خبرگزاری کار ایران

کاربرد های مختلف پمپ اسید کش

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۵۸۱

تقاضا کنندگان پمپ های اسید کش همواره به دو پارامتر کیفیت و قیمت توجه ویژه ای می کنند، از این رو به دنبال مقایسه ی قیمت و کیفیت های انواع پمپ های اسید کش موجود در بازار هستند تا بتوانند با کیفیت‌ترین گزینه را که مستلزم پرداخت بهای مقرون به صرفه‌ای است، تهیه کنند.

پمپ اسید کش و یا پمپ مگنتی یکی از کارآمد ترین انواع این دستگاه های کاربردی می باشد.  پمپ اسید کش با متریال و قطعاتی طراحی و تولید شده اند که برای نقل و انتقال مایعات خطرناکی که باید از نشت آن ها به طور حتم جلوگیری شود، استفاده می شوند. در واقع بدنه و قطعات این دستگاه در مقابل نفوذ خطرناک ترین مایع ها به خصوص انواع مایع های اسیدی و شیمیایی کاملاً مقاوم و غیر قابل نفوذ هستند، به نحوی که بدون ذره ای تلفات و بروز خطر قادر به جا به جایی و حمل مایع خطرناک مورد نظر می باشند.

از جمله پمپ های مگنتی موجود در شرکت فیام :

کاربرد های مختلف پمپ اسید کش

صنایع بسیار زیادی وجود دارند که مستلزم حمل و جا به جایی انواع و اقسام سیالات خطرناک هستند، این صنایع با بهره مندی از این دستگاه های کاربردی می توانند به راحتی از مایعات و یا به عبارتی دیگر سیالات مورد نیاز خود استفاده کنند.

حال سوال این جاست پمپ اسید کش برای جا به جایی چه نوع مایعاتی مناسب است و در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد؟ از پمپ های مگنتی برای جا به جایی مایعاتی استفاده می شود که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند، در ادامه به برخی از این مایعات اشاره کرده ایم که برای جا به جایی آن ها از پمپ مگنتی استفاده می شود:

کاربرد های مختلف پمپ اسید کش

  • پمپ های اسید کش مخصوص حمل موادی هستند که در زمره ی مواد شیمیایی سمی قرار دارند و بسیار خطرناک هستند.
  • برای انتقال سیالات و مایعاتی که جزء مواد آتش زا هستند، از آن جا که حمل و جا به جایی آن ها بسیار حساس و خطر زا می باشد از انواع پمپ های اسید کش استفاده می شود. استفاده از این مخزن ها برای جا به جایی مواد قابل اشتعال بدون خطر و تلفات است.
  • برخی از مایعات و سیالات شیمیایی در مجاورت با هوا فرار هستند و از حجم آن ها به طور چشمگیری کم می شوند، اگر برای حمل این مایعات از این پمپ های کاربردی استفاده شود، ذره ای از حجم آن ها کاسته نمی شود. از جمله یکی از متداول تری مایعات فراری که با پمپ های مگنتی جا به جا می شوند، الکل است.
  • برای حمل انواع و اقسام مایعاتی که دارای خاصیت خورندگی هستند از این پمپ ها استفاده می شود.
  • سیالات و موادی که دارای بو های بد و غیر قابل تحمل هستند اگر به وسیله ی پمپ های اسید کش جا به جا شوند، بوی بد آن ها به هیچ وجه منتشر نمی شود.
  • و انواع و اقسام سیالات دیگری نظیر موادی که برای محیط زیست مضر و خطر آفرین هستند، سیالاتی که دارای رادیو اکتیو های خطرناک می باشند، انواع مایعات گران بها و غیره.

با توجه به مواردی که در قسمت بالا نام برده ایم نتیجه می گیریم که از این پمپ ها در صنایع بسیار متعدد و مختلفی استفاده می شود، چرا که قابلیت حمل و جا به جایی مواد متنوعی با انواع و اقسام ویژگی ها را دارند.

کاربرد های مختلف پمپ اسید کش

استعلام قیمت پمپ مگنتی

با توجه به کاربرد های فراوانی که این پمپ ها دارند تقاضا کنندگان بسیار زیادی در سطح کشور به خود اختصاص داده‌اند. تقاضا کنندگان پمپ های اسید کش همواره به دو پارامتر کیفیت و قیمت توجه ویژه ای می کنند، از این رو به دنبال مقایسه ی قیمت و کیفیت های انواع پمپ های اسید کش موجود در بازار هستند تا بتوانند با کیفیت‌ترین گزینه را که مستلزم پرداخت بهای مقرون به صرفه‌ای است، تهیه کنند.

لازم به ذکر است اینترنت بستر بسیار مناسبی برای مقایسه ی کیفیت و قیمت پمپ اسید کش در انواع برند ها و مدل ها می باشد، چرا که با بهره مندی از وجود اینترنت برای جمع آوری اطلاعات در مورد کیفیت و قیمت پمپ مگنتی می توانید در وقت و هزینه ی خود به طور قابل توجهی صرفه جویی کنید. خرید از طریق وب سایت های فروش اینترنتی انواع پمپ اسید کش در درگاه های اینترنتی نیازی به مراجعه ی حضوری تقاضا کنندگان ندارد، در واقع متقاضیان می توانند با بهره مندی از وب سایت های اینترنتی ضمن صرف کم ترین زمان از قیمت پمپ مگنتی در انواع مختلف مطلع شده و بهترین مدل را برای خرید انتخاب و سفارش دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز