خبرگزاری کار ایران

تفریحات سالمندان در جزیره‌ کیش

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۹۰

اگر  مانند من دوران بازنشستگی خود را می‌گذرانید و در شهرهای کشور دنبال یک محیط راحت و امن با آب و هوای خوب هستید حتما سفر به جزیره‌ کیش و زندگی در این جزیره یکی از موارد دلخواه شما خواهد بود تجربه‌ ایده عال از یک سفر خوب خانوادگیو دوران کهنسالی است. به طوری که تمامی اعضای خانواده، در هر سن و سالی میتوانند شما را برای زندگی در جزیره کیش یاری دهند باشند تا از تور کیش و سفر به این جزیره و حتی اقامت لذت ببرید.

اگر جزیره‌ی زیبای کیش را برای سفر کردن در طول تعطیلات خود انتخاب کرده اید، باید بدانید که قطعا یکی از بهترین گزینه‌های سفر را برگزیده‌اید. این جزیره‌ی زیبا و خوش آب و هوا، در میان آب‌های گرم و نیلی رنگ خلیج فارس، یکی از بهترین، زیباترین، و مدرن‌ترین مراکز تفریحی و سرگرمی در سراسر خاورمیانه است. در این جزیره، انواع تفریحات مدرن برای مسافران و گردشگران تور ارزان کیش وجود دارد که آنان را از سفر کردن به خارج از کشور، برای تجربه‌ی تفریحات مدرن، بی‌نیاز می‌کند. در جزیره‌ی کیش، برای تمامی افراد، در هر سن و سالی که باشند، و برای مسافرانی با متفاوت‌ترین سلیقه‌ها، تفریح و سرگرمی و جاذبه وجود دارد.

برای بانوان و آقایان هم در جزیره‌ی کیش تفریحات مناسب آقایان و نیز تفریحات مناسب بانوان وجود دارد که سفر به این جزیره را برای آنان به یک سفر عالی و خوش و خاطره انگیز تبدیل می‌کند. اما اگر در بین همسفران خود، با سالمندان همراهی کنید، در این جزیره‌ی زیبا، به همان اندازه که تفریحات پرهیجان برای جوانان وجود دارد، برای سالمندان نیز سرگرمی‌های مناسب سن آن‌ها وجود دارد که قطعا از تجربه‌ی آن‌ها لذت خواهند برد.

از خدمات ماساژ در جزیره‌ کیش، استفاده کنید!

اگر به همراه سالمندان به جزیره‌ی کیش سفر می‌کنید، بدانید که یکی از بهترین و مناسب‌ترین تجربیاتی که به رفع خستگی و باز یافتن انرژی آنان در این جزیره کمک می‌کند، ماساژ در جزیره‌ کیش می‌باشد. در جزیره‌ی کیش، تقریبا در همه‌ی سواحل و پلاژها و پارک‌های آبی، خدمات ماساژ تراپی در انواع مختلفی وجود دارد که علاوه بر سالمندان، برای تمامی افراد در هر سن و سالی مناسب است. خدمات ماساژ در جزیره‌ی کیش، توسط افراد مجرب و ماهر در این زمینه صورت می‌گیرد، پس قطعا از این تجربه، لذت فراوانی خواهید برد و احساس بسیار خوبی خواهید داشت. برای استفاده از خدمات ماساژ درمانی در جزیره‌ی کیش، می‌توانید به مکان‌هایی چون پلاژ آقایان، پلاژ بانوان، و پارک آبی اوشن مراجعه کنید و خستگی سفر را از تن خود به در کنید.

تفریحات سالمندان در جزیره‌ کیش

قایق سواری، تفریح آرام و لذت بخش

در جزیره‌ی کیش، انواع قایق‌های مختلف برای مسافران و گردشگران این جزیره وجود دارد. همچون قایق موتوری، پدالی، پارویی و .‌.. قایق سواری تفریحی است که شما برخلاف دیگر تفریحات آبی در کیش می‌توانید شدت هیجان و سرعت آن را خودتان انتخاب کنید. به طوری که هم بتوانید بر روی سطح آب، جزیره و چشم انداز زیبای آن را تماشا کنید و هم یک تفریح آرام و مناسب برای سالمندان را تجربه کنید.

بازدید از باغ پرندگان

در جزیره‌ی کیش، یکی از مکان‌هایی که برای تمامی سنین و سلیقه‌ها به ویژه برای کودکان و سالمندان مناسب است، باغ پرندگان جزیره‌ کیش می‌باشد. این مکان زیبا، محل زندگی انواع و اقسام مختلف پرندگان با نژاد‌ها و ملیت‌های متفاوت است. این پرندگان زیبا، از سراسر دنیا و کشورهای مختلفی جمع‌آوری شده‌اند و برای بازدیدکنندگان در این باغ زیبا و سرسبز گرد هم آمده اند. در طول گشت و گذار در جزیره‌ی کیش، در هر سن و سالی که هستید، حتما از این باغ زیبا بازدید کنید و خاطرات خوشی را برای خود ثبت کنید.

بازدید از کشتی آکواریوم کیش

از آنجا که احتمالا راه رفتن در مدت طولانی، مورد پسند سالمندان نیست، پس بهتر است بازدید از اماکن مختلف به گونه‌ای باشد که آنان مجبور نباشند مسافت‌های زیادی را طی کنند. کشتی آکواریوم کیش یکی از سرگرمی‌ها و تفریحاتی است که سالمندان می‌توانند با نشستن روی صندلی، به راحتی از حیات جانوری زیبا و چشم نواز جزیره‌ی کیش در میان آب‌های خلیج فارس، به طور مستقیم بازدید کنند و از این‌ همه زیبایی و شگفتی لذت ببرند.

سفر به این جزیره‌ی زیبا و چشم نواز می‌تواند پر از هیجان و لذت و سرگرمی باشد. این جزیره برای تمامی افراد، یک مکان بسیار عالی و مناسب برای گذراندن تعطیلات به بهترین شکل ممکن محسوب می‌شود. اگر شما هم مایل هستید که از این جزیره‌ی خوش آب و هوا بازدید کنید، کافیست به صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش سری بزنید و با انتخاب تور دلخواه خود از میان تورهای ارزان و با برنامه ریزی‌های از پیش تعیین شده، یک سفر به یاد ماندنی و بی‌نظیر را در پیش رو داشته باشید.

اگر عاشق رانندگی هستید و هنوز گواهینامه فعال دارید می‌توانید در کیش انواع ماشین‌های لوکس و خارجی را اجاره کنید جزیره کیش را با ماشین دور بزنید. برای ماشین سواری هیچ وقت دیر نیست. لذت گشتن با خانواده در ماشین‌های لاکچری موجود در جزیره کیش و دور زدن در محوطه جزیره یکی از تفریحات مورد علاقه اکثر توریست‌ها (نه تنها سالمندان) است. در سفر با تور کیش ماشین سواری لاکچری را فراموش نکنید!

منبع: تور لحظه آخری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز