خبرگزاری کار ایران

خانه استیل البرز در ایران مال افتتاح شد/کسب نمره 97 در مسابقات کیفیت اروپا

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۸۵۲

ایزدپناه گفت:ما سال گذشته در مسابقات کیفیت صنعت لوازم آشپزخانه اروپا نمره 97 را گرفتیم در حالی که برخی تولیدکنندگان آلمانی نتوانستند حتی نمره 90 را بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسم افتتاحیه خانه استیل البرز که شب گذشته در ایران‌مال برگزار شد، نوید ایزدپناه مدیرعامل این مجموعه در نشست خبری به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

وی در ابتدا با معرفی گروه صنعتی استیل البرز گفت: قدمت این مجتمع صنعتی بیش از 27 سال است و در ابتدا با تولید سینک ظرفشویی فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون تا بیش از 2700 نفر پرسنل تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه مانند تولیدکننده اجاق گاز،هود، سینک،فر،مایکروویو و شیرآلات است.

وی ادامه داد: حضور ارتباط با مشتریان و مصرف‌کنندگان در صنعت ما باعث شد که طرح خانه‌های استیل البرز را از سال 93 اجرا کنیم. ما بر این عقیده هستیم که آشپزخانه قلب خانه است و ما این رسالت را داریم که این محیط را امن و مطمئن نگه داریم. ما در خانه‌های استیل البرز ضمن معرفی محصولات خود، از طرح‌ها و ایده‌های مشتریان برای طراحی آشپزخانه‌های ایرانی استفاده خواهیم کرد. ما در این مجموعه به بلوغ تکنولوژی رسیدیم و دیگر نیازمند خرید تکنولوژی از کشورهای دیگر نیستیم.

ایزد پناه افزود:ما در 10 سال گذشته یک تیم قوی R&D ایجاد کردیم و در حال حاضر هیچکدام از محصولات ما کپی نیستند و حتی برخی از آنها برای اولین بار در صنعت لوازم آشپزخانه به بازار معرفی شدند. به طور مثال نسل جدید اینورتر در هود آشپزخانه را ما طراحی و تولید کردیم و از دو سال گذشته نیز چند برند مطرح لوازم خانگی نیز از ما کپی‌برداری کردند.

وی در خصوص وضعیت فروش جهانی استیل البرز گفت: متاسفانه تحریم‌ها تاثیر بسیار منفی در فروش و صادرات ما گذاشت، در حالی که ما پیشرفت‌های خوبی کرده بودیم. قیمت محصولات استیل البرز نسبت به رقبای جهانی خود بسیار پایین‌تر است. به طور مثال سینک ما 70 دلار قیمت دارد در حالی که در اروپا حداقل قیمت آن 150 دلار است و این در حالی است که کیفیت ما از مدل‌های مطرح جهانی بالاتر است. ما سال گذشته در مسابقات کیفیت صنعت لوازم آشپزخانه اروپا نمره 97 را گرفتیم در حالی که برخی تولیدکنندگان آلمانی نتوانستند حتی نمره 90 را بگیرند.

وی افزود: با محدودیت‌های نقل و انتقال مالی و تجارت بین‌الملل به سمت تامین قطعات از داخل روی آوردیم و به میزان 15 تا 20 درصد کاهش ارزوری داشتیم.

وی در خصوص خدمات پس از فروش استیل البرز گفت: متاسفانه مردم ما به حق و حقوق خود در هنگام خرید لوازم خانگی آشنا نیستند. مطابق قانون، نصب لوازم آشپزخانه و خانگی انرژی‌بر رایگان است. ما امیدواریم راه‌اندازی شناسه مصرف توسط وزارت صمت مصرف‌کنندگان به حق و حقوق خود آشنا شوند. مجموعه استیل البرز تمام کالاهای خود را گارانتی می‌کند، فارغ از اینکه از چه کانالی خریداری شده است و حتی نصب آن را هم انجام می‌دهد. ما به لحاظ تامین قطعات یدکی نیز هیچ مشکلی نداریم و به اندازه کافی انبارهای خود را شارژ کردیم. در حال حاضر 60 درصد مواد اولیه ما از داخل تامین می‌شود و با تمهیداتی که اندیشیدیم در تامین قطعات خارجی مشکلی فعلا نداریم و فقط هزینه تامین آنها بیشتر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز