خبرگزاری کار ایران

درب ضد سرقت راسان، ارائه دهنده با کیفیت ترین درب‌های ضد سرقت با قیمت مناسب

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۵۶۳

درب ضد سرقت

 درب ضد سرقت ارزان

اگر بخواهید درب ضد سرقت را با قیمت کمتر تهیه کنید و هزینه زیادی بابت خرید درب ضد سرقت پرداخت نکنید میتوانید به سراغ درب ضد سرقت ارزان بروید.درب ضد سرقت ارزان معمولا ساخت کشور چین هستند ، که این درب ها کیفیت زیاد خوبی ندارند.معمولا یراق آلات بکار رفته در این نوع درب ضد سرقت ارزان کیفیت بالایی ندارد و کلا جنس مواد بکار رفته در آن نامرغوب است.که این عوامل سبب میشود  نتوان به این گونه درب ها اطمینان کافی داشت و شاید با یک دستکاری کوچک درب براحتی باز شود و سارقین میتوانند براحتی وارد منزل شما شوند.این گونه درب ها فقط نام درب ضد سرقت را به یدک میکشند و از نظر امنیت شباهتی به درب ضد سرقت واقعی ندارند.

درب های ضد سرقت ایرانی هم هستند که از کیفیت بهتری نسبت به درب ضد سرقت چینی برخوردار هستند و قیمت بالاتری هم از درب ضد سرقت چینی دارند ولی این تفاوت قیمت ارزاش دارد و میتوانید با اطمینان درب ضد سرقت ایرانی را تهیه کنید.

البته درب ضد سرقت چینی با کیفیت هم در بازار وجود دارد .این درب ها با توجه به استاندارد های جهانی ساخته شدند و میتوان با صرف هزینه بیشتری آن ها را تهیه کنید.

درب ضد سرقت راسان، ارائه دهنده با کیفیت ترین درب‌های ضد سرقت با قیمت مناسب

 درب ضد سرقت را از کجا تهیه کنیم؟

درب ضد سرقت را به دو طریق میتوانید سفارش دهید که هر دو روش مزایا و معایب خاص خود را دارند.

راه اول خرید درب ضد سرقت:فروشگاه های اینترنتی درب ضد سرقت

برای خرید درب ضد سرقت باید از مدل های متنوعی دیدن کنید تا درب ضد سرقت متناسب به دکوراسیون منزل و سلیقه خودتان را بیابید.اگر بخواهید به خیابانها بروید و برای خرید درب ضد سرقت از تمامی مغازه ها و نمایشگاه ها ی درب ضد سرقت دیدن کنید با توجه به مسافت های طولانی و ترافیک های غیرقابل تحمل در خیابان ها وقت زیادی از شما گرفته میشود .علاوه بر آن باید هزینه زیادی را برای رفت و آمد پرداخت کنید.بنابراین بهترین راه حل برای کسانی که میخواهند در وقت و هزینه صرفه جویی کنند خرید از فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت است.

روش دوم برای خرید درب ضد سرقت : بورس درب ضد سرقت

کسانی هم هستند که تا جنس و کالایی را از نزدیک نبینند نمیتوانند خرید کنند و دچار شک و تردید میشوند. برای این افراد توصیه میکنیم که حتما به بورس درب ضد سرقت سر بزنند و درب مورد نظر خود را از نزدیک ببینند و با اطمینان خرید کنند .

البته جایی تحت عنوان بورس درب ضد سرقت در تهران و سایر شهر های ایران کمتر دیده میشود.و بیشتر باید در مراکز تولید درب ضد سرقت و یا نمایشگاه ها که حجم زیادی درب دیده میشود گشت و خرید کرد.

خرید در فروشگاه های اینترنتی درب ضد سرقت این ویژگی را دارد که شما میتوانید مدل درب های زیادی را ببینید و آن ها را ازلحاظ ظاهر، کیفیت و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید.و این کار باعث میشود که شما بتوانید بهترین انتخاب را بر حسب سلیقه، بودجه و نیاز خود داشته باشید.اما در خرید حضوری درب ضد سرقت بعد از مدتی از گشتن خسته میشوید و ممکن است نتوانید درب مورد نظر خود را بیابید.

درب ضد سرقت راسان، ارائه دهنده با کیفیت ترین درب‌های ضد سرقت با قیمت مناسب

قیمت درب ضد سرقت

در سال های اخیر درب ضد سرقت مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته و افراد تمایل دارند درب ضد سرقت را برای منزل خود نصب کنند.

این تمایل و انتخاب درب ضد سرقت برای استفاده میتواند دو دلیل مهم داشته باشد :اول امنیتی که درب ضد سرقت فراهم می آورد و دومین دلیل زیبایی و شیک بودن درب ضد سرقت است.درب ضد سرقت به دلیل ظاهر زیبایی که دارد میتواند بر  دکوراسیون منزل شما تاثیر بگذارد و بر شیک شدن ساختمان شما بیافزاید. این دودلیل به تنهایی کافی است که شما تصمیم بگیرید که با پرداخت هزینه بیشتر از درب های معمولی ،اقدام به تهیه و نصب درب ضد سرقت نمایید.

قیمت درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی بیشتر است.این تفاوت قیمت به دلیل ساختار مقاوم و جنس مرغوب تر درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی است.به طبع هر چه جنس مواد اولیه و یراق آلات بهتر در درب استفاده شود قیمت آن هم افزایش می یابد و در کنار آن مزیت هایی هم به همراه دارد.از جمله زیبایی و امنیت .

درب ضد سرقت از کلاف های فلزی محکم ساخته شده و در مقابل اهرم شدن،فشار و تخریب بسیار مقاوم است.قفل های بکار رفته در درب ضد سرقت از جنس مرغوب بوده و به راحتی قابل باز شدن نیست.سازندگان قفل های درب ضد سرقت انواع روش های امنیتی لازم جهت جلوگیری از دستکاری در آن و یا تخرب توسط دریل و مته را به کار برده اند. پس شما میتوانید از بابت ایمنی قفل ها خیالتان راحت باشد.

در طراحی درب ضد سرقت قسمت لولاها در داخل آپارتمان قرار گرفته و این طراحی ویژه سبب میشود سارقین نتوانند با اهرم کردن سعی در باز نمودن درب نمایند.

تمام این موارد گفته شده که از مزیت های درب ضد سرقت است، البته از نوع مرغوب  آن است, باعث شده  استفاده کنندگان با خیال آسوده درب آپارتمان و یا واحد مسکونی خود را قفل کرده و از منزل خارج شوند.

قیمت درب های ضد سرقت با توجه به ساختار درب و متریال به کار رفته در آن متفاوت است. معمولا درب های ضد سرقت سفارشی دارای قیمت  بالاتری نسبت به درب ضد سرقت پیش ساخته دارد.

درب های ضد سرقت معمولا در سایز های استاندارد ساخته میشوند اما اگر بخواهید درب را بصورت سفارشی با سایز و رنگ دلخواه سفارش دهید حتما باید قیمت بالاتری برای درب ضد سرقت پرداخت کنید که با توجه به تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر شد ارزش این هزینه را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز