خبرگزاری کار ایران

بازاریابی با پنل پیامکی

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۳۹۹

پنل پیامکی نرم افزار آنلاین جهت تبلیغات و بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان وحتی کسب درآمد اینترنتی میباشد. از طرفی ارسال پیامک یکی از کم هزینه ترین روش های بازاریابی میباشد و همین موضوع باعث اقبال کسب کارهای کوچک و نوپا به این روش بازاریابی شده است. این روش یکی از کم هزینه ترین و هدفمندترین روش های بازاریابی میباشد. اگر چنانچه هدف شما افزایش فروش ، کسب درآمد اینترنتی و یا بهبود ارتباط با مشتریست بهتر است مقاله پیش رو را به دقت مطالعه کنید.

پنل پیامکی چیست ؟

با توجه به امکانات و قابلیت های پنل اس ام اس پاسخ به این سوال قدری دشوار است. اینکه پنل پیامکی چه امکاناتی در اختیار شما قرار میدهد کاملا بستگی به طراح و شرکت ارائه دهنده پنل اس ام اس دارد.  در اینجا سعی میکنیم یکی از کاملترین پنل های پیامکی حال حاضر‌کشور را خدمت شما معرفی کنیم. پنل اس ام اس نامدار یکی از بروزترین و پیشرفته ترین نرم افزارهای آنلاین جهت ارسال پیامک میباشد.

پنل اس ام اس نامدار دارای امکانات متنوع در جهت جذب مشتری، تعامل با مشتری و اتصال به نرم افزارهای گوناگون و وبسایتها میباشد.

روش جذب مشتری با ارسال پیامک انبوه

 بازاریابی با پنل پیامکی

پنل اس ام اس نامدار دارای روش های متنوع ارسال پیامک انبوه منطقه ای ، از روی نقشه، به تفکیک رده‌سنی، به تفکیک جنسیت، به تفکیک پیش شماره و ارسال مشاغل میباشد. اگر‌فروشگاهی در محله ای افتتاح کردید با استفاده از روش های ارسال پیامک انبوه منطقه ای میتوانید افتتاح فروشگاهتان را به اهالی محل اطلاعرسانی کنید.

اگر محصول شما مختص رده سنی یا جنسیتی خاص هست میتوانید با استفاده از از روش ارسال پیامک انبوه به تفکیک رده سنی و جنسیت به مخاطب هدفتان پیامک ارسال کنید. این روش ارسال برای کسب وکارهایی مشابه آرایشگاه زنانه یا باشگاه ها و مواردی که مشتریان مجموعه شما تفکیک سنی مشخص یا جنسیت مشخص دارند مناسب میباشد.

شاید مشاغلی وجود دارند که میتوانند بازار هدف شما باشند‌ مثلا شاید دستگاهی مورد استفاده مشاغلی خاص طراحی کرده باشید. برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اصناف و مشاغل مدنظرتان میتوانید از روش ارسال پیامک انبوه مشاغل پنل اس ام اس نامدار استفاده کنید.

ارتباط با مشتری با پنل پیامکی

برای اینکه بازاریابی موفقی داشته باشید میبایست بنا به هر بهانه ای ارتباط خود با مشتری را حفظ کنید. ارسال تبریک تولد، تبریک عید، برگزاری مسابقات، برگزاری نظر سنجی و... میتواند یکی از موثرترین راهها برای حفظ ارتباط شما با مشتری باشد.

خوشبختانه در پنل اس ام اس نامدار کلیه روشهای پیامکی ارتباط با مشتری پشتیبانی میشود.

کسب درآمد با نمایندگی پنل پیامکی

 بازاریابی با پنل پیامکی

اگر به دنبال کسب درآمد حقیقی از اینترنت هستید، یکی از ساده ترین راهها خرید نمایندگی پنل پیامکی نامدار هست. شما با تهیه نمایندگی پنل پیامکی نامدار قادر هستید کلیه محصولاتی که توسط پنل اس ام اس نامدار ارائه میشود را با قیمت، تعرفه و برند مد نظر خودتان به مشتریانتان ارائه کنید. جالبست بدانید برای طراحی پنل پیامکی چنصد میلیون تومان هزینه میشود. اما شما با پرداخت هزینه ای اندک قادر به ارائه پنل اس ام اس خواهید بود! جذاب نیست؟

روش های کسب درآمد از نمایندگی پنل پیامکی

در نمایندگی پنل پیامکی روش های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد.

  • کسب درآمد از فروش پیامک
  • کسب درآمد از فروش پنل پیامکی
  • کسب درآمد از فروش نمایندگی پنل پیامکی
  • کسب درآمد از خطوط اختصاصی

در این سرویس شما یک تعرفه پایه خواهید داشت اما تعرفه ارسال پیامک کاربران زیر مجموعه را خودتان تعیین میکنید. و مابع التفاوت تعرفه سود شما خواهد بود.  از طرفی شما در پنلتان قادر خواهید بود نامحدود پنل کاربری بصورت رایگان ایجاد کنید و به مشتریانتان ارائه کنید. جالب اینجاست که خود شما به عنوان نماینده قادر هستید نمایندگی ارائه کنید! و حتی از شارژ کاربران زیر مجموعه نماینده نیز کسب درآمد داشته باشید. علاوه بر این در پنل قابلیت فروش خطوط اختصاصی وجود دارد و شما به عنوان نماینده از تخفیف ثبت خطوط برخوردار هستید و از طرفی قیمت فرو خطوط به کاربران  و نمایندگان زیر مجموعه را خودتان تعیین میکنید، بنابراین از افروش خطوط اختصاصی نیز میتوانید درآمد کسب نمایید.

کلام آخر

چنانچه قصد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پنل پیامکی و یا روشهای به کار گیری پنل پیامکی جهت افزایش فروش ، بهبود ارتباط با مشتری و یا کسب درآمد اینترنتی را دارید  میتوانید پنل اس ام اس نامدار را در گوگل سرچ کنید و سرویس های این وبسایت را بررسی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز