خبرگزاری کار ایران

خدمات رسانی اکالا در شهرهای تهران، کرج، مشهد، قم و کرمان

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۳۲۸

فروشگاه اینترنتی اکالا که پیش از این در شهرهای تهران، کرج و مشهد امکان خرید اینترنتی کالاهای اساسی را برای هموطنان عزیز فراهم کرده بود، اینبار آماده خدمت رسانی به مشتریان خود در شهرهای قم و کرمان است.

به گزارش ایلنا؛ فروشگاه اینترنتی اکالا با بیش از صدهزار بازدید روزانه یکی از پربازدید ترین سایت‌های خرید و فروش محصولات سوپرمارکتی در شهرهای تهران، کرج و مشهد است.

اکالا به عنوان بزرگترین فروشنده آنلاین محصولات سوپرمارکتی در شهرهای تهران، کرج و مشهد با مرغوب ترین کیفیت و نازلترین قیمت، این بار با همکاری فروشگاه های زنجیره ای هایپر فامیلی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در شهرهای قم و کرمان است.

گفتنی است مشتریان در شهرهای قم و کرمان نیز مانند سایر شهرهایی که پیش از این از خدمات فروشگاه اینترنتی اکالا بهره مند شدند می توانند در هر زمان و مکانی و با استفاده از ابزارهای هوشمند در دسترس، از طریق اپلیکیشن اکالا، وب سایت اکالا و یا بصورت تلفنی سفارشات خود را ثبت نمایند.

مشتریان اکالا علاوه بر بهره مندی از کالاهایی که پیش از قرار گرفتن در معرض فروش، اصالتشان به تأیید متخصصین کنترل کیفیت درآمده است، از طرح های تخفیفی متنوعی نیز برخوردار می گردند.

سوپرمارکت آنلاین اکالا با همکاری فروشگاه های زنجیره ای هایپر فامیلی تلاش می کنند که با ارائه خدمات فروش اینترنتی، در وقت و هزینه مشتریان صرفه جویی نمایند و در جهت کاهش ترافیک شهری و متعاقبا کاهش آلودگی هوا نقش آفرینی نمایند.

اکالا علاوه بر ارائه روش های پرداخت آسان برای مشتریان و عرضه کالاهای اساسی با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت و بهره مندی از تخفیفات تعریف شده برای این کالاها، خدمات پس از فروش نیز برای مشتریان درنظر گرفته است که مطابق آن درصورتی که کالای خریداری شده مغایر با نیاز و یا سفارش آن ها باشد، می توانند نسبت به مرجوع کردن آن کالا اقدام نمایند.

سوپرمارکت آنلاین اکالا علاوه بر طراحی ویترین مناسب، امکان جستجوی آسان کالا، ایجاد فضا جهت درج نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، امکان مقایسه کالاها، در بخش پرسش و پاسخ وب سایت اینترنتی اکالا نیز فضایی را جهت ارتباط مشتریان با واحد پشتیبانی اکالا فراهم کرده است.

شایان ذکر است، این فروشگاه اینترنتی در کنار خدمات عنوان شده، مجله اینترنتی اکالا را در راستای ارتقاء سطح دانش مشتریان در زمینه های مختلف منجمله آشپزی و دانش خانواده راه اندازی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز