خبرگزاری کار ایران

اکسسوری مردانه: دستبند ، انگشتر مردانه ، حلقه و گردنبند مردانه

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۴۵۶

فروشگاه اینترنتی ایشومر فروشگاهی به روز می باشد که تمامی محصولات آن ، از شرکت های معتبر تهیه و با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می گردد.

محصولات فروشگاه اینترنتی ایشومر در زمینه های مختلف و متنوع می باشد که یکی از تخصصی ترین آن ها ، فروش انواع اکسسوری مردانه از قبیل : دستبند ، انگشتر مردانه ، حلقه و گردنبند مردانه است.

شما آقایان محترم می توانید از میان تنوع فراوان این محصولات ، بهترین و مناسب ترین ها را ، از اکسسوری مردانه مانند: دستبند ، انگشتر مردانه ، حلقه و گردنبند مردانه ، برای خود و اطرافیانتان انتخاب و تهیه نمایید.

خرید اکسسوری مردانه: دستبند ، انگشتر مردانه ، حلقه و گردنبند مردانه را از جنس های مختلف نظیر : مس ، چرم ، استیل ، چوب ، انواع سنگ های زینتی زیبا ، متریال دیگر و ... را از فروشگاه اینترنتی ایشومر انتخاب و تهیه نمایید.

اکسسوری مردانه را با دقت انتخاب نمایید به گونه ای که با سایر اکسسوری های دیگر نظیر ساعت ، عینک ، سنجاق کت و ... هماهنگی لازم را داشته باشد.

مثلا دستبند چرم را با جنس و رنگ اکسسوری مردانه دیگرتان نظیر : کفش و یا کمربند هماهنگ سازید تا ظاهری یکپارچه و مناسبی را تجربه نمایید.

و یا استفاده از گردنبند مردانه چوبی با یک دستبند مردانه ترکیبی از جنس کنف و چوب می تواند بسیار سازگار باشد .

دقت در هماهنگی این اجزا باعث می شود که دیگران به محض دیدن شما ، هماهنگی را در ظاهرتان دیده و نتیجه ای مثبت را از شخصیت شما برداشت نمایند.

تحقیقات جدید نشان داده است که به محض این که توسط فرد جدیدی دیده می شوید ، 85 درصد توجه او تنها به ظاهر شما جلب خواهد شد و نتیجه دیداری آن ، شخصیت شما را در ذهن او شکل خواهد داد . هنگامی که دستبند ، انگشتر مردانه ، حلقه و گردنبند مردانه مناسب ظاهر و نوع لباس خود از اکسسوری مردانه را انتخاب و استفاده نمایید ، این جزییات است که شما را به روز و متناسب نشان خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز