خبرگزاری کار ایران

غواصی کیش تجربه اقیانوس

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۹۵۳

جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربعی (35.3 مایل مربع) در خلیج فارس در ساحل جنوبی ایران قرار دارد . به دلیل موقعیت منطقه ، تجارت در کیش آزاد است و دارای مراکز متعددی مانند مراکز خرید ، جاذبه های توریستی و هتل های تفریحی می باشد . جمعیت تخمینی آن حدود 26000 نفر است و سالانه حدود 1 میلیون نفر از این جزیره بازدید می کنند . جزیره کیش بعد از دبی ، امارات متحده عربی و شرم الشیخ چهارمین مقصد تفریحی پر بازدید در جنوب غربی آسیا است .

اتباع خارجی که مایل به ورود به منطقه آزاد کیش از بنادر قانونی هستند ، نیازی به گرفتن ویزا قبل از سفر ندارند . مجوزهای معتبر مسافرتی به مدت 14 روز توسط مسئولان فرودگاه و پلیس بندر کیش مهر می شوند . یکی از جاذبه های منحصر به فرد جزیره کیش ، ورزش های تفریحی مختلف آن است . بسیاری از ورزش های تفریحی مانند جت اسکی و غواصی کیش و پاراسل در کیش و سافاری کیش لحظات خوشی را برای مسافران و گردشگران عزیز به ارمغان می آورد . در ادامه این مقاله ، ورزش تفریحی غواصی کیش را معرفی خواهیم کرد . با کیش تخفیف همراه شوید...

غواصی کیش با بیشترین تخفیف و خرید آنلاین بلیط

غواصی کیش یکی از تفریحات دریایی و آبی است که بیشتر افراد دوست دارند حداقل یک بار در آب های خلیج فارس آن را تجربه کنند . آب های اطراف جزیره کیش زیستگاه انواع موجودات دریایی مانند مرجان ، ماهی های تزئینی و خوراکی ، جوجه تیغی دریایی ، خرچنگ ها ، صدف ها و ستاره های دریایی می باشد که با مراجعه به مرکز غواصی کیش می توانید همه این زیبایی ها را ببینید . ما به شما اطمینان می دهیم که با سفر به کیش یک جزیره رویایی و شادی در مرکز غواصی کیش را تجربه خواهید کرد .

مرکز غواصی کیش مجهز به کلیه امکانات ، در کنار مرجان های زیبا و ماهی های رنگارنگ خلیج فارس است . برای شما و همراهان عزیز یک برنامه عالی وجود دارد ، دیدن منظره زیبا از خلیج فارس اوج هیجان و آرامش بی نظیری را در زیر آسمان آبی برای گردشگران و بازدیدکنندگانی که به جزیره کیش سفر کرده اند ، فراهم می کند که این آرامش و هیجان را در سایر مناطق ایران تجربه نخواهید کرد .

در مرکز غواصی کیش نحوه شنا در عمق دریا قبل از غواصی به شما آموزش داده می شود . مرکز غواصی کیش در سال 1991 به طور رسمی توسط امیر مقدم و قاسم نرگسی تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه آموزش شنا و غواصی ادامه داد . اکنون بسیاری از غواصان در این مرکز آموزشی تجربیات غواصی فراوانی را به دست آورده اند . در اطراف مراکز غواصی کیش ، بسیاری از چای خانه ها ، رستوران ها و بوفه هایی با غذای متنوع وجود دارد که سفر شما را بسیار دلپذیر و لذت بخش می کند . به وب سایت کیش برگ  مراجعه کرده و با مناظر کیش آشنا شوید و هتل مورد نظر را به راحتی رزرو کنید . در صورت بروز مشکل می توانید از طریق خطوط ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

بنابراین غواصی در کیش با توجه به وجود آب های شفاف و مرجانی یکی از تفریحات هیجان انگیز این جزیره می باشد . شما می توانید دنیای زیر آب را در کلوپ های منتخب تفریحات کیش مشاهده نمایید . کلوپ هایی که با کیش تخفیف قرارداد دارند از نظر گردشگران عزیز منتخب هستند .

عمق غواصی کیش تفریحات دریایی کیش

عمق غواصی کیش بین 5 تا 8 متر زیر سطح آب می باشد . زمان غواصی به مدت یک ساعت می باشد که به مدت نیم ساعت الی چهل و پنج دقیقه به شما آموزش داده خواهد شد و در زمان پانزده دقیقه ای که در زیر آب هستید دنیای زیر آب را به طور کامل مشاهده خواهید کرد . لازم به ذکر است که غواصی در کیش با نظارت و همراهی مربیان حرفه ای و با تجربه انجام می شود .

غواصی کیش تجربه اقیانوس

معرفی بهترین سایت های غواصی کیش

بازدید از سایت های غواصی کیش یکی از تجربه های شگفت انگیز برای شما خواهد بود .

  1. غواصی در ساحل مرجان کیش :

عمق سایت بیگ کورال و ژوراسیک پارک کیش که در ساحل مرجان این جزیره قرار دارد 4 الی 12 متر می باشد و دارای چند کیلومتر مربع مرجان زنده ، ماهی های کوچک و بزرگ متعدد است . بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای تفریح باشد .

2.غواصی در ساحل شرقی :

عمق ساحل زوبیچ کیش که در ساحل شرقی این جزیره قرار دارد بین 4 الی 6 متر از ساحل اسکله تفریحی تا ساحل هتل داریوش می باشد .

3.غواصی در ساحل جنوبی :

عمق سایت سترن کرک کیش که در ساحل جنوبی این جزیره قرار دارد بین 10 الی 14 متر می باشد . جریان آب در این ساحل از سرعت بیشتری برخوردار است . به همین دلیل مناظر بسیار زیبایی در این ساحل ایجاد شده است . به یاد داشته باشید که غواصی و اکتشاف در این سایت نیازمند تجربه و گذراندن دوره های ویژه می باشد

4.غواصی عمیق در ساحل و اسکله مرجان :

عمق سایت داما کیش که در ساحل و اسکله مرجان این جزیره قرار دارد 18 الی 33 متر می باشد و با توجه به عمقی که دارد تنها برای غواصان حرفه ای قابل استفاده می باشد . سایت داما کیش در حقیقت بقایای یک کشتی غرق شده در باربری سنگالی است که اکنون محل زندگی ماهیان زیبای خلیج فارس شده است .

غواصی کیش برای کودکان و بانوان

غواصی کیش برای کودکان بالای 10 سال مجاز می باشد و در صورتی که کودکان شما از سن کمتری برخوردار باشد باید مربی امکان غواصی برای کودکان عزیز شما را تشخیص دهد . غواصی کیش برای بانوان توسط مربی خانوم در مکان های مخصوص قابل انجام است .

غواصی کیش تجربه اقیانوس

همچنین شما میتوانید در شب ها بهترین خاطرات و خنده ها و تفریح ها را در کیش داشته باشید، کافی است که در یکی از جنگ شبانه کیش شرکت نمائید و از کنسرت ها و اجرا های کمدی و اجتماعی لذت ببرید.

همین الان میتوانید با تخفیف و شرایط بسیار عالی بلیط تمامی تفریحات کیش و جاهای دیدنی کیش را از سایت کیش برگ با آدرس Kishbarg.com تهیه فرمائید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز