خبرگزاری کار ایران

4 هدیه تبلیغاتی برتر ویژه نوروز 1399

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۰۸۱

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1398، شرکت‌ها و سازمان‌ها در تکاپوی تهیه هدایا برای تبریک سال نو به مشتریان و مخاطبان خود هستند. اما موضوع قابل توجه این است که چه هدایای تبلیغاتی مناسب این روزهاست؟

ایلنا؛ در روزهای پایانی سال تعداد هدایایی که مدیر یک سازمان یا مشتریان مهم شرکت شما دریافت می‌کنند بسیار زیاد می‌شود. موضوعی که احتمالا باعث دیده نشدن بسیاری از این هدایا می‌شوند! اکثر شرکت‌ها به سراغ سررسید می‌روند اما آیا یک شخص به بیشتر از یک سررسید نیاز خواهد داشت؟

هدایای تبلیغاتی باید در درجه اول کاربردی باشند. به این صورت مخاطب شما همیشه با استفاده از آن هدیه به یاد شما خواهد افتاد. در ادامه به معرفی 4 هدیه تبلیغاتی برتر از دیدگاه شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش خواهیم پرداخت. نکته بسیار مهم این است که این هدایا حتما باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند در غیر این صورت در بهترین حالت این هدایا در انتهای کمد مخاطب شما قرار خواهد گرفت.

  1. اسپیکر تبلیغاتی:

یکی از هدایای بسیار جذاب اسپیکر تبلیغاتی است. معمولا اسپیکرها به همراه رادیو هستند.  بعضی از اسپیکرهای تبلیغاتی دارای پورت USB نیز هستند و شما با اتصال فلش مموری می‌توانید موسیقی دلخواه خود را گوش کنید. کاربرد این هدیه در سفرها بسیار زیاد است. بنابراین مشاغلی که با سفر سر و کار دارند مانند آژانس‌های مسافرتی، از این هدیه تبلیغاتی بسیار استقبال می‌کنند.

2.پاوربانک تبلیغاتی:

از زمانی که تلفن‌های همراه هوشمند شدند، مصرف باتری‌های آن‌ها چند برابر شد. به همین دلیل استفاده از پاوربانک تبلیغاتی، به عنوان شارژر همراه و بدون نیاز به اتصال به برق شهری بسیار متداول شده است. از نظر کاربرد و زمان استفاده، پاوربانک تبلیغاتی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه تبلیغاتی است. چون با این وسیله شما در بزنگاه خاموش شدن تلفن همراه مخاطبتان به کمکش خواهید رفت و او در آن لحظه به نیکی از شما یاد خواهد کرد.

مزیت پاوربانک فضای چاپ مناسب آن است. معمولا روی پاوربانک‌ها چاپ لیزر انجام می‌شود. با چاپ لوگوی شما روی پاوربانک مخاطبتان همواره به یاد شما خواهد افتاد و برای مدت‌ها در ذهن او خواهید ماند.

4 هدیه تبلیغاتی برتر ویژه نوروز 1399

پاوربانک 10000 میلی آمپر ریمکس

3.ست مدیریتی تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای مدیریتی، ست‌ها هستند. معمولا در ست مدیریتی تبلیغاتی از یک یا دو هدیه الکترونیکی مانند پاوربانک یا فلش مموری استفاده می‌شود. در کنار این‌ها خودکار، جاکارتی، جاکلیدی و ... نیز ممکن است قرار بگیرد. نکته مهم در خصوص ست‌های مدیریتی این است که بر اساس سلیقه و بودجه شما هدایای تبلیغاتی داخل آن قابل تغییر است. ست‌های مدیریتی ابتدا باید جعبه‌های شیک و با کیفیتی داشته باشند. ابر استفاده شده در داخل ست‌ها نیز بسیار مهم هستند. معمولا برای زیباتر شدن ست، روی ابر را با یک لایه جیر می‌پوشانند. پلاک طلایی یا نقره‌ای مولتی استایل هم برای چاپ لوگو، روی در جعبه ست‌ها چسبانده می‌شود.

4 هدیه تبلیغاتی برتر ویژه نوروز 1399

ست مدیریتی کاملا الکترونیکی شامل پاوربانک، هندزفری و فلش مموری OTG

4. فلش مموری تبلیغاتی

مزیت اصلی فلش مموری این است که شما به جای چاپ یک کاتالوگ پرزرق و برق و احتمالا گران، می‌توانید فایل مورد نظر را به همراه یک ویدئو روی آن کپی کنید و به مشتریتان هدیه دهید. مشتری شما احتمالا بعد از مدتی فایل‌ها را پاک می‌کند ولی فلش مموری را دور نمی‌اندازد و تا مدت‌ها از آن استفاده می‌کند.

فلش مموری ها انواع مختلفی دارند:

  • فلش مموری فلزی: که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود هستند. مثلا طرح قفل، کلید یا طرح‌های ساده.
  • فلش مموری کارتی: این فلش مموری‌ها به عنوان یک کارت ویزیت هم استفاده می‌شوند. با چاپ دیجیتال هر عکس یا طرحی که مد نظر شما باشد می‌تواند روی فلش مموری کارتی چاپ شود.
  • فلش مموری کریستالی: در این مدل لوگو در داخل مکعب کریستالی چاپ می‌شود و هنگام استفاده با نوری که داخل آن روش می‌شود زیبایی بسیاری خاصی به آن می‌دهد.
  • فلش مموری OTG: این فلش‌ها قابلیت اتصال مستقیم به تلفن‌های همراه را دارند و شما می‌توانید بدون نیاز به کامپیوتر، اطلاعات خود را از تلفن همراه با این فلش مموری‌ها کپی کنید.
  • فلش مموری با طرح اختصاصی: هر طرحی از محصول یا لوگوی شما با پرینترهای سه بعدی چاپ شده و chipset بر روی آن سوار می‌شود.

4 هدیه تبلیغاتی برتر ویژه نوروز 1399

فلش مموری کارتی

در صورتی که در خصوص تهیه هدایای تبلیغاتی نیاز به مشاوره داشتید، از کارشناسان شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش کمک بگیرید. شماره تماس آن‌ها 02188403304 است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز