خبرگزاری کار ایران

مدرن سازی دکوراسیون داخلی با انواع شیشه

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۶۲۷

همواره اهمیت استفاده از شیشه‌ها در طراحی و دکوراسیون داخلی بر کسی پوشیده نخواهد بود. شیشه‌ها در تنوع بسیار زیادی طراحی و ساخته می‌شوند و اغلب نقش دکوراتیو دارند. با گذشت زمان نوع استفاده و طراحی شیشه ها پیشرفت کرده و به صورت حرفه‌ای تغییر کرده و به سمت و سوی مدرنیته شدن گام برمی‌دارد. استفاده از این شیشه ها می‌تواند در تمام زمینه‌های طراحی و ساخت ساختمان ها استفاده شود.

شیشه های دکوراتیو در انواع متفاوتی وجود دارند. شیشه رنگی یا لاکوبل برای طراحی ساخت داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می‌شود. کما اینکه امروزه محصولات بسیار زیادی از نوع شیشه بوجود آمده است که زیبایی و مدرن سازی ساختمان ها بسیار ساده‌تر کرده است.

در صورتی که در نظر دارید یک خانه زیبا و مدرن داشته باشید، استفاده از این محصولات باید در صدر خواسته های شما قرار بگیرد. انواع کاربرد‌های شیشه مثل پارتیشن شیشه‌ای، نرده شیشه‌ای، آینه های دکوراتیو و کابین دوش که به نوعی تاثیرات بسیار زیادی در زیبایی و مدرن شدن منزل شما دارد، می‌تواند به نوعی بر سلامت ساختمان شما هم تاثیر داشته باشد. حال آنکه این تاثیر گذاری چگونه اعمال می‌شود را در ادامه متوجه خواهید شد.

مدرن سازی دکوراسیون توسط پارتیشن شیشه‌ای

در فضاهای مدرن به هموزن کردن قسمت‌های داخلی و خارجی منازل در کنار استفاده از لوازم داخلی مدرن و زیبا توجه بسیار می‌شود. بهتر است که فضای طراحی ساختمان ها به گونه‌ای باشد که تمام امکانات در زمان مورد نظر قابل استفاده بوده و بتوان تمام گزینه های مد نظر خود را در ساختمان و قسمت طراحی اعمال کنید. از عوامل موثر در طراحی دکوراسیون شیشه‌ها و لوازم شیشه‌ای هستند. یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین این لوازم پارتیشن شیشه‌ای است که با نام دیوار شیشه‌ای هم شناخته می‌شود. در صورتی که برای قسمت‌بندی فضای بزرگ خانه به قسمت‌های کوچک تر از دیوار‌های شیشه‌ای استفاده کنید، یک پارتیشن شیشه‌ای داخل منزل خود خواهید داشت. این نوع پارتیشن‌ها با توجه به استفاده از شیشه در ساخت آنها امکان مشاهده فضاهای مختلف خانه ها را فراهم می‌کنند. ولی می‌توان در برخی از قسمت‌ها این امکان را فراهم کرد که داخل اتاق یا پارتیشن دیده نشود.

تصور کنید که برای شرکت بزرگ تجاری خود از پارتیشن شیشه‌ای استفاده کرده‌اید. در چنین مواردی مدیریت می‌تواند به صورت کامل بر کار کارمندان خود نظارت داشته باشد. حال آنکه کارمندان نباید به اتاق مدیر دسترسی داشته باشند و این یک امر امکان‌پذیر خواهد بود. با استفاده از شیشه‌های هوشمند در پارتیشن شیشه‌ای شما می توانید دیوار ها را با یک حرکت به حالت مات تبدیل کنید و در موارد مورد نیاز دوباره حالت شفاف دیوار‌ها را فعال کنید. به همین سادگی یک ساختمان مدرن و کاربردی خواهید داشت.

مدرن سازی دکوراسیون داخلی با انواع شیشه

مدرن سازی دکوراسیون توسط نرده شیشه‌ای

از دیگر کاربرد‌های شیشه در طراحی و دکوراسیون داخلی می‌توان به نرده شیشه‌ای اشاره کرد. نرده شیشه‌ای برای محافظت از افراد در هنگام استفاده از پله و راه پله طراحی و ساخته می‌شود. البته به طور کلی از نرده‌ها برای محافظت استفاده می‌شود، که با توجه به مکان قرارگیری مثل کنار راه پله و بالکن می‎توان از گزینه های متفاوتی برای این کار استفاده کرد. نرده ها در زمان های قدیم از جنس فلز ساخته می‌شدند. ولیکن امروزه با توجه به استفاده از شیشه ها در تمام زمینه‌های مدرن‌سازی و دکوراسیون، باید از نرده‌هایی با جنس مشابه یا ترکیبی استفاده کرد. نرده شیشه‌ای علاوه بر تاثیر چند برابر در مدرن‌سازی فضاهای داخلی ساختمان ها می‌تواند نورگیری بسیار عالی را برای فضاهای متفاوت ساختمان فراهم کند. با توجه به استفاده از شیشه در پله ها و در قسمت های دیگر، می‌توان پرتو نور را که قابلیت رد شدن از شیشه ها را دارد در تمام قسمت های منزل در طول روز مشاهده کرد. به همین ترتیب انرژی خورسید همواره در منزل شما وجود خواهد داشت.

مدرن سازی دکوراسیون داخلی توسط کابین دوش

مدرن سازی دکوراسیون داخلی با انواع شیشه

کابین دوش حمام، یک محفظه شیشه‌ای حاوی دوش و پنل کنترلی است. این نوع کابین در اندازه های متفاوتی به صورت مستطیلی ایستاده، نیم‌دایره ایستاده و دیگر طرح ها وجود دارد که با توجه به نوع و اندازه حمام خانه شما انتخاب و خریداری می‌شود. در داخل این نوع کابین ها می‌توان یک پنل کنترلی برای کنترل تمام قسمت های دوش اصلی مشاهده کرد. دیواره‌های این محفظه از جنس شیشه است که می‌تواند برای مشخص نبودن داخل از جنس شیشه هوشمند ساخته شود. به طور کلی این نوع کابین دوش دارای درب های کشویی و باز شو هستند.

کابین دوش حمام علاوه بر مهیا کردن قابلیت دوش سریع می‌تواند مدرن بودن و زیبایی را به محوطه حمام و سرویس بهداشتی شما هدیه دهد. سعی کنید که یک کابین دوش عالی با توجه به وجود امکانات متفاوت در حمامتان تهیه کنید. چرا که در صورت متناسب نبودن این نوع کابین ها علاوه بر مدرن نبودن فضا، خللی هم در سرویس استحمام شما بوجود خواهد آمد. بهتر است با یک شخص با تجربه در زمینه دکوراسیون برای خرید نوع مناسب‌تر کابین دوش مشورت کنید.

منبع: شیشه رنگی تتراگلس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز