خبرگزاری کار ایران

تقویم اقتصادی فارکس چیست؟

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۹۳۷

این روزها کارگزاری‌ها علاوه بر جفت ارزها، تعداد زیادی دارایی معاملاتی مثل طلا، نفت، نقره و خیلی از دارایی‌ها را در لیست کالاهای معاملاتی خود دارند و شما می توانید به راحتی آن ها را معامله کنید و به سودهای زیادی نیز برسید.

این بازار همان طور که خیلی از شماها با آن آشنایی دارید بازار فارکس نام دارد. این بازار بزرگترین بازار مالی دنیا محسوب می‌شود و روزانه پنج تریلیون دلار حجم مالی آن است. در این بازار شما می‌توانید ارزهای مختلف را معامله کنید و به وسیله خرید و فروش آن ها سود کنید. نکته جالب در مورد بازار فارکس این است که شما هم از پایین آمدن قیمت سود می کنید و از بالا رفتن آن.

اما حالا این سوال برای شما پیش آمده که چطور میتوانید در این بازار معاملات انجام دهید؟

در جواب این سوال باید به شما بگوییم که شما از طریق کارگزاری فارکس می‌توانید معاملات خودتان را انجام داده و از طرفی کارگزاران هم با استفاده از نرم افزار معاملاتی متاتریدر شما را آماده ورود به این بازار بزرگ می‌نمایند.

اما باید اضافه کنیم که این روزها کارگزاری‌ها علاوه بر جفت ارزها، تعداد زیادی دارایی معاملاتی مثل طلا، نفت، نقره و خیلی از دارایی‌ها را در لیست کالاهای معاملاتی خود دارند و شما می توانید به راحتی آن ها را معامله کنید و به سودهای زیادی نیز برسید.

مسئله مهم دیگری که در اینجا قصد اشاره به آن داریم توجه به تقویم اقتصادی است. اما تقویم اقتصادی فارکس چیست؟ یک تقویم اقتصادی یک منبع است که به معامله گران اجازه می دهد تا اطلاعات اقتصادی مهم را که برنامه ریزی شده است منتشر کند. چنین رویدادی ممکن است شامل شود، از شاخص قیمت مصرف کننده، و حقوق بازنشستگی گزارش.

شما با تقویم اقتصادی می توانید مدیریت ریسک انجام دهید! جالبه بدانید با استفاده از تقویم اقتصادی می توانید خود را برای آشفتگی های بالقوه در قیمت آماده کنید. هنگامی که یک رویداد که در تقویم رخ می دهد اتفاق می افتد، انتظار می رود یک دوره نوسان، (اگر داده ها به خوبی بالاتر، پایین تر و یا با انتظارات ) منتشر شود.

در این نوشته کوتاه سعی بر این داشتیم تا شما را بزرگترین بازار مالی دنیا آشنا کنیم. نکته آخری که باید به این مقاله اضافه کنیم این است که باید در انتخاب کارگزاری بسیار هوشیار باشید و بروکری را انتخاب کنید که کمترین میزان کمیسیون را از شما طلب کند و همچنین پشتیبانی خوبی نسبت به فعالیت شما نیز داشته باشد. البته این را هم باید بگوییم که در حال حاضر چندین کارگزاری هستند که حتی برای انجام معاملات شما کمیسون هم دریافت نمی‌کنند و پشتیبانی خوبی هم دارند که توصیه میکنیم از آن ها استفاده کنید تا با خیال راحت به معاملات خودتان بپردازید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز