خبرگزاری کار ایران

معرفی سرویس نظافت منزل پالسین

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۲۰۲

اگر دنبال سرویس نظافت منزل با کیفیت و قیمت مناسب هستید، اگر دنبال نظافتچی مطمئن می‌گردید، اگر مهمانی دارید و دست تنهایید، پیشنهاد ما به شما استفاده از شرکت خدمات آنلاین پالسین است. پالسین برای هر نوع خدمت نظافتی که شما نیاز داشته باشید، از نظافت خانه (آشپزخانه ، اتاق‌ها ، سرویس بهداشتی و ...) گرفته تا نظافت مشاعات ساختمان (راه پله ، پارکینگ ، حیاط و پشت بام) و حتی نظافت محل کار، شرکت و محیط‌های کارگاهی، سرویس مناسبی را ارائه می‌دهد. در ادامه با نحوه ثبت و پیگیری درخواست سرویس نظافت منزل در سامانه پالسین و ویژگی‌های این سرویس آشنا خواهید شد.

در قدیم زنان اغلب به کار خانه‌داری مشغول بودند و فرزندان، به خصوص دختران، در کارهای خانه به مادر خانواده کمک می‌کردند. از این رو، نظافت خانه که شامل کارهایی چون شستن ظروف، شستن لباس‌ها، گردگیری و جارو کشیدن می‌شد، توسط زنان و دختران به صورت روزانه انجام می‌شد.

اما با تغییر شرایط زندگی و تحول زندگی‌ها از سنتی‌گرایی به مدرنیته، تغییر وظایف تعریف شده در خانواده‌‌ی ایرانی و حتی کاهش تعداد فرزندان، همگی عاملی بر نداشتن وقت و نیروی کافی برای رسیدگی به کارهای نظافتی خانه‌هاست. شاید هنوز در بسیاری از خانه‌ها شستن ظرف‌ها و کشیدن جارو جز وظایف افراد خانواده باشد اما در کمتر خانه‌ای دید می‌شود که فردی از اعضای حانواده کار نظافت سرویس بهداشتی، شستن کف و وسایل آشپزخانه و یا تمیز کردن پنجره‌ها را انجام دهد.

سه دلیل عمده و اصلی وجود دارد که باعث می‌شود تا بعضی کارهای نظافتی خانه توسط اعضای خانواده انجام نشود. این سه دلیل عبارتند از:

  • نداشتن وقت کافی برای اعضای خانواده
  • نداشتن توان بدنی کافی برای انجام برخی امور
  • طرز تفکر افراد در عدم انجام برخی کارهای نظافتی

نداشتن وقت کافی برای نظافت منزل و مشغول بودن اعضای خانواده

وجود فاصله‌های مکانی زیاد بین محل کار، محل تحصیل، محل خرید (بازرچه‌ها و فروشگاه‌ها) تا خانه و همچنین شلوغی و ازدحام در مسیرها یکی از عوامل کمی وقت در زندگی‌های امروزی است. علاوه براین مشغله کاری و درسی و شرکت در اجتماعات نیز بر کمبود و یا نبود وقت کافی در زندگی‌ها تأثیر گذار است.

معرفی سرویس نظافت منزل پالسین

نداشتن توان بدنی کافی برای انجام برخی امور نظافتی منزل

برخی کارهای نظافتی منزل نیاز به توان بدنی دارد. کارهایی چون شستن دیوارها، شستن در و پنجره و تمیز کردن بخش‌هایی از خانه که نیاز به جابه‌جایی وسایل دارد مثل جابه‌جا کردن مبل و صندلی، جابه‌جایی یخچال و یا حتی سرویس خواب. برای انجام این قبیل کارها نیاز است که فرد، قدرت بدنی خوبی داشته باشد. از این رو است که حتی نظافتچیانی که برای انجام این کارها استخدام می‌شوند اغلب مرد هستند. چرا که توان بدنی خانم‌ها برای انجام کارهایی اینچنینی کم است. حتی تمام آقایون قادر به انجام کارهای نظافتی سنگین نیستند.

طرز تفکر افراد در عدم انجام برخی کارهای نظافتی

برخی افراد از انجام برخی کارهای نظافتی معذور هستند. به طور مثال، گروهی از افراد تمایلی به شستن سرویس بهداشتی یا گردگیری ندارند. به عبارتی در انجام برخی کارهای نظافتی وسواس دارند. گروهی از افراد ترجیح می‌دهند زمان خود را به جای آنکه صرف نظافت خانه کنند، به انجام کارهای دیگری بپردازند. مثلا به جای اینکه دو یا سه ساعت وقت صرف نظافت و شستشوی منزل کنند، به کارهای اقتصادی بپردازند یا کارهای علمی انجام دهند و یا با خانواده و دوستان خود اوقات خوشی را داشته باشند. همه‌ی این‌ها ناشی از طرز تفکر افراد است.

سرویس نظافت منزل پالسین

اگر به هر دلیلی از انجام کارهای نظافتی منزل معذور هستید و به دنبال نیروی خدماتی و نظافتی مطمئن و ماهرید، تا بتوانید کارهای نظافت خانه‌ی خود را به او بسپارید، پالسین شما را در رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. نظافت منزل پالسین یکی از ده‌ها خدمتی است که می‌توانید در سامانه آنلاین پالسین بیابید.

نظافت منزل پالسین شامل چه بخش‌های است و چگونه قیمت گذاری می‌شود

اگر به وب سایت پالسین وارد شوید مشاهده خواهید کرد که خدماتی چون نظافت منزل و محل کار، کارواش سیار، قالیشویی و مبل شویی، اسباب کشی، رنگ آمیزی ساختمان، تعمیر وسایل منزل، پرستاری از کودک و سالمند و بسیاری خدمات دیگر، در دسترس کاربران می‌باشد.

پالسین با بسیاری از متخصصین حوزه خدمات همکاری دارد. در واقع متخصصین و شرکت‌های خدماتی همچون شرکت‌های قالیشویی، نظافت منزل، اتوبارها، تعمیرکارها و ... دارای قرارداد کاری با پالسین هستند. هنگامی که شما درخواست نظافت منزل را ثبت می‌کنید در کمتر از ۱۵ دقیقه متخصصین و شرکت‌های طرف قرارداد پالسین، پیشنهادات خود را برای شما ارسال می‌کنند. شما می‌توانید با بررسی پیشنهادات و بررسی سابقه و امتیاز متخصصین، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با خدمات پالسین، شما می‌توانید با تیم پشتیبانی پالسین تماس بگیرید.

شرکت‌های خدماتی همکار پالسین بر اساس مصوبه صنف و یا اتحادیه خود قیمت را به شما پیشنهاد می‌دهند. دو پارامتر اصلی در قیمت گذاری نظافت منزل عبارت است میزان ساعت کاری که معمولا از چهار ساعت تا هشت ساعت می‌باشد و جنسیت نظافتچی، خانم یا آقا بودن نظافتچی. معمولا قیمت نظافتچی خانم از آقا بیشتر است.

توجه داشته باشید که برخی درخواست‌ها مثل شستن قالی و موکت یا مبلمان جز سرویس نظافت منزل محسوب نمی‌شوند. برای انجام این خدمات، باید درخواست مربوط به همان سرویس را در سامانه پالسین ثبت نمایید. اما انجام برخی کارها مثل آشپزی یا شستن لباس‌ها در صورتی که از قبل در توضیحات درخواستتان ذکر شده و هماهنگی لازم با متخصص انجام گرفته باشد، قابل اجراست.

کارهایی که به طور پیش فرض جز وظایف نظافتچی برای انجام سرویس نظافت منزل است عبارتند از:

  • شستن در و پنجره‌ها
  • شستن دیوارها
  • نظافت آشپزخانه و شستن ظروف
  • شستن سرویس بهداشتی
  • جاروکشیدن اتاق‌ها و سالن‌ها
  • گردگیری کردن
  • اتوکشی لباس‌ها

کاربران در صورت داشتن توضیحات به منظور ارائه برخی نکات به متخصصین و یا داشتن درخواست خاصی مثل "نظافت ویژه درها و پنجره‌ها" یا "شستن کف زمین و از بین بردن آثار بنایی" و درخواست‌های اینچنینی می‌توانند در بخش توضیحات درخواست، مطالب خود را بنویسند. این کار باعث می‌شود متخصصین قیمت دقیق و درستی را پیشنهاد دهند.

پالسین تخفیف‌های ویژه‌ای در زمستان ۹۸ برای کاربران خود در نظر دارد. برای آگاهی از این تخفیفات می‌توانید به وب سایت پالسین مراجعه کنید. در جشنواره زمستان طلایی پالسین برای خدمات نظافت منزل، قالیشویی، مبل شویی، اسباب کشی و کارواش سیار، تخفیفات کم نظیری در نظر گرفته شده است. با زمستان طلایی پالسین به استقبال بهار بروید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز