خبرگزاری کار ایران

بدون نگرانی و ترس غذا بخورید!!!

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۰۸۵

ترکیب ‌مواد غذایی موجود در یک رژیم غذایی سالم به عوامل مختلفی مثل فاکتور سن و میزان فعالیت جسمی و همچنین نوع مواد غذایی در دسترس، بستگی دارد. هر چند در فرهنگ‌ های مختلف توصیه‌ های غذایی متفاوتی وجود دارد که به داشتن زندگی سالم و عمری طولانی کمک می‌ کند.

ایلنا؛ تصور کنید برای امشب میهمانی بزرگی تدارک دیده اید و از صبح در آشپزخانه بوده اید و کلی غذا تهیه کرده اید، میهمانان شما گیاهخوار هستند و بسیار به رژیم غذایی لاغری خود پایبندند، احتمالا فقط از سالادی که درست کرده اید میل خواهند کرد. بعد از ناراحتی و فکر و خیال بسیار، از خود سوال می پرسید آیا اساس رژیم غذایی گیاهخواری صحیح است؟ یک فرد گیاهخوار چه مدت می تواند با این رژیم غذایی زندگی کند؟ آیا رژیم های غذایی مکمل بهتر است یا رژیمی که تنها از یک گروه مواد غذایی در آن استفاده شود؟ آیا شما دوست دارید وجترین یا وگان باشید؟ یا از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید؟ آیا دوست دارید رژیم غذایی مخصوص به خود داشته باشید؟ آیا وزن زیادی دارید و تمایل دارید تا عید نوروز وزن کم کنید؟ ما اینجاییم تا به تمام این سوالات پاسخ اصولی و علمی دهیم، با ما همراه باشید.

چرا در دهه ‌های اخیر در بین افراد تصمیم به لاغری بیشتر شده است؟

این سوالی سخت و البته بی‌ پاسخ است. تصمیم به لاغر شدن می تواند دلیلی منحصر به فرد و کاملا شخصی داشته باشد. با همه ‌گیر شدن معضل چاقی، تصمیم به لاغری و استفاده از برنامه رژیم غذایی نیز بیشتر شده است. برای مثال رفتاری مانند افزایش دسترسی به انواع میوه ‌ها، رواج پیاده ‌روی و استفاده از سالن‌ های ورزشی، افزایش آگاهی تغذیه ‌ای و بهبود وعده ‌های غذایی داخل مدرسه. برخی از روند های اجتماعی نیز می ‌توانند موجب نوسانات وزن شوند؛ مثلا مصرف غذای بیشتر، گرایش به مصرف میان ‌وعده ‌های متعدد در طول روز، مصرف غذای بیشتر در فضای بیرون.

بدون نگرانی و ترس غذا بخورید!!!

این روند های اجتماعی تا جایی پیش رفته که اخیرا چاقی در جامعه امری طبیعی به‌ نظر می ‌رسد. داشتن تغذیه ی سالم برای بدن مثل داشتن سوخت سالم برای ماشین است؛ شما می ‌توانید از خوراکی ‌های سالم، کم ‌حجم و مقوی استفاده کنید تا سوخت مورد ‌نیاز بدن ‌تان را تامین کنید. داشتن تغذیه ی سالم به معنی رعایت یک رژیم غذایی پیچیده و سخت نیست، بلکه تنها کافی است غذاهای مضر و پر حجم را کنار بگذارید و تا جایی که می‌ توانید غذاهای سالم و مقوی بخورید. برای مثال اگر به رژیم های خاص مثل گیاهخواری علاقه ای ندارید، نیازی نیست خود را مجبور به رعایت این برنامه غذایی کنید. فقط از یک متخصص تغذیه یا حتی یک وبسایت معتبر برنامه غذایی مناسب با خود را دریافت کنید. خواندن این مطلب را ادامه دهید، در پایان وبسایتی پرطرفدار و معتبر را به شما معرفی می کنیم.

ترکیب ‌مواد غذایی موجود در یک رژیم غذایی سالم به عوامل مختلفی مثل فاکتور سن و میزان فعالیت جسمی و همچنین نوع مواد غذایی در دسترس، بستگی دارد. هر چند در فرهنگ‌ های مختلف توصیه‌ های غذایی متفاوتی وجود دارد که به داشتن زندگی سالم و عمری طولانی کمک می‌ کند. یکی از مطالعات اخیر نشان داده است که بیشترین میزان کالری افراد از طریق تنقلاتی که در میان وعده ها مصرف می کنند، تامین می ‌شود. با این حال اکثر افراد این واقعیت را انکار می‌ کنند و قطعا برای آن‌ ها هم جای تعجب خواهد داشت که حجم میان وعده های آن ‌ها چقدر بالا است. از آن جا که گرسنگی یک مسئله ی روانی است بنابراین کنترل آن کار سختی است. شاید همین مسئله چاقی را به یک معضل بزرگ تبدیل کرده باشد. اما نگران نباشید همان طور که گفتیم، برای شما راه حلی داریم.

بدون نگرانی و ترس غذا بخورید!!!

وب سایت من و رژیم بهترین انتخاب برای داشتن برنامه غذایی سالم

بسیاری از شما به دنبال لاغر شدن هستید، برخی هم از لاغری رنج می برید و دوست دارید اصولی وزن تان را بیشتر کنید. همه ی این ها با تغییر برخی عادات فعلی شدنی است. اما چطور؟ منظور از این تغییر، کمتر و متعادل خوردن، حتی زمانی که غذایی سالم می خورید و فعال تر شدن است. رژیم های غذایی شدید که با شعار کاهش وزن سریع، در فضای مجازی دست به دست می شوند، نمی توانند برای مدت طولانی کار کنند چرا که این نوع تغییر در شیوه زندگی، حفظ نمی شود و ثابت نیست و هنگامی که شما رژیم را متوقف می کنید به احتمال زیاد دوباره به عادات قدیمی و وزن اولیه بازمی گردید و حتی کمی هم چاق تر می شوید. در عوض، انتخاب رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی، تغییراتی هستند که شما می توانید آن ها را یک بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهید.

تنها کافیست وارد وب سایت من و رژیم شوید و با وارد کردن مشخصات دقیق تان، رژیم های غذایی مناسب خود را دریافت کرده و نسبت به تغییر وزن تان اقدام نمایید. نکته ی بسیار مهم در مورد سایت من و رژیم این است که این وب سایت به شما کمک می کند که وزن خود را ثابت نگه دارید و دائما وزن تان دچار نوسان نشود و به دنبال آن همیشه در سلامت جسمی و روحی باشید. شما هم امتحان کنید و بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین تغذیه ما در ارتباط باشید و با اصولی ترین روش ممکن رژیم بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز