خبرگزاری کار ایران

جاهای دیدنی مشهد به پیشنهاد سلطان سفر

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۶۰۳

امروزه، شلوغ شدن زندگی‌های شهری باعث و بانی دردسرهای زیادی برای مردم شهرنشین شده است. از طرفی روزمرگی، یکی از عوامل فرسایش زندگی انسان شهری می‌باشد. یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای ایجاد تعادل و کسب آرامش، لذت بردن از بودن در طبیعت و دوری از شلوغی‌های زندگی شهری است.

شهر مشهد، به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری ایران و جهان، اماکن گردشی بسیاری را به خود اختصاص داده است. جاهای دیدنی مشهد ، تنها محدود به حرم مطهر امام رضا(ع) ، بازارها و پارک‌های آبی پیشرفته آن نیست. بلکه این شهر با داشتن جاذبه‌های طبیعی منحصر بفرد خود، مکانی عالی برای گذران وقت در طبیعت می‌باشد. بنابراین اگر فکر سفر به مشهد به سراغتان آمد، قصد شرکت در تور مشهد داشتید یا به هر ترتیب مسیرتان به آنجا افتاد، از طبیعت بی‌نظیر این شهر غافل نشوید. به پیشنهاد سلطان سفر، بازدید از این ۳ مکان فوق‌العاده مشهد را در برنامه سفر خود بگنجانید.

طرقبه: دره‌ی سرسبز رشته‌کوه بینالود

جاهای دیدنی مشهد به پیشنهاد سلطان سفر

منطقه ییلاقی طرقبه به دلیل داشتن آب و هوای معتدل کوهستانی، از جاهای دیدنی مشهد است که گردشگران زیادی را به خصوص در فصل تابستان جذب خود می‌کند. جاذبه‌های دیدنی و گردشگری زیادی در این شهر قرار گرفته‌اند تا هر یک، بخشی از خواسته‌هایتان در سفر را برآورده کنند. پارک عمومی طرقبه یا همان پارک پونه، منطقه‌ای عالی برای تفریح به شمار می‌آید. رودخانه‌ای که از جانب این پارک می‌گذرد، فروشگاه‌های محصولات صنایع دستی و رستوران‌ها، تمام امکاناتی که برای استراحت و گذران آسوده زمان احتیاج خواهید داشت را برایتان به ارمغان آورده‌اند. منطقه طرقبه یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات است با اجاره سوئیت در مشهد یا طرقبه، این منطقه ییلاقی با دره‌ای باصفا و باغ‌های میوه، ذهن و خیالتان را برای ساعاتی از زندگی شهری رها خواهد کرد.

شاندیز: استراحتگاه محبوب مسافران

جاهای دیدنی مشهد به پیشنهاد سلطان سفر

منطقه شاندیز مشهد به این دلیل که در مسیر اصلی شهر قرار دارد، از ایام دور تا کنون به عنوان مقصدی برای تفریح و استراحت مسافران و گردشگران به حساب می‌آید. منطقه شاندیز حدود ۴ تا ۵ درجه با شهر مشهد اختلاف دما داشته و باغ‌های میوه و طبیعت بی‌نظیر آن، این مکان را سرآمد مناطق طبیعی و جاهای دیدنی مشهد کرده است. از طبیعت بکر و زیبای شاندیز که بگذریم، نوبت به جذاب‌ترین بخش سفر، یعنی شیشلیک می‌رسد. در رستوران‌های شاندیز، پیشنهاداتی بسیار برای خوردن یک دست شیشلیک دریافت می‌کنید که نخواهید توانست دست رد به سینه‌اش بزنید!

زشک: روستای بام‌های شیب‌دار

جاهای دیدنی مشهد به پیشنهاد سلطان سفر

این روستا که در سرچشمه دره شاندیز قرار دارد، از مناطق ییلاقی و خوش آب‌وهوای این مشهد به حساب می‌آید. روستای زشک، روستای سقف‌های شیروانی و باغ‌های میوه است. رودخانه پر آبی که از این روستای می‌گذرد، در ترکیب با پوشش گیاهی غنی و درختان بسیار، جلوه‌ای عالی به روستای زشک بخشیده است. همچنین این روستای کوهپایه‌ای با داشتن قله‌های بسیاری چون قله چمن و قله شیرباد، به عنوان یکی از مقاصد کوهنوردان نیز شناخته می‌شود. این روستا، در روزهای شلوغی شهر مشهد، مکانی است برای تفریح، استراحت و تماشای گذران عمر! همچنین در سایت سلطان سفر بعد از رزرو هتل مشهد یا تور مشهد با خیال آسوده در بخش جاذبه های این سایت در مورد جاهای دیدنی مشهد اطلاعاتی کاربردی و مفید کسب کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز