در کنار دستگاه موتور برق یک خازن نصب شود. این کار موجب می شود دستگاه موتور برق عملکرد بهتری داشته باشد و بهتر کار کند. موتور برق باید در محلی قرار داده شود، که گرمای حاصل از موتورها به آسانی تهویه شود زیرا ممکن است این گرما به موتور آسیب های جدی برساند. بهتر است از موتور برق در بار نامی استفاده شود زیرا استفاده از موتور برق در زمان های طولانی ممکن است به موتور برق آسیب های جدی برساند. یکی از مهمترین نکات در مورد موتور برق این است که اصطحکاک سیستم های مکانیکی باید به حداقل برسد، در صورت اصطحکاک زیاد ممکن است موتور برق از کار بیفتد.   

اگر قصد دارید به مدت طولانی از دستگاه موتور برق بنزینی استفاده کنید، بهتر است موتور برق های بنزینی پربازده را برای خرید انتخاب کنید زیرا این نوع از موتور برق ها مدت زمان بیشتری کار می کنند و به آسانی دچار مشکل نمی شوند.  رعایت نکات ایمنی در نصب موتور برق بسیار مهم و ضروری است و بهتر است این دستگاه در فضاهای باز نصب شود.

موتور برق فیرمن

موتور برق فیرمن، موتور برقی است که سوخت آن بنزین بوده و توسط بنزین کار می کند. شرکت فیر من در زمینه موتور برق بنزینی فعالیت می کند که در سال 1987 میلادی به عنوان یک شرکت بین المللی در زمینه مهندسی شروع به فعالیت کرده است. به طور کلی می توان گفت موتور برق فیرمن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و از بهترین تجهیزات برای ساخت آن استفاده می شود. تمامی قطعات موتور برق فیرمن از جمله کاربراتور، بلوک موتور، تنظیم کننده اتوماتیک ولتاژ، آلترناتور جریان برق، محافظ شیر، تمیز کننده هوا و حتی محافظ صدا خفه کن از بهترین تجهیزات ساخته شده اند.

موتور برق فیرمن مدل SPG950  یکب از محصولات با کیفیت کارخانه فیزمن است و توان خروجی آن در حدود 800 وات است و می تواند انرژی الکتریکی تولید شده را به صورت AC و DC در اختیار مصرف کننده قرار دهد. خروجی DC این موتور برق فیرمن، ولتاژی در حدود 12 ولت داشته و شدت جریان آمپر آن در حدود 3 آمپر است در حالی که ولتاژ AC این موتور برق در حات 110 و 220 ولتی تنظیم می شود. قسمت اصلی موتور برق فیرمن، یک موتور تک سیلندر است که که حجم آن 69 سی سی است. قدرت این موتور در حدود 18 اسب بخار بوده و یک مخزن 4 لیتری برای سوخت دارد و برای سوخت خود از بنزین استفاده می کند. موتور برق فیرمن مدل SPG950  بدون چرخ است و برای حمل آن از دسته استفاده می شود. این موتور برق در حدود 18 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن 30 در 30 سانتی متر است.  موتور برق فیرمن می تواند، جریان الکتریکی مشابه جریان برق  متناوبAC شهری تولید نماید. موتور برق فیرمن در زمان قطعی برق استفاده می شود و به روش دستی روشن می شود.

موتور برق های فیرمن قبل از تولید، طراحی می شوند و ساعت ها مورد آزمایش و تست قرار می گیرند و زمانی که از کیفیت آن اطمینان حاصل شد، به مقدار زیاد تولید می شوند. این موتور برق در اتاق های خیلی گرم و خیلی سرد تحت آزمایش قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که هم در دمای سرد و هم در دمای گرم به خوبی کار می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز