خبرگزاری کار ایران

چگونه می توان تأثیر بازاریابی آنلاین را با هدایای تبلیغاتی افزایش داد

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۴۸۰

امروزه افرادی زیادی طرفدار بازاریابی آنلاین هستند به همین دلیل بخش بزرگی از خدمات خود را به سمت بازاریابی آنلاین برده اند. با وجود دوست داشتنی بودن محصولات دیجیتالی، همه ما می دانیم که باید محصولاتی را انتخاب کنیم که توسط آنها ارتباط قوی تر و عمیق تری با آینده ایجاد کنیم. اما انجام چنین کاری چگونه ممکن است؟

هر چه شخصی سازی محصول بیشتر باشد، روند فروش آسان تر انجام می شود. شما از چه روشی برای تأثیرگذاری استفاده می کنید؟ مسلما افراد به روشهای جدید و تجربه های مرتبط با دریافت کالا علاقه دارند. هدایای تبلیغاتی مدتهاست که به عنوان یکی از بهترین روشهای ملموس برای ایجاد روابط بین مردم و کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرند. چرا شما از این قدرت برای افزایش تأثیر بازاریابی آنلاین خود استفاده نمی کنید؟

6 فرصت و فایده ای که با استفاده نکردن از هدایای تبلیغاتی از دست می دهید

هدایای تبلیغاتی می توانند در هر موقعیت و جایگاهی استفاده شوند و به هیچ وجه صرفاً مختص شرکت های بزرگ نیستند. ممکن است شما یک موسسه ی کوچک و رو به رشد باشید که به دنبال راه های موثری برای تبلیغ کردن میگردید و ممکن است شرکت موفقی باشید که می خواهید بیزینس خود را هر چه بیشتر گسترش دهید؛ به هر ترتیب، هدایای تبلیغاتی به صرفه ترین و بهترین راه برای تبلیغ است.

هدایای تبلیغاتی ، هدایای با نام و لوگوی شرکت شماست که به مشتری ها اهدا میشود. از مهمترین هدایای تبلیغاتی که میتواند بر کسب و کار شما تاثیر گذار باشد میتوان به پوشه دکمه دار، ساک دستی پارچه ای ، سررسید، تقویم رومیزی و دیواری، فلش تبلیغاتی که در سایت هدایای تبلیغاتی بهار گیفت https://www.bahargift.com امکان سفارش آن وجود دارد، اشاره کرد.

اگر شما از هدایای تبلیغاتی برای دستیابی به شهرت تجاری استفاده نمی کنید، 6 فرصت و فایده ی بسیار چشمگیر را از دست می دهید؛ این 6 فرصت و فایده عبارتند از :

گسترده شدن بیزینس شما

وقتی هدیه ای تبلیغاتی از سمت شرکت شما به مشتری اهدا میشود، او تنها کسی نیست که این پیغام تبلیغاتی را دریافت می کند. شمار مخاطبان این هدیه، اعضای خانواده، دوستان، رهگذران، همکاران و خلاصه تمام کسانی که یک نگاه اجمالی به این هدیه می اندازند را در بر می گیرد. به بیان دیگر، شما کسانی را به سمت شرکت خود دعوت می کنید که اصلاً قصدش را نداشته اید و یا حتی یک بار هم مشتری شما نبوده اند.

هدایای تبلیغاتی نسبت به بقیه ی راه های تبلیغاتی از بعد بصری بیشتری برخوردار است. به طور مثال، تبلیغات تلویزیونی به شدت کوتاه مدت هستند؛ تبلیغات مجله ای بدون اینکه دیده شوند در لای صفحات گم می شوند. تنها راهی که در این میان میتواند پیغامی آگاهانه به مشتری بدهد و کنش و واکنشی میان مشتری و شرکت ایجاد کند، هدیه تبلیغاتی است.

دید بهتری نسبت به برند شما ایجاد می شود

ایجاد کردن یک دید بهتر در چشم مشتریان کاری نیست که بتوان یک شبه انجامش داد. شما باید سالها تلاش کنید و بر اساس نیازهایی که از مشتریان دریافت کرده اید، یک هدیه ی تبلیغاتی مناسب و کاربردی و به صرفه به مشتری هایتان عرضه کنید. همچنین، می توانید شرکت خود را در یک امر خیریه سهیم کنید و هدایای تبلیغاتی مناسبی به موسسه های ایتام اهدا کنید. در این صورت، هم کار خیری انجام داده اید، هم شرکت خود را تبلیغ کرده اید و هم وجهه ی اجتماعی خوبی در دید مردم عامه ایجاد کرده اید.

یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی سررسید است. همانطور که از نامش پیداست سررسید و سالنامه های تبلیغاتی محصولاتی هستند که در آخر سال از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آیند. بیشتر شرکت ها و مجموعه ها از سررسید تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی در راستای معرفی، تبلیغ برند و نام شرکت خود استفاده می‌کنند. پیشنهاد میکنم مقاله چرا محبوب‌ترین هدیه تبلیغاتی در آخر سال، تقویم و سالنامه تبلیغاتی است؟ را به هیچ عنوان از دست ندهید. این مقاله به شما در مورد سررسیدها و زمان سفارش و انواع آن توضیحات بسیار خوبی میدهد؛ که اگر میخواهید سررسید سفارش دهید، حتما قبل از سفارش این مقاله رو مطالعه بفرمایید. اگر اطلاعات کافی در مورد سررسید تبلیغاتی دارید و میخواهید از نمونه های آن همراه قیمت دیدن کنید میتوانید از آدرس https://www.bahargift.com/calendar استفاده کنید.

افزایش رضایت مشتریان

مشتری ای که از محصولات و نحوه ی کار شما راضی باشد، باز هم به سمت شما باز خواهد گشت. موقعیت های زیادی برای استفاده از هدایای تبلیغاتی در صدد کسب رضایت مشتری وجود دارد. به طور مثال اگر سفارشی اشتباهی برای مشتری ارسال شده و یا او مدت زیادی را منتظر تحویل یک محصول مانده، می توانید با ارسال یک هدیه ی تبلیغاتی از او عذر خواهی کنید. جالب ترش این است که به صورت کاملاً خیرخواهانه این کار را برای مشتریان عادی انجام دهید و صرفاً برای خریدشان از آنها تشکر کنید. هدیه دادن، باعث می شود که انسان ها احساس باارزش بودن و خاص بودن بکنند.

چگونه می توان تأثیر بازاریابی آنلاین را با هدایای تبلیغاتی افزایش داد

افزایش کنش و واکنش میان شرکت و مشتری

هر چه هدیه ی شما کاربردی تر و خلاقانه تر باشد، مشتریان شما نیز بیش از پیش به علاقه پیدا می کنند تا با شرکت و فروشگاه اینترنتی شما درگیر شوند و اخبار محصولات تازه ی شما را دنبال کنند. البته یادتان باشد که این هدیه باید در راستای اهداف تجاری شما باشد.

از آب گل آلود ماهی بگیرید

هر بیزینس منی دوست دارد که مردم راجع به فروشگاه و شرکتش حرف بزنند (البته دوست دارد حرف های خوب و مثبت بزنند، نه اینکه او را تحقیر کنند یا به شایعه سازی بپردازند). در نتیجه، برای اینکه مردم را وادار به حرف زدن راجع به شرکتمان کنیم، چه راه هایی پیش پایمان است؟ هدایای تبلیغاتی بهترین راه برای القای این ایده به مردم است. یک هدیه ی جالب، می تواند یخِ سردترین مشتریان را بشکاند و او را وادار به دعوت دوستان و آشنایانش به سمت شرکت شما بکند.

ایجاد یک خاطره

اگر هدیه ی شما کاربردی و خلاقانه باشد و به مزاج مشتری خوش بیاید، او مدام از آن استفاده خواهد کرد. تکرار، کلید یادآوری و عدم فراموشی یک پیغام است. وقتی چنین محصولی به دست مشتری برسد، او مدام از آن استفاده خواهد کرد و اطرافیانش نیز پیغام شما را خواهند دید. در نتیجه، پیغام شما تا مدت بسیار زیادی همچنان تاثیرگذار باقی خواهد ماند.

اگر نیاز داشتید در مورد هدایای تبلیغاتی بیشتر بدانید و اینکه خواستید بدانید اگر از هدایای تبلیغاتی استفاده نکنید چه فرصت بی نظیری را از دست میدهید، به شما پیشنهاد میکنم مقاله  6 اشتباه رایج در سفارش هدایای تبلیغاتی که اغلب افراد دچار آن می شوند !! را حتما مطالعه کنید. در این مقاله تاثیرات هدایای تبلیغاتی بر هر کسب و کار به دقت مورد بررسی قرار گرفته شده است، چند مثال کاربری برای آن آورده شده است و به شما کمک میکند نسبت به کسب و کار خودتان بهترین هدایای تبلیغاتی، با بازدهی بالا را انتخاب کنید.

در ادامه مقاله، 2 ایده قوی، قدرتمند و مؤثر را بیان کرده ایم که می توانید برای گسترش تأثیر بازاریابی آنلاین خود به وسیله هدایای تبلیغاتی از آن استفاده کنید.

چگونه می توان تأثیر بازاریابی آنلاین را با هدایای تبلیغاتی افزایش داد

1. هدایای تبلیغاتی را با تبلیغات رسانه های اجتماعی هماهنگ کنید.

تبلیغات هدفمند در رسانه های اجتماعی روشی مؤثر برای دستیابی به مخاطبان مناسب است. اما تنها درصورتی که چیز ارزشمندی برای ارائه به مخاطبان داشته باشید ارزش دیدن را دارید.

با استفاده از هدایای تبلیغاتی هم در دنیای واقعی و هم در دنیای آنلاین، نام تجاری و برند خود را تبلیغ کنید. کار ساده ای است اگر روشهای زیر را به کار ببندید.

  • یک هدیه تبلیغاتی سفارشی ایجاد کنید که متناسب با پیام تجاری شما باشد و به افراد کمک کند که آنچه را که انجام می دهید به خاطر بسپارند.
  • سپس یک کمپین تبلیغاتی برای مخاطبان مورد نظر خود ایجاد کنید که آنها را ترغیب کند از هدیه تبلیغاتی سفارشی شما استفاده کنند.

درباره این موضوعات فکر کنید

 شرکت شما چگونه به حل مشکلات افراد در زندگی واقعی آنها کمک می کند؟ چگونه می توان هدیه ای به آنها داد که همیشه از آن استفاده کنند؟ اگر مشتریان موردنظر شما همیشه در حال مسافرت هستند، شاید هدیه دادن یک ساک مسافرتی گزینه مناسبی باشد. اگر در صنعت ساخت و ساز یا تولید هستند، ممکن است یک کلاه ایمنی برای خریداران شما جذاب باشد.

اگر علاقه داشتید در مورد هدایای تبلیغاتی که اغلب کاربرد زیادی در ایران دارند، بیشتر بدانید مقاله 5 هدیه تبلیغاتی شگفت انگیز که در ایران کاربرد زیادی دارند !! به شما کمک زیادی میکند. با خواندن این مقاله با کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی در ایران آشنا می شوید و به طور مفصل مزیت های هر کدام از این هدایای تبلیغاتی به طور جداگانه مورد بررسی قرار میگیرد.

هماهنگ کردن تبلیغات رسانه های اجتماعی با هدایای تبلیغاتی می تواند راهی عالی برای جلب نظر مشتریان شما باشد.

هماهنگ کردن تبلیغات رسانه های اجتماعی با موارد تبلیغاتی می تواند راهی عالی برای جلب توجه مشتریان آینده شما باشد. اگر تصمیم دارید این موضوع را امتحان کنید، این روشها را در خاطر داشته باشید:

  • هدایایی با ارزش بالا را انتخاب کنید (چیزی که مخاطبان به آن بسیار مفید یا کار آمد می گویند). از این نمونه هدایای تبلیغاتی میتوانیم به خودکار تبلیغاتی اشاره کنیم که در آدرس https://www.bahargift.com/pen-advertising براحتی امکان سفارش آن را دارد.
  • هدایای تبلیغاتی خود را در رسانه ها تبلیغ کنید اما طوری که پیام تجاری شرکتتان و آنچه انجام می دهید روشن شود. فراموش نکنید شما نمی خواهید آن کالا یا محصول را بفروشید پس آن را تبلیغ نکنید.
  • از یک فرم برای گرفتن اطلاعات مشتریان استفاده کنید. مطمئن شوید که سوالاتی که طراحی کرده‌اید به شما کمک می کند که اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبانتان بیابید. مثلا از آنها بخواهید عنوان شغلی خود یا تعداد کارمندانشان را بنویسند. در واقع هر اطلاعاتی که به شما کمک می کند.
  • با استفاده از ROI بودجه تبلیغات را تنظیم کنید. برای هدیه تبلیغاتی مورد نظرتان چقدر هزینه باید بپردازید؟ مطمئن باشید از میزان بودجه کافی برخوردار هستید تا بازدهی خوبی از هدایای تبلیغاتی و سرمایه گذاری روی آن داشته باشید.
  • نمایش تبلیغات شما برای مخاطبان مناسب بسیار مهم است، در غیر این صورت ممکن است پول و سرمایه تان هدر برود. قبل از این رویکرد، چند کمپین آزمایشی جهت پیدا کردن مخاطبان مناسب و نیازهایشان اجرا کنید.

2. مشتریان را با ارسال ایمیل مستقیم به وب سایتتان دعوت کنید

به جای استفاده از هدایای تبلیغاتی برای لیستی از مشتری های جدید که با استفاده از رسانه های اجتماعی آن ها را جذب می کنید، از لیست مشتریان موجود استفاده کنید. سپس با دستیابی به اطلاعات آنها از طریق ایمیل مستقیم، آنها را وب سایت خود دعوت کنید.

ایمیل مستقیم هنگامی که شخصی سازی شود روشی جالب برای جلب توجه مشتریان شما است. تعداد کمی از مردم هستند که می توانند در برابر باز کردن ایمیلی که خطاب به آنها نوشته شده است، مقاومت کنند.

هنگامی که هدف نهایی ایجاد ارتباط آنلاین با مشتریان باشد، رویکرد ارسال ایمیل مستقیم موثر است. در اینجا دو روش مؤثر برای انجام این کار وجود دارد:

  • بازدید کنندگان را به سمت میکروسایت هدایت کنید. میکروسایت یک وب سایت 1-2 صفحه ای است که می توانید از آن به عنوان لندینگ پیج و گرفتن اطلاعات مشتریان استفاده کنید.
  • کاربران را به تماشای ویدیو ترغیب کنید. ویدیویی را که پیام شما و شرکتتان را به مشتری تحویل می دهد.

سخن آخر

هر کدام از این روشهای آنلاین را انتخاب کنید، مطمئن باشید که راهی برای گرفتن اطلاعات مربوط به مشتریان را در اختیار دارید. این به شما کمک می کند که هدفمند هدایای تبلیغاتی را سفارش دهید و از تبلیغات خود بیشترین سود را ببرید. اگر سوالی در رابطه با سفارش هدایای تبلیغاتی دارید متخصصانی در مجموعه بهار گیفت همراه شما هستند، برای مشاوره رایگان با شماره 88865197 تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز