خبرگزاری کار ایران

حفاظ پنجره ساختمان و درب آکاردئونی؛ بهترین روش‌های تأمین امنیت خانه

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۱۳۰

برای تأمین امنیت ساختمان و جلوگیری از ورود افراد غریبه به خانه، راهکارهای مختلفی وجود دارد. افراد بیگانه از طریق بازشوها وارد خانه می‌شوند و دست به دزدی می‌زنند؛ این بازشوها شامل در ورودی خانه و پنجره است. بنابراین، اگر بتوان مانع ورود آنها از طریق در و پنجره شد، امنیت خانه افزایش خواهد یافت. حفاظ پنجره راهکاری برای افزایش امنیت و کاهش احتمال ورود سارقین از طریق پنجره و درب آکاردئونی نیز مانعی برای ورود به داخل خانه از طریق درب ورودی است.

حفاظ پنجره ساختمان

حفاظ پنجره به‌خصوص برای پنجره‌هایی که امکان دسترسی به داخل از طریق آنها وجود دارد؛ مانند پنجره‌های طبقه اول ساختمان و یا پنجره‌هایی که احتمال دسترسی به آنها از طریق ساختمان‌های مجاور وجود دارد، ضروری است. بنابراین، حفاظ پنجره به نحوی ساخته می‌شود که ورود به خانه از طریق پنجره را غیرممکن نماید.

در بین انواع حفاظ های پنجره، حفاظ های آهنی فرفورژه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. دلیل آن هم اهمیت اساسی امنیت در طراحی و نصب این بخش از ساختمان است. البته، امروزه حفاظ هایی به بازار آمده است که شاید اگر پای امنیت ساختمان هم وسط نبود، باز هم برای زیبایی آن‌ها را نصب و استفاده می‌کردیم.

نرده پنجره ساده که شبکه‌ای متشکل از نرده‌های عمودی، افقی و یا هر دو است، ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع حفاظ پنجره است. در ساخت این نرده‌ها از قوطی‌های آهنی استفاده می‌شود و فاصله آنها باید به نحوی تنظیم می‌شود که امکان نفوذ به داخل از آن وجود نداشته باشد.

علاوه بر امنیت، حفاظ پنجره فرفورژه به لحاظ زیبایی و قیمت نسبت به دیگر طرح‌ها پرطرفدارتر است.

درب آکاردئونی چیست؟

درب آکاردئونی به حفاظی مشبک (غالبا با طرح لوزی و از جنس آهن) گفته می‌شود که بر روی در ورودی خانه نصب می‌شود. این درها به همراه یک قفل کتابی مانعی برای افراد غریبه جهت ورود به منزل شما هستند. درب های آکاردئونی ازجمله مستحکم‌ترین و شاید ساده‌ترین نوع سازه‌های حفاظتی به شمار می‌آیند. امکان نصب دو یا چند قفل بر روی این درها وجود دارد که منجر به بالا رفتن امنیت ساختمان می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید این لینک را مشاهده کنید: https://tehranjoosh.com/folding-security-accordion-scissor-gates-iron-cheap-price-welding-tehran

در آکاردئونی از تسمه‌های فلزی ساخته شده که به وسیله پین فلزی به هم متصل شده‌اند. این درها داخل یک قاب فلزی قرار گرفته که به صورت ریلی در آن باز و بسته می‌شوند.

درب آکاردئونی به‌خصوص در آپارتمان‌های مسکونی که امکان باز ماندن در اصلی ساختمان از سوی دیگر همسایه‌ها دور از ذهن نیست؛ و یا به دلیل رفت‌وآمد زیاد ساکنین و ناآشنا بودن همسایه‌ها با هم، امکان حضور یک غریبه در آپارتمان نیز وجود دارد؛ و در شکل بدتر عدم شناخت و همسایه بودن با آدم‌های غریبه که ممکن است خودشان دردسرزا باشند، یک ضرورت است. مخصوصاً اگر مدتی کسی در خانه شما نباشد، مثلاً به مسافرت چندروزه‌ای بروید.

حفاظ پنجره ساختمان و درب آکاردئونی؛ بهترین روش‌های تأمین امنیت خانه

اما استفاده از درب آکاردئونی به خانه‌های مسکونی محدود نمی‌شود. برای بالا بردن امنیت در فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها و نیز پارکینگ‌ها می‌توان از این درها استفاده کرد.

انواع طرح‌های درب آکاردئونی عبارت است از: درب آکاردئونی ساده، درب آکاردئونی دوجداره، درب آکاردئونی سه‌لوزی و طرح‌‌های سفارشی. هر یک از این طرح‌ها بنا بر سلیقه مشتری ساخته و نصب می‌شود.

این درب‌های آکاردئونی فلزی در فضای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در رنگ‌های مشکی، مشکی مسی، قهوه‌ ای سوخته و سفید در دسترس هستند. علاوه بر این درها، درب آکاردئونی داخلی نیز برای جداسازی فضاها ساخته می‌شود. درب آکاردئونی داخلی عموما از پی وی سی یا ام دی اف ساخته می‌شود.

سفارش حفاظ پنجره و نصب درب آکاردئونی

اگر شما هم به دنبال بالا بردن امنیت خانه خود هستید، برای سفارش حفاظ پنجره و درب آکاردئونی (زمستان 1398) می‌توانید به جوشکار سیار تهران؛ طهران جوش (https://tehranjoosh.com) مراجعه کنید.

شماره تلفن‌های جوشکار سیار تهران: 09122845249 و 09011400224

آدرس: تهران، خیابان پیروزی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز