خبرگزاری کار ایران

بهترین گوشی پزشکی مناسب کار شما چیست؟

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۲۵۷

گوشی پزشکی یکی از مهمترین وسایل و تجهیزات پزشکان و پرستاران است. بدون وجود یک گوشی پزشکی قابل اعتماد، ارزیابی دقیق بیماران غیر ممکن خواهد بود. گوشی پزشکی لیتمن از بهترین گوشی‌های پزشکی و طبی هستند که پزشکان و پرستاران به آن نیاز خواهد داشت. بهتر است با توجه به منطقه یا بخش کاری که در بیمارستان مشغول به کار هستید، گوشی پزشکی مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

با فروشگاه آنلاین لیتمن‌کو بیتشر آشنا شویم:

بهترین گوشی پزشکی مناسب کار شما چیست؟

گوشی پزشکی یکی از مهمترین وسایل و تجهیزات پزشکان و پرستاران است. بدون وجود یک گوشی پزشکی قابل اعتماد و باکیفیت، ارزیابی دقیق بیماران غیر ممکن خواهد بود. گوشی پزشکی لیتمن از بهترین گوشی‌های پزشکی و طبی هستند که پزشکان و پرستاران به آن نیاز خواهد داشت. بهتر است با توجه به منطقه یا بخش کاری که در بیمارستان یا درمانگاه و مطب در آن مشغول به کار هستید، گوشی پزشکی مناسب را برای برآورده کردن نیازهای خود انتخاب و خریداری کنید. اگر در بخش قلب و عروق مشغول به کار هستید، انتخاب گوشی طبی مخصوص این بخش برای شما فوق العاده خواهد بود. اگر در بخش اطفال قرار دارید، بهتر است یک نوع مخصوص کودکان را انتخاب کنید. لیتمن برای هر بخش گوشی‌های پزشکی و طبی مخصوص آن بخش با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. برندهای معروف گوشی پزشکی مانند لیتمن بهترین انتخاب هستند. هرچند ممکن است قیمت گران‌تری نسبت به برندهای متفرقه داشته باشند اما از کیفیت و اطمینان بالاتری برخوردار هستند. هنگام خرید گوشی طبی، باید در بازرسی از قطعات زمان کافی داشته باشید. در هنگام جا قرار دادن گوش باید نرم و تمیز باشد. لوله باید از جنس فولاد بادوام و ضد زنگ باشد. اگر خیلی از آن استفاده می‌کنید، حمل و جابجایی یک گوشی پزشکی سنگین در گردن یا جیب شما راحت نخواهد بود. به همین دلیل است که باید هنگام انتخاب و خرید، وزن آن را در نظر بگیرید. در مورد موثرترین و بهترین گوشی‌های پزشکی و طبی برای استفاده در بخش خاص مانند بیمارستان یا درمانگاه از پزشکان و پرستاران با تجربه آن بخش سوال بپرسید.

چگونه گوشی پزشکی اصل خریداری کنیم؟

یکی از مهمترین موارد تشخیص گوشی‌های پزشکی و طبی اصلی از تقلبی قیمت آنها است. اگر قیمت بسیار ارزان و غیر متعارفی داشته باشد، احتمالا تقلبی است. همچنین فروشگاه فروش این محصولات و نوع بسته بندی و ارائه گارانتی و برگه ضمانت معتبر از دیگر موارد تشخیص محصولات اصلی از تقلبی است.

قابلیت‌های گوشی پزشکی دیجیتال

در ادامه مقاله مهمترین قابلیت‌های گوشی پزشکی دیجیتال بررسی می‌شود.

راحتی

هنگام انجام ارزیابی‌ها، گوشی پزشکی می‌تواند با ارزیابی دقیق حواس پزشک و پرستار را به معاینه دقیق بیمار جلب کند. با استفاده از گوشی پزشکی باکیفیت لیتمن پزشکان و پرستاران به راحتی می‌توانند با مشاهده دقیق علائم و نشانه‌های بیماری مراجعه کنندگان نسبت به ارزیابی فوری بیماری‌شان اقدام کنند.

کیفیت

کیفیت به کار رفته در گوشی طبی لیتمن باعث می‌شود تا در مواقع اضطراری که پزشک نیاز به ارزیابی فوری دلایل بیماری مراجعه کنندگان دارند، به کارکرد و عملکرد دقیق آن اطمینان و اعتماد داشته باشند. یک گوشی پزشکی با کیفیت می‌تواند طول عمر بالایی داشته باشد که ارزش هزینه کردن برای تهیه و خرید آن را دارد. به علاوه، ممکن است نتوانید سنجش مناسب داشته باشید در صورتی که اگر گوشی طبی نتواند کیفیت صدای واضح و دقیقی به شما بدهد.

آسایش

استفاده از گوشی پزشکی بی‌کیفیت و غیر استاندارد نه تنها نمی‌تواند منجر به نتایج دقیق برای تشخیص بیماری شود بلکه صداهایی غیر واضح و آزار دهنده تولید می‌کند! با تهیه و خرید گوشی طبی با کیفیت می‌توانید از عملکرد دقیق و مناسب آن اطمینان حاصل کنید. گوشی‌های پزشکی با کیفیت پایین معمولا دارای نقایصی هستند که ممکن است در طولانی مدت باعث ناراحتی شود.

نحوه تشخیص گوشی پزشکی لیتمن اصل و تقلبی

برای تشخیص گوشی پزشکی لیتمن اصل از تقلبی باید موارد زیر را در نظر گرفت:

1.قیمت

اگر فروشگاهی گوشی پزشکی لیتمن را با هزینه بسیار کمتر و تخفیف فوق العاده‌ای برای فروش گذاشته است، ، احتمالا این گوشی طبی تقلبی است. قیمت گوشی پزشکی لیتمن در سایت رسمی آن یافت می‌شود و عموما قیمت‌هایی بین 80 تا 100 دلار دارد.

2.فروشنده

همچنین ببینید که از کجا آن را خریداری می‌کنید. اگر در فروشگاهی که عمدتا محصولات برند می‌فروشد، خریداری می‌کنید، احتمال کمتری دارد که تقلبی باشد. آنها اعتبار خود را حفظ می‌‌کنند. اما این معیار مطمئنی نیست. اگر در حال خرید از یک نمایندگی رسمی گوشی پزشکی لیتمن هستید، حتما نسخه اصلی آن را خریداری خواهید کرد.

3. نوع بسته بندی

بسته بندی گوشی پزشکی لیتمن اصلی بسیار عالی و زیبا است. ممکن است دارای یک مهر باشد.

4. قطعات گوشواره

گوشی پزشکی لیتمن دارای گوشواره‌ای نرم و ظریف است که گوش در آن راحتی قرار می‌گیرد. گوشواره صداهای اطراف را بهتر قطع می‌کند. اگر گوشواره سخت، محکم و شکننده باشد، مطمئنا نسخه تقلبی است.

5. لوله‌ها

نوع لوله‌ها یکی از مهمترین قسمت‌ها برای تمایز گوشی پزشکی لیتمن جعلی از اصلی است. نسخه جعلی دارای لوله‌های بسیار ظریف است که راحت‌تر می‌شکند. در حالی که نسخه اصلی دارای لوله‌های انعطاف پذیری است که بدون شکستن به راحتی خم می‌شوند.

6. قسمت قفسه سینه

قسمت قفسه سینه گوشی پزشکی لیتمن دارای یک کد است که می توانید آن را به صورت آنلاین در وب سایت رسمی وارد و بررسی شود.

بهترین گوشی پزشکی مناسب کار شما چیست؟

بهترین گوشی پزشکی لیتمن

لیتمن، برند برتر طراحی و ساخت گوشی‌های پزشکی و طبی است. یکی از بهترین مدل‌های گوشی پزشکی این برند، 3M است.

ارزان ترین گوشی پزشکی را بشناسید

گذشته از عملکرد کلی گوشی پزشکی، قیمت متوسط ​​دستگاه اغلب بزرگترین عامل برای بسیاری از خریداران است. یکی از برترین برندهای طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند لیتمن است. ارزان قیمت ترین گوشی‌های پزشکی لیتمن از 40 یا 50 دلار شروع می‌شود. این گوشی‌های پزشکی برای کسانی که دوره‌هایی را در دانشکده پزشکی می‌گذرانند، به عنوان دستیاری پرستار، کارآموز، انجام ارزیابی‌های محدود و یا اندازه گیری فشار خون بسیار مناسب هستند.

قیمت گوشی پزشکی دیجیتال

قیمت گوشی پزشکی با توجه به عملکرد آن متفاوت است. لیتمن یکی از برترین برندها در زمینه طراحی و ساخت گوشی پزشکی است. مدل‌های ارزان گوشی‌های هوشمند این برند از 40 یا 50 دلار شروع می‌شود اما مدل‌های بالاتر گوشی‌های پزشکی لیتمن حدود 80 تا 130 دلار قیمت دارند و معمولا توسط دانشجویان پزشکی، پرستاران حرفه‌ای، پزشکان و خدمات EMS خریداری می‌شوند. بالاترین سطح بالایی با توجه به ویژگی‌ها و طراحی ممکن است در هر جایی از $ 150 - 300 دلار یا بیشتر قیمت داشته باشد، و اغلب توسط متخصصان مانند قلب و عروق، مراقبت‌های اورژانس و در مناطق خاصی از کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین گوشی پزشکی مناسب کار شما چیست؟

خرید گوشی پزشکی ارزان

برای خرید گوشی پزشکی باید بودجه خود را بررسی کنید.  گوشی‌های دیجیتال با کیفیت گران‌تر هستند، بنابراین باید اول بودجه خود را در نظر بگیرید. اگر کیفیت آنها انتظارات شما را برآورده کند، انتخاب انواع گران قیمت‌تر بسیار عالی خواهد بود. بسیاری از پزشکان و پرستارها گوشی‌های طبی و پزشکی مانند لیتمن را خریداری می‌کنند چرا که کیفیت بالاتری دارند و سال‌ها برای آنها کار خواهد کرد.  کارآموزان پزشکی و پرستاری بهتر است تا یک گوشی پزشکی ارزان‌تر را خریداری استفاده کنند. همچنین نباید دارای لوازم الکترونیکی متصل باشد. در مورد الزامات خرید یک گوشی طبی مناسب با پرستاران و پزشکان شاغل در هر بخش درمانگاه یا بیمارستان خود مشورت کنید. بعضی از گوشی‌های پزشکی دارای قطعات یدکی اضافی مانند گوشواره، دیافراگم و زنگ هستند. در مورد نیاز به تعویض در بعضی از برندها، شما باید قطعات جداگانه سفارش دهید. بهتر است پرستاران و پزشکان بخش اورژانس و آمبولانس که دائم در اعزام به محل حادثه و حرکت هستند؛ از نوع با قیمت ارزان‌تر اما با کیفیت خریداری کنند چون احتمال گم شدن آنها زیاد است. اما پرستاران و پزشکان ثابت در بیمارستان و درمانگاه‌های بزرگ و معروف بهتر از بهترین برندهای گوشی‌های پزشکی و طبی مانند لیتمن استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز