خبرگزاری کار ایران

در دو روز متوالی و از طریق بالگرد ؛

محموله کمک رسانی افق کوروش به مردم نجیبِ بلوچ اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۷۶۱

در سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان، بیش از یک هزار بسته غذایی-بهداشتی افق کوروش از طریق بالگرد بین هموطنان مان در مناطق سیل زده این استان توزیع شد.

به گزارش ایلنا؛ این شرکت در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی اقدام به توزیع بیش از یک هزار بسته غذایی و بهداشتی در مناطق سیل زده این استان نمود.

بلافاصله پس از وقوع سیل ویرانگر در استان سیستان و بلوچستان، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران با بیش از یک هزار و هشتصد شعبه در کشور برای کمک رسانی به مردم نجیب و شریف این استان به مناطق سیل زده سفر کرد و ضمن ابراز همدردی با مردم مهربان و بی توقع این استان، بسته های غذایی و بهداشتی شرکت را که حاوی مواد شوینده، بهداشتی و غذایی بود، به آنها اهدا کرد.

محموله کمک رسانی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به استان سیل زده سیستان و بلوچستان به همت همکاران انبار افق کوروش در کرمان در کوتاه ترین زمان ممکن بسته بندی شد و بلافاصله این محموله از انبار واقع شده در استان کرمان راهی استان سیستان و بلوچستان شد.

از آنجایی که به جهت مسدود بودن جاده ها امکان ارسال محموله های کمک رسانی افق کوروش به مناطق سیل زده مقدور نبود، بسته های غذایی و بهداشتی افق کوروش در دو روز متوالی از طریق دو فروند هلی کوپتر هلال احمر در چابهار بارگیری شد و در مناطق سیل زده ی کاجو و آهوران و روستاهای اطراف آن منجمله در واسک، رودبن، جنگل، علی آباد، موشکونت، سیسرکبن، راینگتان، تنگسر و سایر مناطق محرومی که در مسیر و محاصره شده در سیل بودند، توزیع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز