خبرگزاری کار ایران

با پدیده پالسین و خدمات آن آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۳۷۵

افزایش جمعیت انسانی در کشورها و گسترش شهرها و راه‌های ارتباطی، کشف علوم، ابداعات و تازه‌های تکنولوژی، همه‌ی اینها باعث تغییر در نیازهای مردم شده است. فعالیت‌های خدماتی در حدود ۷۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی یک کشور پیشرفته را در بر می‌گیرد. جالب است بدانید که تمایل ایرانیان به استفاده از خدمات آنلاین بسیار زیاد است. همین تمایل افراد جامعه باعث شده تا سرویس‌های خدمات آنلاین در کشور، به سرعت پیشرفت کنند. از این رو در چند سال اخیر شاهد شکل گیری استارت آپ‌های بسیاری در ایران بوده‌ایم. یکی از این استارت آپ‌های موفق در حوزه خدمات آنلاین پالسین می‌باشد.

پالسین شرکتی دانش بنیان در حوزه خدمات آنلاین

پالسین شرکتی دانش بنیان است که در زمینه درخواست خدمات فعالیت می‌کند. خدمات متنوعی چون قالیشویی و مبل شویی، نظافت منزل، کارواش در محل، برگزاری مجالس و مهمانی‌ها، پرستاری از سالمند و کودک، اسباب کشی و باربری، تعمیر لوازم منزل چون تعمیر یخچال و فریزر، تعمیر اجاق گاز و ماکروفر، تعمیر ماشین لباس شویی و ظرف شویی و حتی رنگ آمیزی ساختمان و تعمیرات تجهیزات ساختمانی جزئی از سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت پالسین می‌باشند.

در واقع پالسین نسل نوینی از شرکت‌های خدماتی است. نوآوری این شرکت در استفاده از مزایای تجارت الکترونیک و بستر اینترنت و همچنین اجرای الگوریتم مزایده‌‌ای و رقابتی، بین شرکت‌های تحت قرارداد و همکار و سهولت ارتباط با مشتری، باعث دریافت نشان دانش بنیان توسط این شرکت شده است.

با پدیده پالسین و خدمات آن آشنا شوید

الگوریتم رقابتی و مزایده‌ای پالسین و احترام به حقوق مشتری

شرکت پالسین با شرکت‌ها خدماتی معتبر همکاری دارد. می‌توان گفت که پالسین به صورت یک شرکت مادر است که شرکت‌های خدماتی زیر مجموعه را سر و سامان می‌دهد و از طرفی دیگر به مشتریان کمک می‌کند تا سرویس با کیفیت و دارای قیمت مناسب را انتخاب کنند.

کاربران اپلیکیشن و وب سایت پالسین می‌توانند، خدمت مورد نیاز خود را از میان سرویس‌های پالسین انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. در حدود پنج الی پانزده دقیقه طول می‌کشد تا متخصصین از شرکت‌های تحت قرارداد پالسین قیمت و میزان کار پیشنهادی خود را برای کاربر ارسال کنند. کاربران می‌توانند در بخش پیگیری سفارش خود، پیشنهادات دریافتی را ببینند و از میان آن‌ها یکی را بنا به میل خود انتخاب نمایند. یکی از پارمترهای مهم در انتخاب متخصص، میزان امتیازی است که دیگر کاربران به متخصص داده‌اند. امتیاز بالاتر یعنی رضایت بیشتر کاربران از کار متخصص و مهارت بیشتر در انجام کار.

از آنجا که متخصصین از قیمت پیشنهادی دیگر رقبای خود آگاهی ندارند، رقابتی در قیمت دهی بین شرکت‌ها اتفاق می‌افتد. این الگوریتم رقابتی به سود مشتری است. همان طور که گفته شد دو معیار امتیاز متخصص و قیمت پیشنهادی، می‌تواند به کاربر در انتخاب نهایی کمک شایانی کند.

واسطه بودن پالسین بین مشتری و شرکت خدماتی به معنی نبود نظارت از طرف پالسین بر شرکت‌ها نیست. بلکه بالعکس، پالسین بر حسن انجام کار و قیمت پیشنهادی از طرف شرکت‌های تحت قرارداد، نظارت کاملی دارد. چراکه تمامی شرکت‌های همکار، مبلغ ضمانتی به پالسین داده و قرارداد همکاری امضاء کرده‌اند. علاوه بر این به زودی زود پالسین خود بعنوان یک شرکت در این الگوریتم رقابتی شرکت خواهد کرد و این بدین معنی است که شما می‌توانید نیروی خدماتی را از کارکنان و متخصصین پالسین انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزایای پالسین نسبت به شرکت‌های خدماتی، که باعث رضایت بیشتر کاربران خود شده است، داشتن کدهای تخفیف واقعی است. شرکت پالسین برای مشتریان خود تخفیفات دوره‌ای و فصلی در نظر گرفته است. تخفیفات پالسین را می‌توانید در صفحه اصلی وب سایت پالسین مشاهده کنید.

پالسین کمک کرده است تا استفاده از خدماتی که نیاز هر خانواده‌ای است آسانتر شود. استفاده از متخصصین راحت‌تر باشد. خدمات به صورت مدرن و درخور خانواده‌های ایرانی اجرایی شوند. مشتری مداری و پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به خواسته‌ها و شکایات کاربران، حلقه گمشده‌ای بود که باعث آزردگی مشتریان از سرویس‌های ارائه شده و شرکت‌های خدماتی می‌شد. پالسین این حلقه‌ی گمشده را به چرخه خدمات بازگردانده است. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست خود را ثبت و پیگری نمایید. برای چند روز آینده برنامه‌ریزی کنید. مثلا سرویس نظافت را درخواست دهید و یک نظافتچی برای سه روز آینده رزرو کنید.

باز تأکید می‌کنیم که پالسین نسل نوینی از شرکت‌های خدماتی است. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن و وب سایت پالسین، درخواست‌های خود را از نظافت منزل گرفته تا تعویض روغن و کارواش خودرو و حتی تعمیرات تجهیزات ساختمانی یا پرستاری کودک، ثبت نمایید و مطمئن باشید که در زمان مقرر و با کیفیت عالی و قیمت مناسب، کار شما انجام می‌شود. اعتماد شما به پالسین، آرامش و آسایش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز