خبرگزاری کار ایران

جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی؛ آقازاده و خواب‌زده

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۷۵

رفته رفته با نزدیک شدن به پایان سریال مانکن، قرار است که دو سریال تازه به سریال های نمایش خنگی در زمستان 98 اضافه شوند. نام این دو سریال آقازاده و خواب زده است.

ایلنا؛ بنابر تازه ترین گزارش سایت کول دانلود، رفته رفته با نزدیک شدن به پایان سریال مانکن، قرار است که دو سریال تازه به سریال های نمایش خنگی در زمستان 98 اضافه شوند. نام این دو سریال آقازاده و خواب زده می باشد که به گفته کارشناسان اقبال بالایی در جهت جذب مخاطبین امسال دارا می باشند. گفتنی ست که بین سریال های در حال حاضر در دست توزیع نمایش خانگی، میزان دانلود سریال دل هر هفته بیشتر و بیشتر می شود!

  1. سریال آقازاده

جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی؛ آقازاده و خواب‌زده

به گفته بسیاری از صاحب نظران، آقازاده مهم ترین و قوی ترین سریال زمستانی امسال است که از پتانسیل بسیار بالایی در جهت ثبت رکورد های جدید برخوردار است. سریالی که با تمی اجتماعی، سیاسی به مسایل روز جامعه می پردازد و به گفته سازندگان خود قرار است که "خواب را از چشم مسوولان بگیرد"

 بهرنگ توفیقی کارگردانی آقا زاده را در حالی به عهده گرفته است که امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی را به عنوان بازیگر در اختیار داشته است. سریال از تابستان امسال در فاز پیش تولید رفته و سپس در پاییز رسما کلید خورده. بیشتر لوکیشن های آقازاده در مشهد بوده است.

قصه آقازاده به وسیله حامد عنقا به رشته تحریر در آمده است. نویسنده ای که ظاهرا به خوبی نبض مخاطبین را می شناسد، چرا که تا کنون هر داستانی نوشته است بسیار مورد توجه قرار گرفته است، از سریال قلب یخی 15 سال پیش گرفته تا  سریال پدر که همین سال قبل از شبکه 2 سیما پخش می شد.

شما می تونید این سریال بسیار زیبا که همگان مدت زمان زیادی در انتظار آن بوده اند را از لینک زیر دانلود نمایید. لازم به ذکر است که تمامی فیلم های و سریال ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها (50% تخفیف) برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد.

دانلود قانونی این اثر: دانلود سریال آقازاده

  1. سریال خواب زده

جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی؛ آقازاده و خواب‌زده

 

خواب زده دست به نقد ترین سریال امسال است که قبل از آقازده پخش خواهد شد. کارگردانی این سریال با سیروس مقدم، تهیه کنندگی با الهام غفوری و همچنین نویسندگی بر عهده سعید نعمت الله بوده است. به گفته سازندگان خواب زده، این سریال در دو فصل خواهد بود که هر دو فصل نیز تا این جا فیلمبرداری و ساخته شده است. پروانه پخش آن نیز دریافت شده و تنها برنامه ریزی های پخش ان باقی مانده است.

فیلمبرداری فصل نخست «خواب زده» که در ژانر وحشت ولی با تمی رمانتیک و ماورایی تهیه شده است در تابستان امسال پایان یافت  و فصل دوم آن نیر که از اواخر امرداد ماه کلید خورده بود در اوایل پاییز به اتمام رسید.

بازیگران سریال خواب زده به ترتیب زیر می باشند: امیر علی دانایی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، کوروش سلیمانی، فرید سجاد حسینی، سام درخشانی، ایرج نوذری، لادن مستوفی، علیرضا شجاع نوری و سیما بابایی.

در ادامه می تونید به لینک دانلود قانونی و مجاز این سریال با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها (50% تخفیف) دسترسی داشته باشید.

دریافت قانونی این اثر: دانلود سریال خواب زده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز