خبرگزاری کار ایران

تاتوی بدن خوب یا بد ؟

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۳۵۸

یکی از بارزترین خصوصیات تمامی افراد میل به زیبا بودن می باشد. بسیاری از افراد برای زیبا بودن دست به انجام برخی کارها می زنند که در بدن و صورت آنها از نظر زیبایی بسیار تاثیر گذار می باشد. تاتو صورت و بدن نمونه ای از این زیبایی ها می باشد که طبق سلیقه ی افراد طراحی خواهد شد. اگر شما دارای آرایشگاه هستید یا به شغل آرایشگری علاقه مندید حتما از این موضوع اطلاع دارید که تاتو صورت در بین افراد خاصی جایگاه ویژه ای دارد. بنابراین برای اینکه شما بتوانید یک تاتو کار بسیار حرفه ای شوید نیاز دارید در کلاس های آموزش تاتو صورت شرکت نمایید. تاتو صورت دارای دوره های بسیار زیادی می باشد. در کلاس های آموزش تاتو بدن  بسیاری از تاتو ها را آموزش خواهید دید و از آنها لذت خواهید برد. برخی از آموزش ها به صورت آنلاین نیز برگزار می گردد که دارای طرفداران خاص خود خواهد بود. شما با دیدن برخی از تاتو ها به طرز باور نکردنی شگفت زده می شوید. ظرافت ها در عمل تاتو بسیار مهم می باشند.

تاتوی بدن خوب یا بد ؟

آموزش تاتو صورت

دوره های آموزش تاتو صورت :

اغلب دوره های آموزشی به سه دسته تقسیم بندی می شوند. در دسته ی اول دوره های آموزشی بیسیک یا همان پایه می باشد . دسته ی دوم دوره های آموزشی تاتو پیشرفته خواهد بود . در دسته ی سوم نیز تمرین بر روی مدل های زنده در دنیا خواهد بود. دوره هایآموزشی خدمات تاتو بدن  بیشتر از طریق مربیان برجسته و باتجربه در این کار برگزار می گردد و هر ساله برای جذب مشتریان اقدام به فراخوان می کنند. اما در بسیاری از آرایشگاه ها نیز دیده شده که دوره های آموزشی برای تاتو کردن را در برنامه کاری خود قرار داده اند . بسیاری  از افراد در بهترین مراکز آموزش می بینند و مراحل آموزشی خود را پس از کسب تجربه در اختیار بقیه قرار می دهند که این موضوع بسیار مفید می باشد. بسیاری از افراد کلاس های آموزشی این تتو ها را در خارج از کشور طی می کنند و با کوله باری از دانش به وطن باز می گردند و ارائه خدمات می کنند.

تاتوی بدن خوب یا بد ؟

آموزش تاتو صورت

دوره های بیسیک در آموزش تاتو صورت:

در این دوره ها افراد با پیگمنت پوست آشنایی پیدا می کنند ،به این معنی که پیگمنتر با دیدن پوست فرد ،شناختی نسبت به تعیین رنگ متمایز با پوست را انتخاب کرده و از آن رنگ برای میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن  استفاده می نمایند. افراد پس از طی کردن این دوره ها به راحتی می توانند انواع رنگ ها را آنالیز بنمایند. با بسیاری از بی حسی ها آشنایی پیدا خواهند کرد. آموزش سایه ابرو و قرینه سازی ابرو نیز در دوره های اموزشی خدمات تاتو صورت جای دارد. متد های گسترده میکروپیگمنتیشن را آموزش خواهند داد و در کنار آنها تاتو ماژیکی را نیز برای افراد توضیح و آموزش خواهند داد. البته ناگفته نماند که در دوره های آموزشی اسکین سازی و خنثی کردن پیگمنت پوست نیز در نظر گرفته شده است. هزینه آموزش تاتو صورت در این مرحله به قیمت مختلفی می باشد. برخی از افراد به صورت خصوصی از این کلاس ها استفاده می کنند و برخی دیگر به صورت نیمه خصوصی در این کلاس ها حضور دارند. قیمت آموزش تاتو صورت در این دوره های آموزشی مابین 1 میلیون تا 1700 می باشد .البته این دوره ها برای افرادی امکان پذیر می باشد که قبلا اصول های اولیه، برای تاتو را فرا گرفته باشند.

تاتوی بدن خوب یا بد ؟

آموزش تاتو صورت

دوره های پیشرفته در آموزش تاتو صورت :

این دوره ها برای افرادی قابل آموزش می باشند که حتما دوره ی پایه آموزش تاتو صورت را طی کرده باشد در          برنامه آموزشی به این کارآموزان ریمو کردن تاتو ، برای افرادی که از طراحی تاتو خود خسته شده اند و به دنبال طراحی های بروز می باشند، میکروبلیدینگ به سبک فیبروز (روش هاشور ابرو به وسیله ی نوعی قلم که رنگدانه های ریز را به وسیله ی سر قلم بر روی ابرو ها به صورت موی ابرو طراحی می کنند)، طراحی های خط چشم و بن مژه ، استفاده از تاتو به عنوان خط لب ، سه بعدی کردن لب ها ، رژ لب ، دکوپاژ کردن به روش مستقیم و غیر مستقیم (اصلاح بد رنگی تاتو در صورت خصوصا ابرو)  هزینه آموزش تاتو صورت در این دوره ها نیز باز هم بستگی به تشکیل کلاس ها خواهد داشت . اگر کلاس ها به صورت خصوصی برگزار شود دارای قیمت متفاوت تری با کلاس هایی که به صورت نیمه خصوصی می باشند ، خواهد داشت. قیمت این کلاس ها مابین یک میلیون و پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان خواهد بود .

تاتوی بدن خوب یا بد ؟

آموزش تاتو صورت

هزینه دوره های آموزشی برای انواع تاتو ها:

دوره های آموزشی برای تاتو صورت و بدن شامل هزینه هایی می باشد . این دوره ها دارای پکیج های متفاوتی می باشند که هزینه هر پکیج جداگانه حساب می شود.

پکیج 1 .

در این پکیج شما میکروپیگمنتیشن ، هاشور ساده ابرو ،انواع هایلایت ابرو، خط لب و رژ لب، خط چشم دولاینه یا خط چشم بالا و پایین ، دکاپاژ، ده نمونه ریمو و انواع ترکیب رنگ ها را در طی شش جلسه آموزش می بینید و نیز این آموزش ها دارای پشتیبانی هم خواهند بود البته در برخی از موارد اشانتیون هایی را نیز برای کارآموزان در نظر می گیرند مانند میکروبلیدینگ . هزینه پکیج شماره یک در حال حاضر نزدیک به 900 هزار تومان می باشد.

پکیج 2 .

در این پکیج آموزش تاتو صورت به صورت پایه ای می باشد که عبارت است از :شناخت دستگاه ها و ابزار کار تاتو ، جوانسازی و حجم دهی ، رفع جای زخم و سوختگی یا بخیه ، از بین بردن کک و مک و برخی از لک ها در صورت، انواع ویال و کوکتل ، رفع برخی از چین و چروک ها، از بین بردن سیاهی دور چشم ها و حجم دهی لب و گونه ها . این پکیج توسط اساتید برجسته به مدت یک روز انجام می پذیرد قیمت یک جلسه برای این پکیج 250 هزار تومان خواهد بود.

پکیج 3 .

در این پکیج هر نوع تاتویی که در ایران و جهان وجود دارد آموزش داده می شود تعداد جلسات در این پکیج 10 روزه می باشد هزینه آموزش تاتو صورت در این پکیج 2 میلیون تومان خواهد بود.

http:// dr-tatoo.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز