خبرگزاری کار ایران

تبلیغات اینستاگرام چگونه صورت می گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۳۸۹

از آنجا که اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی می باشد ، تبلیغات اینستاگرام از جایگاه بسیار بالایی در بسیاری از جوامع برخوردار می باشد. امروزه اینفلوئنسر مارکتینگ ها افراد بسیار موثری در تبلیغات اینستاگرام هستند و هر چه معروفیت و محبوبیت و تعداد دنبال کنندگان آن ها بیشتر باشد در جذب مخاطب و مشتری برای صفحات تجاری بهتر عمل می کنند. مشاور تبلیغات با توجه به کسب و کار شما می تواند شما را برای رسیدن به اینفلوئنسر مارکتینگ مناسب یاری کند.

امروزه روزی نیست که تبلیغات اینستاگرام را نادیده بگیرید! اینستاگرام بستری را برای گفتن داستانهای بصری از طریق قالب های مختلف تبلیغاتی فراهم می کند .

طبق آمار امروز اینستاگرام 800 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد و میزان رشد سریع آن از سال 2013 تاکنون بسیار حیرت آور است.

اما با وجود تعداد زیادی از افراد فعال در تمام ساعات شبانه روز در میان فیدهایشان ، چگونه می توان در جهان تجارت کوچکی مانند اینستاگرام ایستادگی کرد؟ و چگونه تبلیغات اینستاگرام را انجام داد؟

انجام تبلیغات اینستاگرام

اینجاست که تبلیغات اینستاگرام منتشر می شود. شبیه به فیس بوک ، محبوبیت درهم و برهمی رخ داده و شکستن آن درهم و برهم ارگانیک برای ایجاد یک تأثیر واقعی می تواند تقریباً غیرممکن باشد. برای تمرکز روی افراد مناسب ، در زمان مناسب ، با پیام و تصاویر مناسب ، تبلیغات اینستاگرام وسیله نقلیه قدرتمند شماست. 

در این راهنما همه چیزهایی را که برای شروع یک کار تبلیغاتی در اینستاگرام باید بدانید یاد خواهید گرفت. برای تبلیغ در اینستاگرام می بایست یک پیج پر بازدید پیدا کنید. ما به شما اینفلوئنسر مارکتینگ ها را معرفی می کنیم و در این زمینه مشاوره تبلیغات می دهیم. شما می توانید با ما تماس بگیرید و ما با توجه به بودجه تان مناسب ترین اینفلوئنسر مارکتینگ را به شما معرفی می کنیم.

از آنجا که اینستاگرام چنین پلت فرم بصری است ، تبلیغات متنی در اینجا چیزی نیست. در عوض برای رسیدن به مخاطب مورد نظر خود با تبلیغات اینستاگرامی به یک تصویر ، مجموعه تصاویر یا فیلم (که می تواند همراه با متن باشد) نیاز دارید..

 تبلیغات اینستاگرام اگر به درستی صورت بگیرد عمل می کند! در مارس سال 2017 ، بیش از 120 میلیون صفحه اینستاگرام از یک وب سایت بازدید کردند.  براساس تحقیقاتی که در مورد اینستاگرام صورت گرفته، 60٪ از مردم می گویند محصولات جدیدی را روی این پلتفرم کشف می کنند و 75٪ از کاربران اینستاگرام پس از الهام گرفتن از یک پست اقدام به تهیه آن می کنند.

مشابه تبلیغات فیس بوک ، گذاشتن مقداری پول در پشت یک پست منجر به قرار گرفتن در معرض بیشتر برای برند شما و همچنین کنترل بیشتر بر اینکه چه کسی می تواند پست شما را ببیند ، می شود.

آیا تبلیغات اینستاگرام برای تجارت شما مناسب است؟

متأسفانه باید به کسانی که برای بازاریابانی جمعیت پدربزرگ و مادربزرگ را هدف قرار داده اند بگوییم ، اینستاگرام تمایل زیادی به جذب مخاطبان جوان تر دارد ، بیشترین درصد کاربران در محدوده سنی 18-29 سال (55٪) قرار دارند ، سپس جمعیت بین 30-49 سال سن ( 28٪) و فقط 11٪ از کاربران اینستاگرام بین 50 تا 64 سال سن دارند و تنها 4٪ بزرگسالان بالای 65 سال هستند.

  اکثر کاربران اینستاگرام در مناطق شهری زندگی می کنند ، طبق گفته کارشناسان 28٪ از کاربران در حومه شهرها و 18٪ از کاربران در روستاها زندگی می کنند. در حالی که تعداد زنان در اینستاگرام نسبت به مردان بیشتر است ، اما باید گفت تفاوت جنسیت به اندازه گذشته نیست.

تبلیغات اینستاگرام چگونه صورت می گیرد؟

اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر این به نظر نمی رسد که مخاطبی را مورد هدف قرار داده اید ، بازهم نباید شبکه اجتماعی را به عنوان فرصتی بی فایده رد کنید. مشابه آنچه که در فیس بوک اتفاق افتاده است ، بیشتر بزرگسالان بالای 34 سال احتمالاً با ادامه روند رشد این بستر ، در پهنای باند اینستاگرام قرار خواهند گرفت. همچنین ، اگر با 4 درصد بزرگسالان بالای 65 سال کار می کنید ، همیشه می توانید آن جمعیت را مستقیماً مورد تبلیغات خود قرار دهید.

این شبکه اجتماعی مشابه بسیاری از سیستم عامل های تبلیغات اجتماعی دیگر ، به شما امکان کنترل جنسیت های خاص ، محدوده سنی ، مکان ها ، علایق ، رفتارها و موارد دیگر را برای تبلیغات اینستاگرام می دهد.

اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات اینستاگرام

یکی از روش هایی عالی برای جذب فالوورهای واقعی در صفحات تجاری اینستاگرام ، اینفلوئنسر مارکتینگ ها می باشند. امروزه اینفلوئنسر مارکتینگ ها نقش زیادی در تبلیغات اینستاگرام بازی می کنند. آن ها در ازای دریافت هزینه تبلیغات ، کسب و کار شما را در صفحه شان تبلیغ می کنند ، البته باید به موقعیت جغرافیایی اینفلوئنسر مارکتینگ نیز توجه کرد.

هرچه اینفلوئنسر شما معروف تر باشد احتمال جذب مخاطب شما بیشتر است. فاکتور اصلی اینفلوئنسرها در ایران و جهان تعداد دنبال کنندگان آن ها می باشد. هر چه تعداد بیشتر باشد آن آدم معروف تر و اعتبار صفحه اش بالاتر است. اینفلوئنسر ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که سلبریتی ها یکی از آن ها هستند. اما اکثر سلبریتی ها حاضر به شرکت در تبلیغات اینستاگرام نمی شوند. شما در عوض می توانید از افرادی که در زمینه مدلینگ فعال هستند ، شاخ های مجازی ، افراد ثروتمند که صفحه شان مخاطبان بالایی دارند برای تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید.

تبلیغات اینستاگرام چگونه صورت می گیرد؟

مشاور تبلیغات

 

 ما مناسب ترین اینفلوئنسر را با توجه به تبلیغات شما و هزینه ای که می خواهید بکنید به شما معرفی می نماییم. ممکن است اینفلوئنسر نتواند پیام شما را مستقیم ببیند. ما برای برقراری ارتباط به شما کمک می کنیم. در سایت ما لیستی از اینفلوئنسر های معروف اینستاگرام تهیه شده است. شما می توانید با کمک ما و همچنین مشاور تبلیغات ما در امر کسب و کار ، تبلیغات اینستاگرام مورد نظر خود را انجام دهید.

چرا به یک مشاوره تبلیغات نیاز دارید؟

مشاوره تبلیغات برای کسب و کار شما و پیشبرد اهداف بازاریابی و فروش شما بسیار موثر است. تبلیغات اینستاگرام برخلاف ظاهرش کار ساده ای نیست و اگر به آن آشنایی کافی نداشته باشید احتمال شکست شما وجود دارد. در اصل مشاوره تبلیغات راهی که شما بتوانید به سود دهی بالاتری برساند را نشان می دهد. نیز مشاوره تبلیغات به شما نشان می دهد که با توجه به کسب و کارتان چگونه می توانید با تبلیغات اینستاگرام به بازدهی بیشتری برسید. مشاوره تبلیغات با توجه به بودجه تان مناسب ترین اینفلوئنسر مارکتینگ را به شما معرفی می کند. برای مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید.

تبلیغات اینستاگرام می تواند به ویژه اگر در یک صنعت تجسمی یا خلاق مانند تجارت رستوران یا بازاریابی حرفه ای باشد ، بسیار قدرتمند باشد.

تبلیغات اینستاگرام چگونه صورت می گیرد؟

تبلیغات اینستاگرام

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

این یک سوال دشوار است که باید به آن پاسخ دهیم ، زیرا هزینه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. تبلیغات اینستاگرام تحت تاثیر عوامل بسیاری است ، از اینفلوئنسر مارکتینگی که انتخاب می کنید ، تعداد مخاطب شما تا بازخورد تبلیغات ، چیزهای زیادی برای نحوه تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد. اگر کسب و کار جدیدی راه انداخته اید و به دنبال روش های تبلیغ کم هزینه تری می باشید مشاوره تبلیغات ما راهی کم هزینه تر و موثر را به شما معرفی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز