خبرگزاری کار ایران

یک قالیشویی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۵۸۵

فرش همیشه در زندگی ما ایرانی‌ها نقش مهم و ارزشمندی ایفا کرده است. با توجه به ارزش بالای قالی‌ها خیلی مهم است که فرشتان را به دست که می‌سپارید و اینکه آیا قالیشویی مورد نظر شما انتظاراتتان را برآورده می سازد یا نه؟ از آنجایی که شستشوی فرش یک کار تخصصی است، ما در قالیشویی کرج سعی کرده‌ایم نکات مهم در انتخاب یک شرکت مطمئن را به شما آموزش دهیم.

استفاده از ماشین آلات مدرن در قالیشویی کرج

فرش همیشه در زندگی ما ایرانی ها نقش مهم و ارزشمندی ایفا کرده، خرید قالی را یک سرمایه گذاری و نگهداری از آن را نوعی حفاظت از سرمایه مان می دانیم. بخصوص اینروزها که اوضاع و احوال اقتصادی کمی تغییر کرده و مردم با مشکلات گرانی دست و پنجه نرم می کنند، ارزش این سرمایه های زیبای خانگی دوچندان شده است. حتما باغ خانگی شما هم سالی یک بار یا دوسالی یک بار به شستشو و تمیزکاری محتاج می شود. با توجه به ارزش بالای قالی ها خیلی مهم است که فرشتان را به دست که می سپارید و اینکه آیا قالیشویی مورد نظر شما انتظاراتتان را برآورده می سازد و از فرش های شما محافظت صحیحی به عمل می آورد یا نه؟از آنجایی که شستشوی فرش یک کار تخصصی است، ما در قالیشویی کرج سعی کرده ایم در این مطلب نکات مهم در انتخاب یک شرکت مطمئن را به شما آموزش دهیم.

قالیشویی خوب چه خدماتی را به مشتریانش ارائه می دهد؟

1-شستشوی تخصصی: مواد و متدهای شستن فرش های مختلف با هم متفاوت است، هیچ قالیشویی خوبی فرش ماشینی را مثل فرش دستباف نمی شوید. این اولین محکی است که می توانید کیفیت شرکت مورد نظرتان را با آن بسنجید. کارشناسان قالیشویی کرج ابتدا قالی شما را بررسی کرده، ابریشم، گل ابریشم، دست باف یا ماشینی بودن آن را تعیین کرده و مطابق آن فرم مشخصات را به واحد شستشو ارائه می کنند.

2-تعیین آسیب دیدگی: قالی شما، سرمایه ارزشمند شماست. هیچ قالیشویی خوبی با فرش کهنه، آسیب دیده یا پاره مثل قالی نو برخورد نمی کند. در اثر بی احتیاطی در شستشو ممکن است پارگی یا خوردگی فرش شما وسیع تر شده و به قالی شما آسیب جدی وارد بیاید. کارشناسان شعبه های مختلف شرکت ما از جمله شعبه قالیشویی کرج،قالیشویی در مهرشهر، قالیشویی در فردیس و قالیشویی در گوهردشت،فرش شما را با دقت بررسی می کنند، مشکلات فرش از قبیل پارگیوپوسیدگی،سوختگی و بیدخوردگی را مشخص کرده و در صورت تمایل شما آن ها را به صورت حرفه ای ترمیم می کنند. علاوه بر این شعبه های مختلف ما از جمله قالیشویی در گوهردشت و قالیشویی کرج خدماتی از قبیل چرمدوزی،ریشهبافی و شیرازهدوزی را به شما ارائه می دهند که در نگهداری از فرش شما بسیار موثر است.

یک قالیشویی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

خدمات تخصصی ترمیم پارگی و پوسیدگی ،مرمت سوختگی،مرمت بید خوردگی،چرم دوزی،ریشه بافی وشیرازه دوزی در قالیشویی کرج

3-استفاده از ماشین آلات مدرن: مسلما این روزها دیگر دوره شستشوی فرش با جارو و سطل سپری شده است، فرش یک وسیله ظریف است که باید با بهره گیری از ماشین آلات مدرن مخصوص این کار سلامت آن حفظ شود. شعبه های مختلف ما از جمله قالیشویی درگوهردشت، قالیشویی در مهرشهر، قالیشویی در فردیس و قالیشوییکرجهمگی مجهز به ماشین آلات مدرن و تخصصی هستند، با بهره گیری از این تجهیزات و همچنین مواد شوینده مخصوص این کار از فرش شما مراقبت شده و امکان هرگونه آسیبی نسبت به شستشوی دستی به حداقل می رسد.

4- رعایت اصول اسلامی: به هر حال فرش جزء جدایی ناپذیرخانه های ماست و اکثر مردم ایران مسلمان هستند. آبکشی صحیح فرش شما در شعبه های قالیشویی کرج،قالیشویی در مهرشهر،قالیشوی در فردیس و قالیشویی در گوهردشت در استفاده از فرش برای انجام کارهای روزمره یا نماز خواندن اطمینان لازم رابرای شما فراهم می آورد.

یک قالیشویی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

تحویل قالی به صورت لول شده و با کاور در قالیشویی کرج

5- قالیشویی مجاز:اتحادیه های مختلف کارشناسان متخصصی برای سنجش و ارزیابی نحوه کار شرکت های تحت پوشش خود دارند. از این طریق آنها می توانند کیفیت کار شرکت ها را بررسی کنند و در صورت تخلف مرجعی وجود دارد که بتوانید با مراجعه به آن مسائل را پیگیری کنید. همین مساله می تواند اعتماد کافی بین طرفین ایجاد کند. شعبه های شرکت قالیشویی خوشنام کرج از جمله؛ قالیشویی کرج و قالیشویی در فردیس، همگی دارای مجوز فعالیت اتحادیه بوده و تحت نظارت این سازمان قرار دارند.

6- وجود شعبه های مختلف:یکی از نشانه های کیفیت بالا و قابل اعتماد بودن یک شرکت، تعدد شعبات آن است. در واقع تعدد شعبات نشانه فعالیت بالا و تعداد بالای مشتریانی است که به این شرکت اعتماد کرده اند. علاوه بر این که به خاطر تعداد بالای شعبات ما از جمله قالیشویی درفردیس، قالیشویی درگوهردشت،قالیشویی کرج وقالیشویی در مهرشهر، می توانیم تمام نقاط کرج را تحت پوشش قرار داده و با اولین تماس و در اسرع وقت در خدمت شما باشیم، فرش شما را تحویل گرفته و در کوتاه ترین مدت به شما تحویل بدهیم.

7-نحوه تحویل: نحوه تحویل یکی از نکات مهم در کیفیت کار قالیشویی است، هر چقدر هم که قالی شسته و تمیز باشد، اگر در تحویل آن دقت لازم به عمل نیاید، ممکن است در طی تحویل کثیف شده یا آسیب ببیند. شعبه های شرکت ما مثل قالیشویی در مهرشهر، قالیشویی در گوهردشت و قالیشویی کرج فرش شما را پس ازشستشو لول کرده و در کاور به شما تحویل می دهند.

علاوه بر موارد ذکر شده، قالیشویی کرج خدماتی از قبیل را نیز به شما عزیزان ارائه می نماید. با تماس تفلنی یا مراجعه به کلیه شعبات قالیشویی کرج می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

یک قالیشویی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

ارائه خدمات تخصصی خشکشویی انواع مبلمان خانگی و اداری،میز و صندلی ناهارخوری،انواع موکت و خوشخواب در قالیشویی کرج

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز