خبرگزاری کار ایران

نکات خرید ویلای لاکچری در نوشهر

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۶۴۰

خرید ویلای لاکچری در شمال به خصوص در شهر نوشهر گزینه ای است که بسیاری از افراد که علاقمند به خرید ویلا در شمال می باشند، آن را انتخاب می کنند. افرادی که سرمایه کلان در دست دارند، می توانند به راحتی و با کمک یک مشاور املاک مورد اعتماد این ویلاها را در نوشهر خریداری کنند. نمونه های بسیاری از ویلاهای لاکچری در این شهر ساخته و به فروش می رسند. این ویلاها دارای طرح های متنوع و امکانات بی نظیر و خاصی می باشند. در اکثر این ویلاها استخر، سونا، جکوزی و زمین بازی وجود دارد که باعث شده مورد توجه خریداران ویلا در شمال قرار بگیرد. در ادامه برخی از ویژگی های ویلاهای لاکچری در نوشهر را بیان خواهیم کرد.

نمای خارجی ویلای لاکچری: ویلاهای لاکچری دارای نمای خارجی بسیار مجلل و لوکس می باشند که هر بیننده را مجذوب خود می کند. استفاده از سنگ های ساختمانی گران قیمت و نورپردازی های حرفه ای و شیک تاثیر بسیاری در ظاهر و نمای خارجی این ویلاها داشته و باعث شده این ویلاها ظاهری بسیار شیک و لوکس داشته باشند. هنگام خرید ویلا در نوشهر، نمونه های زیادی از ویلاهای لاکچری با نمای سنگ را مشاهده خواهید کرد.

تعداد طبقات ویلای لاکچری: در حال حاضر ویلاهای دوبلکس و تریپلکس بیشترین طرح و نقشه را در میان ویلاهای لاکچری نوشهر به خودش اختصاص داده است. ویلای دوبلکس از دو طبقه استاندارد و ویلای تریپلکس از سه طبقه استاندارد ساخته شده اند که طبقات به وسیله پله از داخل ویلا به هم وصل می شوند. نحوه معماری این ویلاها به گونه ای است که فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت و به راحتی می توانید از سبک دلخواهتان برای چیدمان ویلا استفاده کنید. از دیگر ویژگی های ویلاهای دوبلکس و تریپلکس در شمال، داشتن اتاق خواب مستر در طبقه بالای ویلا می باشد که معمولا رو به طبیعت بی نظیر شمال قرار گرفته است. در واقع بیشتر لطف ویلای دوبلکس و تریپلکس به این است که به طبیعت و محیط زیبای اطراف دید بهتری دارید و بهتر می توانید از چشم انداز و مناظر اطراف ویلایتان لذت ببرید.

آشپزخانه ویلای لاکچری: برای طراحی آشپزخانه ویلاهای لاکچری از بهترین و به روز ترین متریال استفاده می شود. همچنین فضای آن به گونه ای طراحی می شود که هیچ فضای مرده ای در آن دیده نمی شود. رنگ کابینت ها، کف پوش، کاشی ها با دیگر قسمت های ویلا همخوانی دارد.

استفاده از کاغذ دیواری شیک در ویلاهای لاکچری: کاغذ دیواری شیک و زیبا از جمله مواردی است که در دکوراسیون داخلی ویلاهای لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد که هنگام خرید ویلا در چمستان باید به آن توجه کنید. استفاده از کاغذ دیواری تاثیر زیادی بر زیبایی ویلایتان خواهد داشت. اما باید توجه داشته باشید طرح و رنگ کاغذ دیواری با دیگر وسایل موجود در ویلا هارمونی و همخوانی داشته باشد.

استفاده از آینه های بزرگ در نمای داخلی: یکی از ایده هایی که می توان به کمک آن داخل ویلا را متفاوت تر و لوکس تر نشان داد، استفاده از آینه می باشد که امروزه با طرح ها و قاب های مختلف در ویلاهای لاکچری و لوکس شمال مورد استفاده قرار می گیرند. آینه، فضای داخلی ویلا را روشن تر نشان می دهد.

استخر و جکوزی ویلای لاکچری: ویلاهای لاکچری استخردار در نوشهر معمولا دارای استخر سرپوشیده درون ساختمان و یا استخر روباز در محوطه ویلا می باشند. افرادی که اقدام به خرید ویلا در نوشهر می کنند، با وجود نزدیکی به دریا و منطقه مجاز شنا، ترجیح می دهند یک استخر در ویلای خود داشته باشند و در آن شنا کنند. دلیل آن هم افزایش آلودگی آب دریا در سال های اخیر می باشد.

زمین والیبال، زمین فوتبال، زمین تنیس، زمین بازی کودکان از دیگر امکانات ویلاهای لاکچری می باشند. افرادی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر می باشند، اغلب آخر هفته ها و یا روزهای تعطیل به ویلای خود می آیند و در آن به تفریح و استراحت می پردازند. بنابراین داشتن ویلایی که دارای زمین بازی می باشد، برایشان جذابیت دارد. این ویژگی بیشتر در ویلاهای شهرکی به چشم می خورد. اما در برخی از ویلاهای غیر شهرکی لاکچری که دارای متراژ بالایی می باشند نیز این امکانات دیده می شود.

چنانچه قصد خرید ویلای لاکچری در نوشهر را دارید، باید به ویژگی ها و نکات فوق که مربوط به ویلاهای لاکچری می باشد، توجه داشته باشید. شما می توانید برای دریافت مشاوره جهت خرید ویلای لاکچری در نوشهر، متل قو، کلاآباد، نمک آبرود و ... با گروه مشاورین املاک ساحل تماس بگیرید و از نمونه ویلاهای لاکچری این شهرها را از نزدیک بازدید کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز