خبرگزاری کار ایران

نمایندگی تعمیرات مولینکس ، فلر و دلونگی با بیش از نیم قرن تجربه

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۶۶۷

مولینکس ، فلر و دلونگی سه برند مطرح در حوزه تولیدات لوازم خانگی هستند. دلیل محبوبیت این سه برند به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات این برندها می­باشد. اما مهم­ترین دغدغه افرادی که اقدام به خرید لوازم خانگی مولینکس ، فلر و دلونگی کرده­اند این است که برای تعمیر محصولات مولینکس ، فلر و دلونگی باید به کجا مراجعه کنیم؟

در صورتی که شما نیز از مصرف کنندگان برندهای مولینکس ، فلر و دلونگی هستید و در حال حاضر نیاز به دریافت خدمات تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی خود دارید با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیرات مولینکس

آی.پی امداد بزرگترین نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش مولینکس با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در حوزه تعمیرات می­باشد. بهره مندی از خدمات تعمیر و تعویض قطعات مولینکس در آی.پی امداد رضایت صد در صدی مصرف کنندگان این برند را همواره به همراه داشته است. یکی از سوالات مهم افراد در ارتباط با نمایندگی تعمیرات مولینکس اطلاع از  لیست محصولاتی است که در این مرکز به فروش می­رسد؟ تمام محصولات این برند شامل  ماکروویو مولینکس ،  غذاساز مولینکس ، جاروبرقی و شارژی مولینکس ، خردکن و روندو مولینکس ، آبمیوه گیری و آب پرتغال گیری مولینکس ، پلوپز مولینکس ، قهوه ساز مولینکس ، چرخ گوشت مولینکس ، بخارپز مولینکس ، رنده برقی مولینکس ، همزن دستی و عمودی مولینکس ، آسیاب مولینکس ، توستر مولینکس ، سرخ کن مولینکس ، ساندویچ ساز مولینکس ، مخلوط کن مولینکس ، اتو مولینکس و.. در این مرکز توسط تعمیرکاران مجرب قابل تعمیر می­شود.

یکی از مهم­ترین ویژگی­های آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات مولینکس در تهران بهره گیری از قطعات اصل و اورجینال شرکتی با قیمت ارزان می­باشد. از طرفی خدمات تعمیر در نمایندگی مجاز تعمیرات مولینکس در کمترین زمان ممکن انجام می­شود.

توجه: جهت رفاه حال مشتریان عزیز آی.پی امداد، تمام خدمات تعمیر لوازم خانگی برند در حضور مشتری و در محل تعمیر می­شود. از این رو شما می­توانید تمام مراحل تعمیر و تعویض قطعات لوازم برقی مولینکس را به صورت مستقیم پیگیری کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه سرویس، نگهداری و تعمیرات محصولات مولینکس می­توانید از مشاوره تعمیرکاران مولینکس بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات فلر

فلر یکی از برندهای محبوب تولید کننده لوازم خانگی می­باشد. اما اغلب مصرف کنندگان این برند در زمان خرابی محصولات فلر نمی­دانند باید به کجا مراجعه کنند. برخی افراد برای تعمیر محصولات فلر به نمایندگی­های غیر معتبر مراجعه می­کنند که نتیجه­ای جز اتلاف وقت و هزینه ندارد. برای تعمیر تخصصی لوازم خانگی فلر باید به نمایندگی تعمیرات فلر مراجعه کنید. آی.پی امداد نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی فلر در تهران است که به دلیل ارائه خدمات ارزنده در حوزه تعمیر و تعویض قطعات به معتبرترین مرکز تعمیرات فلر تبدیل شده است. این مرکز به منظور جلب رضایت مشتریان خود خدمات تعمیر لوازم خانگی فلر را در تمام نقاط تهران و حومه در سریع­ترین زمان ممکن ارائه می­دهد. برخی از مهم­ترین ویژگی­های تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی فلر عبارتند از:

1-بهره مندی از تعمیرکاران مجرب در حوزه تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی فلر

2-استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکتی

3-هزینه تعمیرات لوازم برقی فلر مطابق با تعرفه نهادهای نظارتی مربوطه می­باشد.

4-اعزام کارشناس به منظور تعمیر لوازم خانگی فلر در محل در کمتر از دو ساعت

5-ارائه مشاوره رایگاه پیش از تعمیر محصولات فلر

6-ارائه گارانتی مدت دار برای تمامی خدمات تعمیر فلر

شرح وظایف نمایندگی تعمیر فلر عبارتند از:

تعمیر جاروبرقی فلر ، تعمیر ماکروفر فلر ، تعمیر آبمیوه گیری فلر ، تعمیر پنکه فلر ، تعمیر غذاساز فلر ، تعمیر پلوپز فلر ، تعمیر چرخ گوشت فلر ، تعمیر اتو فلر ، تعمیر توستر فلر ، تعمیر اسپرسوساز و قهوه ساز فلر، تعمیر مخلوط کن فلر ، تعمیر یخچال فلر ، تعمیر ماشین ظرفشویی فلر

نمایندگی تعمیرات دلونگی

یکی از مهم­ترین نگرانی­های  افرادی که از لوازم خانگی دلونگی استفاده می­کنند پیدا کردن تعمیرگاه مجاز مرکزی و رسمی دلونگی است. در حال حاضر آی.پی امداد  به عنوان نمایندگی تعمیرات دلونگی در حالی مشغول به فعالیت است که به دلیل ارائه خدمات با کیفیت تعمیر توانسته است به تخصصی­ترین نمایندگی مجاز تعمیرات دلونگی در تهران تبدیل شود. تعویض و تعمیر قطعات یدکی معیوب محصولات دلونگی در این مرکز توسط تعمیرکاران مجرب و دوره دیده انجام می­شود. در صورت نیاز به تعمیر دلونگی در محل کافی است با این مرکز تماس بگیرید و درخواست اعزام کارشناس خود را ثبت کنید. لازم به تذکر است تمام خدمات در این مرکز با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی دلونگی انجام می­شود. برخی از خدمات نمایندگی مجاز دلونگی عبارتند از:

تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی ، تعمیرات ماشین ظرفشویی دلونگی ، تعمیرات ساید بای ساید دلونگی ، تعمیرات یخچال فریزر دلونگی ، تعمیرات ماکروفر دلونگی  ،  تعمیر بخارشوی دلونگی ، تعمیرات غذاساز دلونگی ، تعمیر جاروبرقی دلونگی و..

در صورت نیاز به هرگونه خدمات و مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دلونگی می­توانید به صورت تلفنی از مشاوره رایگان کارشناسان بخش پشتیبانی بهره مند شوید.

توجه: انجام تعمیرات لوازم خانگی و برقی خرد و کوچک توسط افراد غیرحرفه­ای می­تواند منجر به آسیب رسیدن به قطعات اصلی دستگاه شود. از این رو برای تعمیر لوازم برقی خود تنها به نمایندگی مجاز تعمیرات مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز