خبرگزاری کار ایران

معرفی روغن ها و گریس های پرمصرف در بازرگانی روغنکار نوین ایرانیان

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۹۲۷

در شرایط بسیار سخت جعبه دنده های صنعتی باید بازدهی خوبی داشته باشند . یعنی بر گرمای زیاد و آلودگی ناشی از آب یا کار ویا وجود گرد و غبار غلبه کنند تا بازدهی خوبی داشته باشند. بنابراین روغنهایی که برای چرخ دنده ها استفاده می شود بسیار مهم می باشد. باید مراقبت و محافظت خوبی از دنده ها صورت بگیرد در غیر اینصورت قطعات دنده ها باید به طور مرتب تعویض شوند. واین هزینه بسیار زیادی در بر دارد.چرا که منجر به از کار افتادگی تجهیرات می شود . روان کننده هایی که مختص جعبه دنده های صنعتی هستند به این امر کمک شایانی میکند.

روغن بهران بردبار۲۲۰ ، تولید شرکت بهران است. این محصول روانکار مخصوص دنده های صنعتی با خاصیت کاهش اثر فشار ( EP )است که برای مصرف در جعبه دنده دستگاه های صنایع مختلف تولید می شود. بهران بردبار۲۲۰ همچنین برای روانکاری دنده های تحت بار سنگین شامل دنده های مارپیچ، هیپوئید و یاتاقان های ساده در گستره دمایی 9- تا 100 درجه سانتیگراد پیشنهاد می شود.

معرفی روغن ها و گریس های پرمصرف در بازرگانی روغنکار نوین ایرانیان

مزیت های بهران بردبار ۲۲۰

  • خاصیت پایداری حرارتی و اکسیداسیون خوب 
  • محافظت بسیار خوب در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • خاصیت جدا پذیری عالی روغن از آب
  • خاصیت ضد سایش و تحمل بار بسیار خوب
  • سازگاری با آب بند ها و رنگ های مصرفی در سیستم هایی که با روغن معدنی کار می کنند.
  • عاری از مواد افزودنی حاوی سرب

تماس با ما :

شرکت رروغن کار نوین ایرانیان با گروه مشاورین متخصص خود در ارائه مشاوره در انتخاب انواع روغن های صنعتی همراهی می کند .

ضدیخ بهران بهمن (بشکه ای)

ضدیخ ها، معمولاً نه تنها از قطعات فلزی در برابر خوردگی محافظت می‌کنند، بلکه نقطه جوش آب را پایین برده و نقطه انجماد آن را نیز کاهش می‌دهند. همچنین، ضدیخ ها معمولاً ظرفیت انتقال حرارت آب را نیز افزایش می‌دهند. ضدیخ ها در آب محلول بوده و غیرقابل اشتعال و غیر قابل آشامیدن هستند.

زمان مناسب تعویض ضدیخ خودرو

ضدیخ‌ها از نظر کیفی در حالت کلی به دو دسته، تقسیم‌بندی می‌شوند: ضدیخ‌های با پایه معدنی و ضدیخ‌های با پایه آلی. ضدیخ‌های پایه معدنی، عمده‌ترین نوع ضدیخ در بازار هستند و مناسب‌ترین زمان تعویض آن‌ها دوره‌های سالیانه است. ضدیخ‌های پایه آلی، دارای طول عمر بیشتری هستند و در نتیجه زمان تعویض آن‌ها بازه ای حدودا سه ساله است. از آنجا که تشخیص این دو مورد نسبت به همدیگر به این سادگی امکانپذیر نیست توصیه می‌شود که تعویض ضدیخ به صورت سالانه انجام گیرد.ضدیخ ها باید مانند ضدیخ زیپ دارای مواد ضدخوردگی ,ضدزنگ,ضد رسوب باشند.

ضدیخ بهران بهمن، با پایه اتیلن گلیکول و حاوی مواد افزودنی مناسب می‌باشدکه برای مصرف در سیستم خنک‌کننده ماشین های بنزینی و دیزلی سبک توصیه می‌گردد.

معرفی روغن ها و گریس های پرمصرف در بازرگانی روغنکار نوین ایرانیان

مزیت های ضدیخ بهران بهمن

  • محافظت کلیه قطعات سیستم خنک کننده در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • بالا بردن نقطه جوش سیال خنک کننده
  • پایداری شیمیایی عالی

سطوح کیفیت

  • ASTM D-3306
  • ISRI 338

تماس با ما :

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت ما به آدرس http://rknovin.com/ و برقراری ارتباط با ما اقدام به خرید ضدیخ بهران بهمن کنید.

 

گریس شل گادوس  ( Shell Gadus S2 V220 2  )

 

گریس مخلوطی ژلاتینی است که از ترکیب روغن، ماده غلیظکننده (صابون) و مواد افزودنی ساخته می شود. گریس ها نیز همانند روغن ها وظیفه به حداقل رساندن اصطکاک و سایش بین سطوح را برعهده دارند.

گریس صنعتی برای روانکاری قسمت هایی به کار می رود که امکان روانکاری مکرر توسط روانساز مایع وجود ندارد و یا مقرون به صرفه نباشد. بسیاری از نیرو های محرکه بدون استفاده از گریس قابل استفاده نیستند.

 

گریس شل Shell Gadus S2 V220 – 2جزو گریس های صنعتی شرکت شل می باشد.

گریس Shell Gadus S2 V220 – 2 پایه لیتیم هیدورکسید دارد.این گریس شل پایه معدنی داشته و تحمل حرارتی ۱۳۰ درجه سانتیگراد را دارد. گریس Shell Gadus S2 V220 – 2 برای روانکاری یاتاقان ها و بلبرینگهای پمپ ها و الکتروموتورها مناسب می باشد.

معرفی روغن ها و گریس های پرمصرف در بازرگانی روغنکار نوین ایرانیان

گریس شل گادوس از دستگاه های صنعتی در برابر آسیب ها ، حفاظت های ویژه ی را انجام میدهد. گریس شل آلوانیا باعث کاهش اصطکاک، فرسایش، جذب ذرات معلق و حرارت و رسوبات ته نشین شده می گردد.

گریس Shell Gadus S2 V220 – 2 در بسته بندی های سطل و بشکه عرضه می گردد.

تماس با ما‌ :

بازرگانی روغن کار نوین ایرانیان آمادگی خود را جهت ارسال محصولات اصلی شرکت شل به سراسر کشور اعلام می دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز