خبرگزاری کار ایران

بازدید سرپرست و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی از پتروشیمی جم و پروژه ABS/RUBBER

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۵۷۱

نعمت الله ایزدی سرپرست صندوق بازنشستگی با حضور اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ صبا انرژی از پتروشیمی جم و پروژه ABS/RUBBER بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، نعمت الله ایزدی سرپرست صندوق بازنشستگی با حضور اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ صبا انرژی ضمن بازدید از آخرین روند پیشرفت پروژه فاز دوم پتروشیمی جم ABS/RUBBER  جلسه مشترکی در ساختمان مرکزی پتروشیمی جم با حضور مدیران عامل دیگر شرکت های زیر مجموعه جم برگزار کردند.
ایزدی ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجتمع عظیم جم، از جم به عنوان یکی از مجموعه های ارزشمند و ارزش آفرین برای صندوق بازنشستگی یاد کرد و گفت: پتروشیمی جم یکی از بازیگران موثر صنعت پتروشیمی با دارا بودن سبد محصولات ارزشمند است که در این زمان حساس شاهد بیشترین کمک به صندوق بازنشستگی از سوی این شرکت معظم هستیم.

در ادامه دکتر سعیدی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پتروشیمی جم و مدیران شرکت تشکیل شده بود، با ارائه آخرین عملکرد جم و شرکت های زیرمجموعه جم به ارائه گزارشی از روند فعالیتهای این مجتمع عظیم پرداخت و دکتر ایزدی سرپرست صندوق بازنشستگی و هیأت همراه را در جریان دستاوردهای شرکت و پیشرفت پروژه های آن قرار دادند.

در پایان مهندس بهزادی مدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم ضمن اشاره به میزان سود پلی پروپیلن در 9 ماه گذشته از استقبال خوب مردم به سهام این شرکت در بازار سرمایه اشاره کرد.

لازم به یادآوری است پروژه  ABS/Rubber  که به عنوان فاز 2 پتروشیمی جم از آن یاد می‌شود به دلیل نوع محصولات اهمیت ویژه ای در تنوع سبد محصولات پتروشیمی جم دارد این پروژه در سال 94 تاسیس شده است. این طرح در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس - عسلویه در زمینی به مساحت ۱۵هکتار در حال احداث بوده و برای تولید ۲۰۰،۰۰۰ متریک تن ABS در سال و ۶۰،۰۰۰ متریک تن Rubber در سال برنامه ریزی شده است.

جهت رویت عکسهای این بازدید اینجا کلیک نمایید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز