خبرگزاری کار ایران

آیا به دنبال موفقیت در کسب و کار هستید؟

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۵۷۷

موفقیت در مدیریت کسب و کار با روش های گوناگونی به دست می آید که یکی از آنها مطالعه کتاب های گوناگون می باشد. اگر چه هیچکس با خواندن کتاب، کار آفرین نمی شود و باید تلاشی بی وقفه برای رسیدن به هدف داشته باشد ولی نمی توان خواندن کتاب در موفقیت را نادیده گرفت. یکی از راه های افزایش خلاقیت در هرکاری مانند کسب و کار توسط مطالعه بوجود می آید.

مدیریت کسب و کار چیست؟

اگر بخواهیم در مورد مدیریت کسب و کار بگوییم می توان تعریفی مانند فرایندی سازمان دهی شده برای دست یافتن به اهداف را ذکر کرد. در واقع مدیریت کسب و کار با به کارگیری این فرایند صورت می گیرد. مدیر یک سازمان می تواند مسئولیت های فراوانی داشته باشد ولی به طور کلی می توان مدیریت کسب و کار را به موارد زیر تقسیم نمود:

  • برنامه ریزی
  • سازمان دهی
  • منابع انسانی
  • رهبری امور
  • رسیدگی به منابع مالی

به غیر از رشته مدیریت کسب و کار که در دانشگاه ها آموزش داده می شود، کتاب های کسب و کار نیز به صورت آزاد و غیر آموزشی در کتابفروشی ها عرضه می‌گردد که در رابطه با موفقیت در کسب و کار و ایده های کار آفرینی صحبت شده است. امروزه با توجه به افزایش انواع کتاب هایی که در این زمینه چاپ شده است شاید مردم جامعه با بسیاری از آنها آشنا نباشند و حتی به صورت مختصر از محتوی آن اطلاع نداشته باشند، بهتر است اگر در مورد موضوعی به دنبال کتاب می گردید قبل از خرید و انتخاب به خوبی جستجو کنید و از افراد خبره کمک بگیرید. بهتر است یک مدیر کسب و کار در مورد مسائل مربوط به شغل خود مطالعه داشته باشد مثلا بخش هایی مانند منابع انسانی و یا سازمان دهی امور و یا رسیدگی به منابع مالی، نیاز به مطالعه کتاب های فراوانی دارد. کتاب های حسابداری و مالی که دارای تنوع بالایی در نشر کتاب می باشد، می تواند به مدیر یک سازمان کمک کند تا برای هدایت کار تسلط کافی پیدا کند.

آیا به دنبال موفقیت در کسب و کار هستید؟

پرورش خلاقیت و ایده های کارآفرینی با مطالعه کتاب

بهترین ایده های کارآفرینی زمانی شکل می گیرد که فرد کارآفرین علاوه بر خلاقیت و استفاده از روش های گوناگون برای پروراندن ایده خود، کتاب های زیادی نیز در زمینه کارآفرینی و چگونگی مدیریت کسب و کار خوانده باشد. یک کتاب کارآفرینی خوب در رشد و تربیت کارآفرین بسیار موثر بوده است. البته آموزش کارآفرینی هیچ کس را کار آفرین نمی کند و کتاب هایی که با این هدف نوشته شده اند برای افرادی که با کار های کوچک آغاز کرده اند و پشتکار داشته اند بسیار مفید می باشند. در میان کتاب هایی که برای کسب و کار نوشته شده کتاب های موفقیت و خلاقیت در ایده های یک کارآفرین بسیار به چشم می خورد البته موقع جستجوی اینگونه کتاب ها باید به کتاب های پرفروش دنیا در این موارد توجه داشته باشید. کسانی که مدیران موفقی در کسب و کار خود بوده اند از شروع ایده پردازی تا موفقیت نهایی خود را در قالب کتاب ها نوشته اند و هر شخصی که در اول راه مدیریت باشد می تواند از آنها بیشترین بهره را ببرد. کتاب های زیادی نوشته شده اند که دارای نکات طلایی فراوانی است برای افرادی که خواستار موفقیت می باشند. کتاب خواندن یکی از روش های مهم و اساسی برای پرورش خلاقیت است و باید برای مطالعه روزانه فرصتی در نظر گرفته شود به خصوص افرادی که صاحب کسب و کار می باشند باید به این امر مهم توجه داشته باشند.

آیا به دنبال موفقیت در کسب و کار هستید؟

معرفی کتابی از دارن هاردی به عنوان اثر مرکب

خواندن کتاب اثر مرکب دارن هاردی به کسانی که دنبال موفقیت در کسب و کار و زندگی هستند، پیشنهاد می گردد. آقای دارن هاردی خود اولین کسی است که به کتاب خود عمل کرده است و به موفقیت نیز رسیده است. در سن پایین کار را شروع کرده و درآمدهای خوبی کسب نموده و با افزایش سن نیز در آمدش افزایش یافته است و با انگیزه بسیار زیاد و رسیدن به موفقیت، توانسته است به یکی از بزرگترین مربیان کار آفرینی تبدیل شود. این کتاب حاصل تجربیات کار آفرینان موفق است. از مطلب مهمی که در کتاب اثر مرکب به آن اشاره شده است این است که باید تلاش بی وقفه ای داشته باشید تا به موفقیت دست بیاید. در این کتاب فرمولی برای موفقیت داده شده است با این مضمون که اگر انتخاب های کوچک و درستی را با تلاش و مداومت در طول زمان طولانی دنبال کنید به موفقیت دست می یابید. آقای هاردی در این کتاب به منظم بودن اشاره می کند و از پدرش به عنوان شخصی که از او نتیجه مثبت می خواست و به نظم اهمیت می دهد یاد می کند. باید از این ایده اشتباه که موفقیت برای افرادی است که شانس در اختیار آنهاست نیز دست بکشیم و بیاموزیم که افراد موفق با استمرار و تلاش در راه هدف به هر آنچه که می خواهند دست می یابند. اثر مرکب به خواننده می آموزد که زندگی هر فردی به انتخاب هایش بر می گردد. تمام موفقیت های شما به عادت های کوچک شما بر می گردد. رفتار هایی که شاید به خاطرش تشویق و یا تنبیه نمی شوید ولی آینده شما در دست آن رفتارها می باشد. کتاب اثر مرکب به شما می گوید که همه افراد به آنچه که برای موفقیت نیاز دارند می دانند فقط باید مطالبی که می دانند با یک برنامه جدید به کار ببندند و عادت های خود را تغییر دهند. این یک واقعیت است که اثر مرکب یکی از بهترین کتاب هایی است که در چند دهه گذشته در رابطه با برنامه ریزی و موفقیت نوشته شده است. به دلیل استقبال بالایی که از کتاب اثر مرکب شده در اکثر کتاب فروشی ها و همچنین کتابفروشی های مجازی به چشم می خورد و می توانید به راحتی آن را خرید نمایید. کتابچین به عنوان یک سایت فروشگاهی و کتابخانه مجازی که دارای امکانات فراوانی می باشد این کتاب را دراختیار مشتریان قرار می دهد. اپلیکیشن این سایت نیز دسترسی به تمام بخش ها را ساده و آسان کرده است. بهتر است برای موفقیت در کسب و کار از خواندن این کتاب نیز بهره ببرید.

آیا به دنبال موفقیت در کسب و کار هستید؟

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز