خبرگزاری کار ایران

تور اقساطی یعنی چه؟

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۸۴۰

منظور از سفر با تور اقساطی چیست. یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی که در لحظه های اول برگزاری پر می شوند، تورهای اقساطی هستند. اگر مقصد شما خارج از کشور مانند آنتالیا، استانبول، دبی یا باکو است می توانید از این نوع تورها بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تورهای اقساطی با ما همراه باشید. شما را به مطالعه این مطلب از پرواز یار دعوت مینماییم .

شاید برایتان جای سوال باشد که تور اقساطی به چه معناست و شرایط استفاده از تور اقساطی چه چیزهایی می باشد. در ادامه، پاسخ این سوالات را برای شما شفاف خواهیم کرد. فقط این را بدانید که تور اقساطی فرصتی فوق العاده است، برای کسانی که نمی توانند هزینه های سفر را به طور یکجا پرداخت کنند. اما این امکان برای آنها وجود دارد تا آنها را قسط بندی کرده و در مواعد خاص آنها را پرداخت کنند.

تورهای اقساطی مخصوصا برای جاهای دور و خارج از کشور مهم و ارزنده می شود. شما می توانید انواع تور اقساطی دبی، استانبول، آنتالیا و باکو را رزرو کنید.

منتها باید حتما با شرایط اخذ تور اقساطی آشنایی کامل داشته باشید. از جمله این شرایط که البته با توجه به آژانس های مختلف، مقداری متفاوت است بدین صورت است: شما باید اصل پرینت گردش سه ماه اخیرتان با مهر بانک را داشته باشید، اقساط سفر خود را باید در دوره‌های چهار و شش ماهه پرداخت کنید.

قبض برق یا تلفن محل سکونت را باید تحویل دهید، اگر چک دو ماهه دارید، اولین چک شما، 45 روزه خواهد بود. تاریخ بازپرداخت ها و زمان شروع آنها تماما باید در واحدهای پشتیبانی تایید شوند. چک های اقساطی برای تور اقساطی باید از طرف خود مسافران تور و یا یکی از آشنایان درجه یک او باشد. برای همین کپی تمام مدارک شناسایی لازم می باشد. و علاوه بر اینها شرایط دیگری نیز وجود دارد که باید قبل از اقدام به رزرو تور اقساطی کامل آن را مطالعه کرده و قوانین آن را بدانید. قرار است در سفر به شما خوش بگذرد، پس تمام جوانب کار را در نظر بگیرید و حتما میزان درآمد ماههای آینده خود را پیش بینی کنید.

تور اقساطی دبی ویژه

سفر به دبی از اولویت های سفر ایرانیان به خارج از کشور محسوب می شود.  شهری که تا بیست سال قبل، بیابانی بیش نبود، اکنون به یکی از مقاصد گردشگری آسیا تبدیل شده است. از جمله حقایق جالبی که پیش از سفر باید بدانید این است که در دبی پیدا کردن بومی سخت است، بلندترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه را اینجا خواهید دید. ماشین های پلیس را در دبی دیده اید؟ بسیار لوکس و شیک هستند. شهری اسلامی که آمار جرم و جنایت در آن کم است و در سفر به اینجا متوجه خواهید شد که تعداد مردها بیشتر از زنان است. تور اقساطی به دبی یک فرصت است تا شما "ترین" ها را از نزدیک ببینید. بلندترین ساختمان ها، بزرگترین مراکز خرید، بزرگترین آکواریوم جهان و غیره. سالانه میلیون ها نفر به این شهر می روند و جاذبه های آن را از نزدیک می بینند. دبی به دلیل نزدیکی به ایران یک جای فوق العاده برای وقت گذرانی است. شما می توانید در عرض یک ساعت با هواپیما به دبی بروید. مهمترین مقصد گردشگری مسافران ایالات متحده عربی، دبی است. تور اقساطی دبی را می توانید برای سفرهای خود انتخاب کنید. در این تور مقداری از هزینه ی اولیه را پرداخت می کنید، بقیه ی هزینه ها را برای شما قسط بندی می کنند. همین یک راه به صرفه برای لذت بردن از تعطیلات شما می باشد، بعلاوه فشار اقتصادی و مالی زیادی را نیز متوجه نخواهید شد. 

تور اقساطی یعنی چه؟

تور اقساطی آنتالیا ویژه

به راستی که تور اقساطی به آنتالیا از پرفروش ترین و محبوب ترین تورهای تابستان و بهار است. آنتالیا یک مقصد رویایی و بسیار زیبا است که بسیاری از ایرانی ها قصد سفر به آنجا را دارند. یکی از مقاصد برای ماه عسل نیز اینجاست و بسیاری از زوج ها با شرکت در تورهای اقساطی این فرصت را نصیب خود می کنند. سواحل زمردین این شهر در کنار بسیاری از جاذبه های تاریخی سبب شده است تا شما اوقات بسیار لذت بخشی را در آنجا داشته باشید. هتل های زیادی در شهر آنتالیا آماده ی خدمت رسانی به گردشگران است. خدمات آل و یو آل و امکانات گسترده ای از جمله انواع استخرهای آب گرم و سرد، سالن های ماساژ و اسپا در اینجا وجود دارد. پارک های آبی آنتالیا را در تور اقساطی آنتالیا از دست ندهید. این را بدانید امکان پرواز مستقیم از ایران به آنتالیا وجود ندارد. شما باید در فرودگاههای اسپارتا و دنیزلی پیاده شوید. اینجا به ترتیب فاصله های دو و نیم و سه ساعته با آنتالیا دارند. البته می توانید از فرودگاه آدانا نیز مستقیما با هواپیما به آنتالیا بروید. صحنه های طبیعی و منظره های زیبای آنتالیا از داخل عکس نیز آدم را به خود جذب می کنن، چه برسد به واقعیت.

تور اقساطی یعنی چه؟

تور اقساطی استانبول ویژه

امروزه دیگر نیازی به تعریف دادن استانبول که یکی از مقاصد گردشگری اصلی ایرانیان است، نیست. در سال گذشته 4 میلیون و نیم ایرانی از کشور استانبول دیدن کردند. این آمار اصلا کم نیست. از جمله راههای پرطرفدار برای رفتن به استانبول که در زمان های خیلی زود پر می شوند، تور اقساطی استانبول هستند. تور اقساطی این امکان را برای شما فراهم می کند که با خیال راحت به سفر و خوشی بپردازید و پس از بازگشت از سفر در زمان هایی که پیشتر تعیین کرده اید، به پرداخت هزینه های قسط بندی شده بپردازید. این نوع سفر برای کسانی که حقوق مرتبی سر ماه دارند خوب است. چرا که شما مطمئن هستید، که می توانید هزینه های لازم را در وقت خود پرداخت کنید. بدین صورت مقداری از فشارهای مالی برای سفر نیز کم می شود. حال برای رفتن به استانبول با تور اقساطی می توانید از مراکز خرید فوق العاده، معماری عثمانی استانبول، جشنواره های زیبای آن و بسیاری جاذبه های دیگر دیدن کنید. در تورهای اقساطی محل اقامت و رستوران ها به صورت شفاف برای شما مشخص شده است و شما می توانید تمام جزئیات را قبل از سفر چک کنید. استانبول می تواند برای سفرهای خارج از کشور شروع بسیار خوبی باشد. زیبایی های این شهر را باید از نزدیک دید و در کافه ها و کوچه های رنگی و قدیمی اش قدم زد. برای همین این فرصت را از خود دریغ نکنید.

تور اقساطی باکو ویژه

تور اقساطی باکو برای کشور آذربایجان یک فرصت متفاوت و بی نظیر است که همه شما می توانید از آن استفاده کنید و به شهر بسیار زیبای باکو در ساحل غربی دریای خزر بروید. تعداد بسیار زیادی پارک ساحلی را در باکو خواهید دید. برنامه ها و جشنواره های موسیقی، هنری و اپرای خاصی در باکو برگزار می شود. شما می توانید چهره های مشهور جهانی را اینجا ببینید. جالب است بدانید که بافت قدیمی شهر باکو به دوره های میانه برمی گردد و هنوز هم می توانید بقایای برج و حصار شهر را اینجا ببینید. این منطقه از باکو به ثبت آثار جهانی یونسکو درآمده است. شاید باور نکنید اما تاریخ حضور انسان در باکو به دوران پارینه سنگی برمی گردد. آتش های باکو آن چیزی است که تاریخ دان قرن پنجم میلادی به نام پریسکوس، به آن ها اشاره کرده است. آتش هایی که در باکو همیشگی بوده اند و این شهر را یکی از مراکز اصلی دین زرتشتی تبدیل کرده بودند. قسمت زیادی از شهر باکو در دریای خزر پنهان شده است. جالب است بدانید ساخت اولین سکوی نفتی جهان به سواحل باکو برمی گردد که در سال 1947 انجام شد و سکوی سنگ های سیاه نام گرفت. دیگر بس است بقیه ی زیبایی ها را باید در خود باکو ببینید. برای همین وقت را از دست ندهید و تور اقساطی باکو و دیگر شهرهای آذربایجان را دنبال کنید. معماری باشکوهی را در باکو خواهید دید. تقابلی از سبک های مختلف که به زیبایی با هم مَچ شده اند. فضاهای سبز و طبیعی باکو، از دیگر جاذبه های اینجا به حساب می آیند.

تور اقساطی یعنی چه؟

چرا تورهای اقساطی

تور اقساطی یک راه جدید برای سفر کردن های آسان است. این را همیشه به یاد داشته باشید، همیشه نمی توانید از تور اقساطی استفاده کنید. این نوع تورها مانند فرصت هایی هستند که به محض مشاهده باید از آنها استفاده کنید. ممکن است دیگر این فرصت نصیب شما نشود. اگر از حقوق ماههای آتی خود مطمئن هستید، می توانید مانند خرید خودرو، لوازم خانه و غیره به یک سفر اقساطی نیز فکر کنید. این تنها برای این است که مقداری از فشارهای مالی کم شود که دقیقا نیز همینطور است. آژانس های مسافرتی این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا در تورهای آنها شرکت کنید، مقداری از هزینه را پرداخت و برای مابقی آن چک های تاریخ دار و زمان بندی شده را تحویل دهید. تنها باید از سفر خود نهایت لذت را ببرید. هزینه های سفر با تور انقدر بالا نیست که چک های قسط بندی شده به شما فشار بیاورد. اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید، اهمیت و تاثیر تور اقساطی چند برابر می شود. یکی از محبوب ترین تورها نزد مسافران، تور اقساطی است. آنها نهایت استفاده از این تورها خواهند برد. شما نیز میتوانید شرایط مخصوص رزرو این تورها را مطالعه کنید و در صورت داشتن شرایط آن به سفری خاطره انگیز بروید. امروزه بسیاری از آژانس های مسافرتی به دلایل مشکلات مختلف این تورها را از خدمات خود برداشته اند. اما می توان این آپشن را هنوز در لیست آژانس های مطرح دید. پس فرصت را از دست ندهید.

منبع تور اقساطی کیش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز