خبرگزاری کار ایران

نحوه ی خرید کارتن و کارتن فروشی

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۲۶۰

خرید کارتن و کارتن فروشی از آن دست کسب و کار هاییست که از طریق روش های گوناگونی در حال انجام است. ما در این مقاله نیز به موضوعات مختلفی پیرامون این مسئله پرداخته ایم که کمک مطلوبی برای تقاضا کنندگان انواع کارتن اسباب کشی در راستای انجام خرید و استفاده از آن هستند.

خرید کارتن و کارتن فروشی هم همانند خرید و فروش هر محصول دیگری به شیوه های گوناگونی انجام می شود که همه و همه منجر شده تا تقاضا کنندگان این کالا دیگر با مشکل تهیه و خرید آن رو به رو نشوند و به راحتی بتوانند کارتن اسباب کشی مورد نیاز خود را با توجه به شرایطی که دارند از طریق یکی از روش های موجود تهیه کنند.

خرید کارتن و کارتن فروشی

امروزه برخلاف گذشته کارتن فروشی دیگر فقط توسط مغازه های فروش کارتن دست دوم و یا انواع مغازه های میوه فروشی، سوپرمارکت و غیره انجام نمی شود، چرا که این شغل شغلی کاملاً مجزا و پر مشتری شده، به گونه ای که انواع و اقسام کارتن ها به طور اختصاصی تولید می شوند و به صورت های متعدد و مختلفی به دست متقاضیان می رسند. از جمله برخی از روش های پر رونق فروش کارتن اسباب کشی و کارتن فروشی که دارای متقاضیان قابل توجهی در سطح جامعه هستند، عبارتند از:

  • فروش و توزیع کالا در مغازه های کارتن اسباب کشی و فروشگاه کارتن که به صورت اختصاصی فقط این کالا را عرضه می کنند. لازم به ذکر است برای اطلاع از محل دائمی انواع مغازه های کارتن اسباب کشی و فروشگاه کارتن می توانید از طریق اینترنت اقدام کرده و نشانی معتبر ترین مراکز فروش را استعلام کنید.
  • توزیع انواع کارتن های اسباب کشی به صورت عمده در شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند. تقاضا کنندگانی که به این شرکت ها مراجعه می کنند معمولاً خریداران عمده ای هستند که در زمینه های مختلفی اعم از خرده فروشی کارتن خالی و یا اتو بار فعالیت می کنند.
  • توزیع عمده و خرده ی انواع مدل ها و اندازه های کارتن اسباب کشی در درگاه های مختلفی که به واسطه ی اینترنت به وجود آمده اند. فروشگاه های اینترنتی کارتن خالی را می توانید در انواع فضا های مجازی پیدا کنید.
  • تولید کننده ها و کارخانه هایی که در حوزه ی تولید این کالا مشغول هستند نیز محصولات خود را بی واسطه و مستقیم به دست مصرف کنندگان می رسانند.
  • و موارد متعدد دیگری از این دست مورد ها.

کارتن فروشی در سطح استان تهران

خرید کارتن و کارتن فروشی

با توجه به این که تعداد بیشتری از تقاضا کنندگان کارتن خالی در این شهر وجود دارند فروش کارتن و کارتن فروشی در تهران نیز از رونق به مراتب بالا تری برخوردار است. گفتنیست برای خرید کارتن می بایست به مراکز فروش معتبر آن مراجعه کنید تا در نهایت بتوانید محصولی با کیفیت و مقاومت بالا بخرید. در تهران نیز کارتن فروشی هایی توانسته اند به اعتبار بالایی در زمینه ی فعالیت های خود برسند که به مواردی چون مورد های پایین عمل می کنند:

  • بررسی کیفیت برند ها و تولید کننده هایی که در این زمینه مشغولند و شناسایی بهترین نمونه محصولات به جهت تهیه و توزیع به مشتری. گفتنیست به طور حتم برند هایی در زمینه ی تولید کارتن اسباب کشی موفق به ارائه ی محصول باکیفیت هستند که عمل به مواردی چون استفاده از مواد اولیه ی مرغوب، بهره مندی از به روز ترین ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، الگوگیری از متد های روز و جهانی تولید، استخدام افراد متخصص و غیره را سرلوحه ی فعالیت های خود قرار دهند.
  • مقایسه ی انواع برند ها از لحاظ قیمت و تهیه ی محصولاتی که در عین داشتن بهترین کیفیت های ممکن از قیمت هایی کاملاً منصفانه و مقرون به صرفه برخوردار هستند.
  • فروش محصولات متنوع از دیگر اقدامات و کار هایی است که فروشگاه ها در راستای کسب اعتبار در زمینه ی توزیع کارتن اسباب کشی و کارتن فروشی می بایست انجام دهند. چرا که تنوع محصولی منجر می شود مشتری ها در زمان مراجعه به مرکز فروش مربوطه کالای مد نظر خود را به راحتی پیدا کند.

نحوه ی خرید کارتن و کارتن فروشی

خرید کارتن و کارتن فروشی

  • ارائه ی مطالب مفید در راستای راهنمایی مشتری برای انجام بهترین انتخاب. برای عمل به این مسئله و رعایت آن لازم است کارتن فروشی ها دارای فروشنده هایی آگاه و متخصص باشند تا بتوانند با توجه به اولویت های مشتری بهترین گزینه ها را پیشنهاد دهند.
  • در نظر داشتن انواع خدمات پس از فروش و ابتکار عمل در ارائه ی آن ها که همگی بسته به خلاقیت فروشنده دارد. یکی از بهترین اقداماتی که مراکز فروش کارتن و کارتن فروشی در تهران انجام می دهند ارائه تخفیفات متعدد در بازه های زمانی گوناگون است‌.
  • مراکز فروش کارتن و کارتن فروشی در تهران در راستای دسترسی تمام متقاضیان واقع در نقاط مختلف روش خریدی تحت عنوان خرید اینترنتی ایجاد کرده اند که مزایای بسیار زیادی را شامل حال خریداران می کند‌.
  • و موارد بسیار زیاد دیگر.

مزایای خرید کارتن و کارتن فروشی از اینترنت

روش خرید کارتن و کارتن فروشی از اینترنت روشی است که از مزیت های عدیده ای برای همه ی خریداران برخوردار می باشد. افراد با استفاده از این روش ناخودآگاه از مزایایی همچون موارد زیر بهره مند می شوند:

خرید کارتن و کارتن فروشی

  • صرف کم ترین زمان برای انجام خرید که منجر به ذخیره در وقت می شود، چرا که دیگر نیازی به صرف وقت اضافه برای گشتن نمونه مورد نظر و برای حمل و نقل نسبت به طوری که افراد به سرعت مورد مد نظر خود را یافته و سفارش می دهند.
  • علاوه بر ذخیره ی زمانی در این روش از خرید ذخیره در پول هم اتفاق می افتد، چرا که بهای مورد نیاز برای خرید کارتن و کارتن فروشی به صورت اینترنتی بسیار نازل تر است‌. علاوه بر این دیگر نیازی به پرداخت انواع هزینه های جانبی که در خرید حضوری متحمل می شوید، نیست.
  • تنوع بالای محصولی باعث شده تا تمام مراجعه کنندگان به فروشگاه های اینترنتی بتوانند محصول مد نظر خود را پیدا کنند.
  • در فروش اینترنتی کارتن اسباب کشی توضیحات جامعی در مورد ویژگی های انواع کارتن های موجود درج شده است که راهنمایی مطلوبی برای انجام انتخابی درست هستند‌.
  • و انواع و اقسام خدمات پس از فروش و در حین فروشی که هر تقاضا کننده ای را برای استفاده از این روش وسوسه می کند.

برای بهره مندی از روش خرید اینترنتی به جهت تهیه ی کارتن برای اسباب کشی می توانید از انواع فضا ها مجازی استفاده کنید که بهترین و مورد اعتماد ترین مورد وب سایت هایی هستند که به این منظور و به صورت کاملاً اختصاصی طراحی شده اند. وب سایت هایی در زمینه ی عرضه ی کارتن اسباب کشی معتبرند که دارای نشان اعتماد بوده و همواره در راستای جلب رضایت مشتری های خود تمام تلاش خود را انجام می دهند‌.

چرا استفاده از کارتن های دست دوم برای اسباب کشی توصیه نمی شود؟

خرید کارتن و کارتن فروشی

شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که چرا وقتی می توانید با پرداخت بهای کمتر کارتن اسباب کشی مورد نیاز خود را به صورت دست دوم تهیه کنید، بهای بیشتری در ازای همان کالا اما به صورت دست اول بپردازید. در این راستا لازم است بگوییم که اگر چنین می اندیشید سخت در اشتباهید چرا که تنها تفاوت کارتن های اسباب کشی دست دوم و دست اول در میزان قیمت نیست.

در واقع کارتن های مناسب برای اسباب کشی و حمل اثاثیه دارای چند لایه ی مختلف کاغذی هستند که به صورت یک در میان لایه ها شیار دار می باشند تا کارتن مقاومت بالا تری داشته باشد. این لایه های شیار دار در کارتن هایی که یک بار مورد استفاده قرار گرفته اند و به صورت دست دوم هستند خوابیده شده و خاصیت خود را از دست می دهند، از این رو اگر از آن ها در اسباب کشی استفاده شوند به علت نداشتن استحکام کافی منجر به بروز تلفات مختلفی از جمله شکستگی وسایل شکستنی بر اثر پاره شدن کارتن می شود. بنابراین شاید در خرید کارتن دست دوم در ابتدا می پندارید که چون بهای کمتری پرداخت کرده اید سود بیشتری برده اید اما بعد از استفاده پشیمان می شوید زیرا که خسارات جبران نا پذیری را متحمل خواهید شد.

از این رو خرید کارتن را برای استفاده در اسباب کشی جدی بگیرید و حتماً از کارتن های دست اول برای این کار استفاده کنید تا بروز تلفات را به کم ترین حد ممکن برسانید. برای خرید کارتن نو وجود روش های مختلفی که در تیتر های قبلی آورده ایم منجر شده این فرایند نیز به سادگی امکان پذیر شود.

نکاتی که در بسته بندی اثاثیه و استفاده از کارتن اسباب کشی بهتر است بدانید

خرید کارتن و کارتن فروشی

در بسته بندی اثاثیه علاوه بر این که باید کارتنی نو و باکیفیت تهیه شود نکات دیگری نیز وجود دارند که اگر آن ها را رعایت کنید به طور قطع اسباب کشی شما با کم ترین تلفات و بدون مشکل به اتمام می رسد.

از جمله بارزترین موارد و نکات در امر بسته بندی اثاثیه و استفاده از کارتن اسباب کشی عبارتند از:

  • برای بسته بندی وسیله های شکستنی اعم از انواع ظرف و ظروف، مجسمه ها و ... از کارتن های بزرگ استفاده نکنید. چرا که این وسیله ها دارای وزن سنگینی هستند و تجمع تعداد بیشترشان کنار یک دیگر منجر به سنگینی بیش از حد کارتن می شود. سنگین شدن کارتن نه تنها حمل آن را سخت تر می کند بلکه باعث بر پارگی نیز می شود.
  • هر وسیله ای را متناسب با وزنی که دارد در کارتنی با ابعاد مناسب بسته بندی کنید، برای مثال کارتن های به نسبت بزرگ تر برای بسته بندی کتاب و وسایلی از این قبیل مناسب تر هستند.
  • حتما درب کارتن ها را با ابزاری مناسب مثل نوار چسب های عریض محکم کنید.
  • بین وسایل شکستنی را با پارچه و یا کاغذ بپوشانید.
  • و ...
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز