خبرگزاری کار ایران

بررسی جامع کاشت مو و کاشت ابرو و هزینه های کاشت موی سر

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۵۹۷

هنگامی که موها شروع به ریزش می کنند و کم پشت می شوند و یا همان در اصطلاح کف سر نمایان می‌شود در اینجاست که باید به فکر چاره بود. برای درمان ریزش مو و کم پشتی و طاسی بدون شک افراد راه های بسیار مختلفی را امتحان می کنند تا به نتیجه برسند. این راه ها ممکن است به صورت داروهای مکمل باید و یا اینکه به صورت محلول و لوسیون که بر روی پوست سر استفاده می شود اما به طور قطع نتایج چندانی را برای شما به دنبال نخواهد داشت و تنها هزینه های بسیاری را صرف این کار کرده اید. اما تنها یک روش وجود دارد که به صورت دائمی می تواند مشکل موهای شما را رفع نماید و آن کاشت مو می باشد.

کاشت مو می‌تواند هم حجم موها را بیشتر کند و هم نواحی کم پشت و کم حجم شده را بهبود دهد و همچنین در نهایت اگر دچار طاسی شده اید می توانید به سادگی این مشکل را رفع کند. کاشت مو روش  های متفاوتی دارد که هر چند سال روش ها مدرن تر شده و با دستگاه ها و روش های جدیدتر این کار صورت می گیرد.

برای کاشت مو معمولا فولیکول های مو از قسمت پشت سر و شقیقه ها که بانک موی خوبی هستند خارج می شوند و با دستگاه های مخصوص در قسمت جلوی سر که معمولا ریزش دارد و کم پشت شده کاشته می شوند و پس از مدتی به مرحله ثبات می رسند و دیگر مانند موی طبیعی می توان با آن رفتار نمود.

این جراحی سرپایی بوده و عرض چند ساعت به پایان می رسد تنها کافیست کمی مراقیت های لازم انجام شود تا نتیجه خوبی حاصل شود.

روش های بسیاری در طول حدود 20 سال امتحان شد اما در نهایت روشی که بهترین و بیشترین بازدهی را کمترین مدت داشت انتخاب شد و همچنین جراحی آن نیز ساده تر بود دوران نقاهت بسیار کوتاه تری نسبت به سایر روش ها داشت. این تکنیک کاشت مو به روش SUT می باشد. فولکیول های مو به صورت تک به تک توسط دستگاه های مخصوص خارج می شوند که یک مزیت عالی ست زیرا دیگر جای زخمی بر جای نمی ماند و همچنین بخیه و خونریزی و درد و تورم شدید در کار نیست.

کاشت ابرو

کاشت مو روشی برای پرپشت کردن مو و رهایی از طاسی سر می باشد. اما این روش تنها مختص به موهای سر نیست می توان برای ابرو و ریش نیز از این روش استفاده نمود. اما کاشت ابرو بسیار کار حساس و ظریفی می باشد و نیاز است که خیلی با احتیاط و با حوصله لانجام شود.

بررسی جامع کاشت مو و کاشت ابرو و هزینه های کاشت موی سر

بانک مویی که برای ابرو استفاده می شود معمولا از موهای کناره های گوش و گونه می باشد که موهایی کمی نرم دارند و به ابرو شباهت بیشتری دارند. پس از اینکه کار کاشت ابرو انجام شد 3 ماه زمان می برد که این ریشه بگیرد و رشد و پس از 9 ماه دیگر می توان گفت به مرحله ثبات رسیده اند و ابروهایی طبیعی برای فرد وجود خواهد داشت.

کاشت ابرو به روش FUT مانند کاشت موی سر به این روش کمی دردسر داشت و دردناک بود زیرا تکه ای از پوست برداشته می شود و فولیکول های مو از آن استخراج می شوند و جای زخم و بخیه نیز کناره های گوش باقی می ماند و صحنه ای نه چندان جالب ایجاد می کند همچنین درد و خونریزی در این روش زیاد است و مدت زمان جراحی نیز طولانی تر بود که گاهی چند روزی را به خود اختصاص می داد. دوران نقاهت طولانی از دیگر معایب این روش بود که حتی ممکن بود باعث ایجاد تورم و کبودی در ناحیه پلک و صورت شود. اما پس از این روش تکنیکی جدیدتر پا به عرصه گذاشت که FUE نام داشت. در این روش دیگر خبری از درد و خونریزی و بخیه نبود و تمام کار با سرعت بالا تنها در یک جلسه قابل انجام بود. حتی فرد می توانست مدل ابرویی که می خواهد را انتخاب نماید و دوران نقاهت بسیار کوتاه از دیگر مزایای این روش می باشد.

برخی از خانم ها که هاشور ابرو انجام داده اند تا جای ابروهای کم پشت را بگیرند نمی توانند کاشت ابرو انجام دهند اما این روش حتی برای این افراد نیز جوابگو می باشد و بسیار عالی خواهد بود. هزینه کاشت ابرو چیزی حدود 4 تا 5 میلیون می باشد.

بررسی جامع کاشت مو و کاشت ابرو و هزینه های کاشت موی سر

هزینه کاشت موی سر

هزینه کاشت موی سر می تواند با توجه به روش هایی که برای جراحی کاشت انتخاب می کنید بسیار متفاوت باشد . همچنین به نوع کلینیک و تیم جراحی که در اختیار شما می باشد نیز بسیار  بستگی دارد.  اما به طور کل هزینه این جراحی در ایران بسیار کمتر از کشورهای اروپایی می باشد زیرا به تعداد بسیاری در روز این جراحی انجام می شود که حتی باعث شده از کشورهای دیگر برای انجام این جراحی و کاشت مو به کشور ایران سفر کنند.

همین امر باعث شده که هزینه کاشت مو در تهران در حدود یک قیمت متعادل بماند اما به این معنی نیست که هر کلینیکی قیمت مناسب داشت حتما کار خوبی انجام نمی دهد و یا بالعکس. کاری شما در ابتدا باید انجام دهید این است که مدارک کلینیک کاشت مو خصوصا مجوز از وزارت بداشت را بررسی نمایید در این صورت است که حتی قیمت پایین نیز می تواند شمارا دچار نگرانی نکند زیرا با آسودگی خاطر  می توانید کار خود را انجام دهید.

یکی دیگر از عواملی که بر هزینه کاشت مو تاثیر می گذراد تعداد گرفت های مو می باشد که در طول جراحی کاشته می شود. می تواند چیزی بین 4 هزار تا 14 هزار تار مو باشد که قیمت را بین 4 میلیون تا 11 میلیون متغییر می کند.

همچنین قیمت کاشت مو در تهران ممکن است ارزان تر از سایر شهر ها باشد زیرا تجهیزات و تیم های در تهران به وفور یافت می شوند و همیشه در دسترس هستند و روزانه تعداد بسیاری از این سبک از جراحی ها را انجام می دهند به همین دلیل قیمتی پایین تر را به خود اختصاص می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز