خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد سفری ارزان به مشهد در زمستان 98

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۷۶

مشهد از بزرگترین شهرهای ایران محسوب می‌شود و به سبب جاذبه های تاریخی و طبیعی خود، مقصد بسیاری از گردشگران بومی و خارجی بوده و هست. توریستی بودن این شهر از عوامل اصلی رونق کسب و کار هتل‌دارها و گردانندگان اقامتگاه‌ها است. بسیاری از گردشگران و زوار برای آرامش خیال خود و با علم بر شلوغی این شهر، پیش از سفر محل اقامت خود را مشخص و نسبت به رزرو هتل یا اقامتگاه مدنظر خود اقدام می کنند.

برای رزرو هتل‌ مشهد کسب و کارهای آنلاین بسیاری وجود دارند که این خدمات را به شما ارائه می دهند. اما در این مقاله قرار است با مزایای رزرو هتل‌ های مشهد از تخفیفان بیشتر آشنا بشویم. برای شروع بهتر است کمی با خود تخفیفان و ساز و کار آن آشنا شویم.

تخفیفان و ساز و کار آن :

تخفیفان نزدیک به یک دهه است که در زمینه خرید و تخفیف گروهی بصورت آنلاین فعالیت می‌کند. کار این استارتاپ واسطه‌گری برای ارائه خدمات تفریحی، آموزشی، زیبایی، پزشکی و ... بین صاحبان این کسب و کارها و مشتریان است. این واسطه‌گری همواره با ارائه تخفیف همراه است. در بین مجموعه خدماتی که از سوی این سایت عرضه می‌شود، دسته تور و سفر همیشه جالب توجه است؛ ارائه همیشگی و دائمی تخفیف برای تور و سفر، رزرو هتل و بوم گردی و بلیط قطار و هواپیما در یک پلتفورم کاری است که هیچ استارتاپ دیگری انجام نمی دهد و از این رو تخفیفان امتیاز ویژه ای در دسته تور و سفر دارد.

رزرو هتل های مشهد از تخفیفان :

 هدف ما از سفر به هر جا و مکانی تاثیرگذارترین عامل در رزرو هتل یا اقامتگاه است. بهتر است پیش از انتخاب محل اقامت خود در هر شهر هدفمان از سفر به آن شهر را تعیین کنیم؛ سفر به مشهد نیز از این قاعده مستثنا نیست. از آنجایی که اغلب مسافران و توریست‌هایی که به مشهد سفر می کنند به قصد زیارت حرم مطهر امام رضا راهی این شهر می شوند، بیشتر هتل‌های این شهر در بلوار امام رضا بنا شده است تا دسترسی به این مکان برای هر زائری راحت تر باشد.

هتل های نزدیک حرم در سایت تخفیفان کم نیستند. ۷۰ درصد هتل‌های مشهد در سایت تخفیفان در خیابان امام رضا منتهی به حرم مطهر امام رضا واقع شده‌اند. نزدیک ‌بودن محل اقامت به حرم دارای مزایا و معایبی است؛ از مزایای نزدیکی هتل به حرم این است که مسافرمی‌تواند به ‌راحتی و بدون پرداخت کوچکترین هزینه‌ای برای رفت آمد و یا بدون اینکه زمانی را در ترافیک شهری از دست بدهید، در طول روز چند بار به حرم برود و به هتل بازگردد. 

البته برای افرادی که از ازدحام و شلوغی فراری هستند بهتر است تا هتل خود را در مسافتی دورتر از حرم انتخاب کنند که در بین هتل‌های مشهد در سایت تخفیفان به موارد خوبی از این دسته  برمی‌‌خوریم؛ هتل‌هایی که هم آن‌قدر از حرم دور نیستند که طی مسافت آن‌ها تا حرم شما را در مقابل ترافیک شهری قرار دهد و هم بقدری از حرم فاصله دارند که از ازدحام بدور باشید.

مزایای رزرو هتل از سایت تخفیفان :

مشاهده امکانات، فضا، مسیر هتل  و دسترسی‌های آن به مراکز خرید و تفریحی و مهم‌تر از همه گرفتن تخفیف بصورت یکجا، برجسته‌ترین مزیت رزرو هتل های مشهد از سایت تخفیفان است. شما با یک نگاه به صفحه هتل، ویلا و بومگردی با تعداد بسیاری از هتل‌های شهر مشهد مواجه می شوید که با توجه به نیاز خود می توانید هتل مورد نظرتان را انتخاب و نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

منبع: وب سایت تخفیفان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز