خبرگزاری کار ایران

شرکت نوین تجارت پیشرو آرین ارائه دهنده بهترین خدمات ترخیص کالا

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۱۸۲

یکی از مهم‌ترین و تخصصی‌ترین خدمات بازرگانی در کشور، خدمات ترخیص کالا از گمرک‌های سراسر کشور است. به این منظور شرکت‌های زیادی در حوزه ترخیص کالا برای تولیدکنندگان و واردکنندگان خدمات تجاری ارائه می‌دهند. خدماتی که عمده آنها به شناخت دقیق قوانین و ضوابط قانونی و نحوه کار با آن ها باز می‌گردد.

خدمات ترخیص کالا از گمرک‌های سراسر کشور، یکی از مهم‌ترین و تخصصی‌ترین خدمات بازرگانی در کشور است و شرکت‌های زیادی در حوزه ترخیص کالا برای تولیدکنندگان و واردکنندگان خدمات تجاری ارائه می‌دهند. ارائه این خدمات به شناخت دقیق قوانین و ضوابط قانونی و نحوه کار با آن‌ها باز می‌گردد.

مسئولیت‌های شرکت ترخیص کالا

شرکت ترخیص کالا در انجام کلیه امور مربوط به ترخیص یک کالا مسئول است. این مسئولیت هم به سالم رسیدن کالا به دست گیرنده ارتباط دارد و هم به امور کارشناسی نظیر آزمایشگاه‌های محصول، نحوه ارزش‌گذاری کالا و... مربوط خواهد شد. بنابراین مهم ترین وظیفه یک شرکت ترخیص کالا آگاهی دقیق از آخرین اخبار ترخیص کالا و قوانین و دستورالعمل‌های تجاری است. در ادامه مهم ترین وظایف ترخیص‌کاران کالا معرفی شده است.

مهم‌ترین وظایف ترخیص کاران چیست؟

بهترین شرکت‌های ترخیص کالا امانت‌دارترین و صادق‌ترین آن‌ها هستند. بنابراین مهم ترین وظیفه یک شرکت ترخیص کالا رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی، کار ترخیص است. اما به جز اخلاق حرفه‌ای چه وظایفی متوجه ترخیص کاران است؟ و آن‌ها چه اصولی را باید اجرا کنند؟

  • یک ترخیص کار حرفه‌ای لازم است کار ترخیص کالا را در کمترین زمان ممکن به پایان رساند و اجازه ندهد که جنس صاحب کار مدت زمان زیادی در انبار گمرک نگهداری شود.

  • ترخیص کاران حرفه‌ای تعرفه کالاهای وارداتی و صادراتی را به خوبی می‌دانند و نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز به گمرک اشراف کامل دارند.

  • یک ترخیص کار مجرب اسرار صاحب کار را نگاه می‌دارد و آن را نزد رقبای شرکت فاش نخواهد کرد.

  • ترخیص کاران مطمئن برای جلب اعتماد مشتریانشان فیش‌های پرداختی و هزینه‌های امور گمرکی را نزد خود نگاه می‌دارند و در صورت لزوم آن را به مشتری نشان می‌دهند.

  • داشتن مجوز کارگزاری امور گمرکی یا همان حق العمل کاری از ملزومات اخذ نمایندگی ترخیص کالا است. بنابراین افراد مدعی باید مدارک تخصصی خود را به طور کامل ارائه دهند، بنابراین داشتن وکالت رسمی محضری از صاحب کالا تنها شرط ترخیص یک کالا نیست و تهیه سایر مدارک مانند اخذ نمایندگی مهم است.

بزرگترین شرکت‌های نفتی، فولادی و پتروشیمی به ما اعتماد کردند.

شرکت‌هایی مانند: · نفت بهران، طراحی و ساختمان نفت، پتروشیمی خوزستان، پتروشیمی امیرکبیر، مهندسی و توسعه سروک آذر، توسعه آب و گاز، ایتوک ایران، صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه، مجتمع فولاد خراسان، پترو آهن فردوس (گروه لوله سازی صفا)، مارون مکانیک، نیرو محرکه و بسیاری از شرکت‌های بزرگ دیگر که مشتریان نوین تجارت پیشرو آرین هستند.

خدمات ترخیص کالا با نوین تجارت پیشرو آرین

یکی از حیاتی ترین دغدغه‌های شرکت‌ها، ترخیص سریع، بدون دردسر و با هزینه مناسب کالاهایشان از گمرک است. شرکت نوین تجارت پیشرو آرین با پشتوانه کادر مجرب و با سابقه‌ی ۲۰ ساله در حوزه ترخیص کالا (واردات و صادرات) و امور گمرک در سال ۹۵ تاسیس شد تا با پشتوانه همکاری با بزرگترین شرکت‌های نفت و پتروشیمی در ایران آماده خدمات رسانی به تمامی شرکت‌هایی که نیاز به خدمات ترخیص کالا، مشاوره امور بازرگانی و ثبت مجوزها را دارند باشد.

شعار ما کیفیت، سرعت بالا و قیمت مناسب است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت نوین تجارت پیشرو آرین به آدرس ntaryan.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز