خبرگزاری کار ایران

غیرممکن ها با شیائومی ممکن می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۱۸

برخی از محصولات شیائومی می توانند خانه و سبک زندگی شما را تغییر دهند.

شرکت رایانه همراه پس از تاسیس در سال 1379 سعی کرد تا به یک برند تجاری بزرگ در زمینه واردات کالاهای مصرفی چندگانه خانگی و سازمانی تبدیل شود. هلدینگ رایانه همراه را باید یکی از بزرگترین وارد کنندگان کالاهای هوشمند در زمینه IT ایران دانست که تاکنون توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد.

این شرکت به واردات محصولات برندهای بزرگ فعال در زمینه محصولات هوشمند، اینترنت اشیا و کالا دیجیتال از جمله (Mi) ، Zmi ، Yi ، Aqara ، Roidmi ، Chingmi می پردازد. کالاهایی که از تنوع بالایی برخوردار بوده و محبوبیت بسیاری هم در بازار دارند.

شرکت رایانه همراه گارانتی خود را با همان عنوان رایانه همراه دردسترس مشتریان قرار می دهد. این شرکت با کسب مجوزهایی از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده و وزارت بازرگانی و دیگر مراجع رسمی به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد.

محصولات این شرکت نه تنها هوشمند بوده بلکه کاربری بسیاری در زندگی روزمره دارند. رایانه همراه در حال حاضر هر روز بیش از 1000 قلم کالا را به فروش می رسد و برای رضایت مشتریان گارانتی 18 ماهه ارائه می دهد.

قدمی به سوی زندگی مدرنیته، خانه خود را هوشمند کنید!

آیا تا به حال تصور کرده اید که زندگی شما در آینده چگونه خواهد بود؟

وقتی به خانه رسیدید، چراغها روشن میشوند و پرده ها به طور خودکار بسته میشوند. تلویزیون شروع به پخش برنامه های مورد علاقه شما میکند و سیستم تهویه مطبوع با دمای مطلوبی تنظیم شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی مبل دراز بکشید. همه این موارد اتوماتیک است. شما مجبور نیستید کاری انجام دهید و خانه میداند که در آینده چه میخواهید انجام دهید.

این یک خانه هوشمند است و حالا شیائومی این اتفاق را رقم زده است. برنامه Mi Home یک مدیر خانه هوشمند شیائومی است که ابتدا باید آن را نصب کنید. با استفاده از این برنامه میتوانید همه دستگاههای خود را کنترل کنید Mi Control Hub مانند مغز اکوسیستم خانه هوشمند شما است. آن را با سایر دستگاه های Mi Home خود جفت کنید و قوانینی برای رفتار آنها تنظیم کنید. حتی میتوانید یک واکنش زنجیرهای از دستورات تنظیم کنید. این میتواند چراغ شما را به طور خودکار وقتی به خانه برگشتید روشن کند. اگر درب یا پنجره باز شود، از زنگ هشدار Mi Home Gateway و تلفن خود مطلع میشوید. علاوه بر این،  Mi Wireless Switch میتواند به شما در کنترل چندین دستگاه با یک سوئیچ کمک کند. همه این موارد زندگی شما را آسانتر و ایمنتر میکند.

آیا میخواهید نظارت کنید که چه کسی در خانه قدم میزند، یا هر حرکتی در اتاق را رصد کنید؟ دوربین امنیتی شیائومی در خانه دید 360 درجه را ارائه میدهد.

آیا میخواهید خانه خود را رنگارنگ تر کنید؟ Mi LED لامپ هوشمند، یک دستگاه کارآمد، ارزان و راحت است که شما به آن نیاز دارید. از 16 میلیون رنگ و محدوده دمای رنگ 1700K تا 6500K پشتیبانی میکند. با لمس و اسلاید ساده، میتوانید میزان روشنایی و رنگهای مورد نظر خود را تنظیم کنید.

در صورتی که نگران گل و گیاهان خود هستید، پلت فرم سنسور miflora به شما اجازه میدهد شرایط خاک و هوا را تحت نظر قرار دهید. این سنسور رطوبت و خاک و همچنین نور و دمای محیط را کنترل میکند. همچنین برای هر گونه گیاهی که دارید توصیهها و نکاتی را به شما ارائه میدهد تا از سلامت و شادابی گیاهان خود اطمینان حاصل کنید.

شیائومی برای کنترل و مراقبت از سلامتی شما و عزیزانتان نیز راهکارهایی را ارائه داده است. با یک دستبند سلامتی، از طریق تلفن همراهتان میزان وزن، ضربان قلب، تعداد گامها، مقدار کالری مصرفی، ساعات خواب و ... را کنترل کنید. همچنین در کلان شهرها که میزان آلودگی هوا بالا است دستگاه تصفیه هوا شیائومی یک راهحل عالی برای این معضل است. دستگاه تستر و تصفیه آب نیز کیفیت آبی که مینوشید را تضمین میکند.

با استفاده از دستبند سلامتی و رصد کردن میزان کالری مصرفی، ضربان قلب و همچنین استفاده از دوچرخه هوشمند و ترازوی هوشمند، مربی ورزش و سلامتی خود باشید.

اگر از ترافیکهای روزانه شهر خسته شده اید، با اسکوترهای شیائومی ترافیک را دور بزنید و همچنان که با اسکوتر کالری مورد نیاز روزانه را میسوزانید، سریعتر به خانه امن و هوشمند خود راه پیدا کنید.

در هر کجای دنیا که باشید با استفاده از روتر شیائومی به فایلهای مهم و مورد نیاز خود دست پیدا کنید. اگر به دنبال عکسها و فیلمهای منحصر به فرد و خاطره انگیز در شب عروسی خود هستید، پهپادهای شیائومی را فراموش نکنید. عکسها و فیلمها با زاویه متفاوت و هوایی با پهپاد شیائومی ممکن می شود و این شب رویایی را برای شما ماندگار می کند.

اگر اهل سفر و گردش هستید، این بار با خیالی آسوده خانه را ترک کنید و روشن و خاموش کردن برق، حفاظت و ایمنی منزل را تنها با یک گوشی هوشمند تحت نظر داشته باشید. همچنان که در سفر هستید با داشتن یک مودم و پاوربانک شیائومی به اینترنت دسترسی داشته باشید و عکسها و فیلمهای خود را به راحتی در رسانه های اجتماعی خود آپلود کنید.

بدون شک تلفنهای هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شدهاند. اکثر ما به سختی میتوانیم 12 ساعت بدون تلفنهای هوشمند خود بمانیم. با این حال، افراد مختلف در یک تلفن هوشمند نیازهای متفاوتی دارند. غول تولیدی چینی، شیائومی، شرکتی است که تمام طیف گوشیهای هوشمندی که شما ممکن است به آن نیاز داشته باشید، چه در رده متوسط، سری متوسط یا پرچمدار را ارائه میدهد.

پاوربانک شیائومی نگرانیهای مربوط به شارژ تلفن همراه را هم از بین برده است. به راحتی در زمان کار، تحصیل، مسافرت و ... بدون نیاز به پریز برق، تلفن همراه خود را با پاوربانک شیائومی شارژ کنید و بدون نگرانی از خاموش شدن تلفن همراه خود از آن استفاده کنید.

"MI" در لوگوی شیائومی مخفف "اینترنت موبایل" است. این کلمه همچنین معانی دیگری دارد، از جمله "ماموریت غیرممکن"، زیرا شیائومی چالشهای بسیاری را هموار کرده است.

شیائومی یک شرکت تولیدکننده گجت های هوشمند است که دارای محصولات متنوعی بوده است که برخی از آنها شامل هوش مصنوعی هم می شوند. شیائومی متعهد به نوآوری مداوم و با تمرکز بیرویه بر کیفیت و کارآیی است. این شرکت محصولات شگفت انگیز را با قیمتهای منصفانه ارائه میدهد تا همه مردم دنیا از طریق فناوری نوآورانه بتوانند از زندگی بهتری برخوردار شوند. شیائومی در حال حاضر چهارمین برند بزرگ جهان در زمینه تلفنهای هوشمند است و بزرگترین پلت فرم IoT مصرف کننده جهان را تاسیس کرده است.

بنابراین برخی از محصولات شیائومی وجود دارد که می توانند خانه و سبک زندگی شما را تغییر دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز