خبرگزاری کار ایران

اجرای خاص‌ترین نمای مدرن در پارک فناوری پردیس توسط آکاد بنا

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۶۷۹

پارک علم و فناوری پردیس میزبان نماهایی با معماری­های مدرن و متفاوتی است که هر یک دارای ترکیبی مدرن و متمایز هستند و از این روی ساخت و ساز در این محیط نیازمند خلاقیت و متریال جدید و مدرن است.

اجرای نمای ساختمان در پارک فناوری دارای الزامات پیچیده و قوانین و مقررات خاصی است و هر طرح و اجرایی مورد توافق مسئولین کمیته نما در پارک قرار نمی گیرد و به همین دلیل مجریان نما در طراحی و اجرای نما در پارک فناوری با موانع بسیاری روبرو هستند.

شرکت آکاد بنای امروز با حضور در پارک فناوری پردیس توانست با یکی از بزرگترین شرکت های حاضر در پارک که به عنوان یکی از مهمترین مراکز تحقیقات نیمه­ هادی فعالیت می نماید وارد مذاکره شود و در خصوص اجرای نمای مدرن ساختمان طرح هایی درخور و متناسب با ضوابط پارک فناوری ارائه نماید.

در ابتدا طبق فرآیندی که پیش بینی می شد قوانین و مقررات اجرای نما توسط شرکت آکاد بنا مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت که در نتیجه مهندسین معماری و فنی شرکت توانستند با ارائه طرح و متریال به روز و مدرن که در بسیاری از کشورها نیز مورد توجه سازندگان قرار می گیرد اجرای نمای کامپوزیت، بتن اکسپوز، لوور و کرتین وال را برای یکی از بزرگترین و مهمترین شرکت­های حاضر در پارک فناوری پردیس آغاز نمایند.

در طراحی و اجرای نمای این ساختمان از متریال های مدرن و ترکیبی (بتن اکسپوز، سرامیک خشک، ورق کامپوزیت، لوور، کرتین وال، ورق پانچ) استفاده می گردد و به دلیل اهمیت زمان در اتمام آن تمامی متریال در کارگاه به صورت پیش ساخته آماده می شوند و در زمان نصب به محل پروزه منتقل می گردند. ترکیب این متریال باهم یکی از متفاوت ترین اقدامات طراحی و اجرای نما در پارک فناوری پردیس می باشد و نتیجه کار می تواند شروع راه جدیدی برای طراحی و معماری نمای ساختمان در این اکوسیستم کارآفرینی باشد.

شروع همکاری اجرای نما در پارک فناوری از مهر ماه 1398 آغاز گردید و در یوم­الله 22 بهمن همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به دستان معاون محترم علمی و فناوری رئیس‌جمهوری ایران و ریاست محترم پارک فناوری پردیس به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز