خبرگزاری کار ایران

راحت شویی و آسودگی خیال با سرویس مبل شویی و قالی شویی پالسین

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۴۷۶

گذر زمان، دید و بازدیدها، حضور کودکان خردسال، حیوانات خانگی و ریختن غذاها و نوشیدنی‌ها بر روی مبل و فرش، باعث کثیف شدن آن‌ها می‌شود. اگر تمیز کردن مبل و فرش به تأخیر بیفتد، نه تنها ظاهر منزل شما نامرتب به نظر خواهد رسید، بلکه ممکن است لکه‌ها و کثیفی‌ها به خورد پارچه مبل یا تار و پود قالی برود. در این صورت پاک کردن کثیفی‌ها بسیار سخت و پر هزینه خواهد بود.

دیده شده که در برخی مواقع افراد خانواده به هر طریقی و با استفاده از هر ماده شوینده‌ای تصمیم به تمیز کردن و پاک کردن لکه‌ها می‌گیرند. اما این کار ممکن است به مبل و پارچه آن یا تار و پود فرش آسیب جدی برساند. در آخر هم شما مجبور به تعویض رویه مبلتان خواهید شد یا فرش را برای تعمیر به متخصصش خواهید سپرد.

پس بهتر است در صورت کثیف شدن فرش‌ها و مبلمان، آن‌ها را به پالسین بسپارید. خدمات آنلاین پالسین در تهران با داشتن متخصصین مبل شویی و قالی شویی با ارائه روش‌های جدید شستشوی مبل و فرش و استفاده از مواد درجه یک، در کمترین زمان با بهترین کیفیت، تمیزی و زیبایی را به خانه شما باز می‌گرداند.

سرویس مبل شویی پالسین

متخصصین مبل شویی پالسین دارای تجهیزاتی هستند که تقریبا همه نوع مبلمان را از جمله مبلمان چرمی، چوبی، مخمل، میکرو فایبر و غیره را تمیز می‌کنند. دستگاه مبل شویی، مواد شیمیایی ایمن و موثر، متخصصین مجرب پالسین، آیتم‌هایی هستند که تضمین می‌کنند گرد و خاک ، لکه‌ها ، بوی بد و کثیفی‌ها کاملا از مبلمان شما پاک شده و زیبایی و تمیزی به مبلمان شما باز گردد.لازم به ذکر است که سرویس مبل شویی پالسین در منزل شما قابل انجام است.

سرویس قالیشویی پالسین

شرکت‌های قالیشویی تحت قرار داد پالسین، دارای تمامی مجوزها و استاندارهای لازم برای قالیشویی هستند. شستشوی کاملا ماشینی و اجتناب از روش‌های سنتی در تمامی مراحل شستشو و خشک کردن قالی، توسط این شرکت‌های قالیشویی، انجام خواهد گرفت. انجام رفوی فرش، ریشه زنی و کارهایی برای ترمیم فرش نیز جزئی از سرویس قالیشویی پالسین می‌باشد. برای ثبت درخواست قالیشویی کافی است به وب سایت یا اپلیکیشن پالسین سر بزنید.

قیمت سرویس مبل شویی و قالیشویی پالسین

با توجه به تنوعی که در جنس و پارچه‌های مبلمان وجود دارد هزینه مبل شویی کاملا متفاوت است و برآورد هزینه به طور دقیق پس از بازدید و بررسی مبلمان امکان پذیر خواهد بود. همچنین قیمت قالیشویی بر اساس نوع نخ قالی (ابریشمی، پشمی و ...) و متراژ قالی‌ها و نحوه شستشوی فرش (اعلاشویی، شستشوی معمولی و غیره)، نیز متفاوت خواهد بود. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیق به کاربر پیشنهاد داد. اما پالسین این مشکل را حل کرده است.

 کاربران محترم اپلیکیشن و سایت پالسین برای گرفتن قیمت در هنگام ثبت درخواست، می‌توانند با پاسخ به سوالات و بیان شرحی از جنس و نوع مبلمان و حتی ضمیمه کردن عکس از مبل یا فرش، از متخصص پیش فاکتور یا رقم پیشنهادی دریافت کنند. نرخ سرویس مبل شویی و قالیشویی مقرون به صرفه پالسین در کنار ارائه خدمت با کیفیت به مشتریان، باعث رضایت و آسایش خاطر کاربران خواهد بود.

چرا از سرویس مبل شویی و قالیشویی پالسین استفاده کنیم؟

امروزه اعتماد کردن کار سختی است. چرا که همه مدعی داشتن تخصص در انجام هر کاری هستند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فرش‌های خود را به یک قالیشویی سپرده باشید. اما هنگام دریافت کالای خود از کیفیت کار انجام شده رضایت نداشته باشید. و یا هزینه ابتدایی با هزینه نهایی اختلاف زیادی داشته است. 

پیدا کردن یک شرکت مناسب و مطمئن برای شستشوی قالی و مبلمان که به صورت حرفه‌ای و با کیفیت عالی کار خود را انجام دهد، بسیار مهم است. شرکتی که تحت نظر اتحادیه دارای مجوزهای مربوط به کار و تخصص خاصی باشد بسیار قابل اعتمادتر از افراد و شرکت‌های بدون مجوز خواهند بود.

استفاده از مواد شوینده مناسب و دارای استاندارد برای شستن مبل و قالی و فرش، حفظ سلامت کالا و سرویس دهی مناسب به کاربران، از وظایف تعریف شده در پالسین می‌باشد. پشتیبانی و پاسخگویی مناسب به سوالات و نیازهای مشتریان یکی دیگر از آیتم‌های مشتری مداری است. پالسین پاسخگوی ۲۴ ساعته کاربران در تمام روزهای سال خواهد بود و هرگز کاربران را تنها نخواهد گذاشت.

نحوه ثبت درخواست و انجام کار برای سرویس قالیشویی و مبل شویی پالسین

راحت شویی و آسودگی خیال با سرویس مبل شویی و قالی شویی پالسین

برای ثبت درخواست مبل شویی و قالیشویی پالسین کافی است به وب سایت پالسین بروید و یا اپلیکیشن پالسین را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. بعد از آن مراحل کار در چهار مرحله ساده به صورت زیر خواهد بود.

  1. انتخاب سرویس قالیشویی یا مبل شویی توسط شما
  2. پاسخ به سوالات قالیشویی و مبل شویی و شرح توضیحات (در صورت لزوم)
  3. دریافت قیمت‌های پیشنهادی از متخصصین و قبول یک متخصص از طرف شما
  4. اعزام نیروی متخصص برای انجام درخواست شما

به همین سادگی می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود برای شستن مبل و قالی صرفه جویی نمایید. در ضمن از کیفیت سرویس خود نیز مطمئن باشید. علاوه بر قالیشویی و مبل شویی پالسین سرویس‌های دیگری نیز ارائه می‌دهد. سرویس‌هایی چون کارواش در محل، نظافت منزل، اسباب کشی، تعمیرات لوازم خانگی و بیش از ۵۰ سرویس دیگر. کافی است به وب سایت پالسین سری بزنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز