خبرگزاری کار ایران

تب داغ ثبت نام در کنکور سراسری در راستای موفقیت در آزمون

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۲۵۰

ثبت نام کنکور سراسری

همه ساله طیف بسیار وسیعی از قشر دانش آموزان در سراسر کشور با حس رقابتی سعی در پشت سر نهادن قله های امید و موفقیت هستند و در طول تحصیل خود به ویژه در دم دمای روز کنکور تب داغ کنکور را به خوبی چشیده تا با انرژی و توان بیشتر خود را در این آوردگاه جدی محک بزنند. برای ورود به دانشگاه و پیوستن به جرگه دانشجویان باید با ثبت نام کنکور سراسری و تکمیل دفترچه ثبت نام کنکور سراسری این غول بزرگ در سر راه خود با موفقیت گذراند تا در نهایت بتوان با قبول شدن در کنکور سراسری گام محکمی به سمت موفقیت برداشت. دانش آموزان پایه دوم و سوم دبیرستان از جمله کسانی خواهند بود که بیش از همه بایستی به فکر کنکور و پشت سر نهادن آن باشند و وقت و انرژی خود را در این راستا تنظیم کنند تا پس از ثبت نام کنکور سراسری و برآورد کردن زمان کنکور با دروس نخوانده و سخت و سرنوشت ساز در کنکور بتوانند در این آزمون پیروز و سربلند بیرون از آب درآیند. برای موفقیت در کنکور پیش از تکمیل دفترچه ثبت نام کنکور سراسری بایستی حتما ماه ها قبل برنامه ریزی هایی مبنی بر دروس تخصصی و عمومی صورت داد تا رفته رفته به سمت موفقیت گام برداشت.

تب داغ ثبت نام در کنکور سراسری در راستای موفقیت در آزمون

از ثبت نام کنکور سراسری تا ثبت نام در دانشگاه

از لحظه تکمیل دفترچه کنکور ثبت نام کنکور سراسری تا ثبت نام در دانشگاه یک پروسه زمانی پر از فراز و نشیبی است که دانش آموز برای طی کردن مدارج علمی خویش بایستی تمامی فاکتورهای لازم را طی کند و دروس تخصصی و عمومی خود را در رشته مورد نظر خویش به خوبی مورد مطالعه قرار دهد تا در نهایت شرایط احراز قبولی در دانشگاه را داشته باشد. از آنجایی که قبول شدن در کنکور سراسری کاری آسوده نیست، پس بایستی حتما در این راستا ساعت ها در طول روز مطالعه داشت تا بتوان از رقبای خود در این گوی و میدان پیشی گرفت و یک گام به دانشگاه و رشته مورد نظر خویش نزدیک تر گشت.

معمولا کسانی که علاقه مند به رشته های پر تردد و پر متقاضی همچون پزشکی، مهندسی و ... هستند، بیش از دیگران تلاش می کنند و حتی ماه ها و بلکه سال ها زندگی خود را وقف درس و مطالعه می کنند تا سرانجام پس از دریافت دفترچه ثبت نام آزمون سراسری و تکمیل و ارسال آن خود را برای روز موعود آماده کرده تا نتیجه زحمت خویش را در کمتر از 4 ساعت در روز کنکور روی برگه پاسخگوی سوالات پیاده کند. این افراد در طول مدت تحصیل خود تنها به خواندن کتاب های درسی خود اکتفاء نکرده و رو به کتاب های کمک آموزشی نیز آورده اند تا با استفاده از نکات ریز و درشتی که در این کتاب ها وجود دارد و نیز بهره گیری از نکات آموزنده لوح های فشرده آموزشی خود را برای روز مبادا آماده خواهند کرد تا بهترین نتیجه ممکن را در کنکور سراسری گرفته و در دانشگاهی قبول شوند که به صورت دولتی بوده و کمترین هزینه ای از دانشجو گرفته نمی شود تا بدون پرداخت شهریه و بدون دغدغه مالی تنها به فکر موفقیت و طی کردن گام به گام مدارج علمی برای خود باشند.

 

نحوه دریافت دفترچه شرایط و ضوابط آزمون سراسری

برای دریافت و تکمیل دفترچه ثبت نام کنکور سراسری بایستی کلیه دانش آموزان در تاریخ مشخص شده در بهمن ماه به وب سایت پی سی کنکور مراجعه نموده تا کلیه اخبار مربوط به ثبت نام کنکور سراسری را در این وب سایت مشاهده نمایند و در موعد مقرر رو به دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری آورده و پس از دانلود کردن آن و مشاهده کلیه مطالب و نکات و اطلاعات موجود در دفترچه، اطلاعات شخصی خویش را وارد دفترچه نموده و تمامی امور مربوطه را که در این دفترچه آمده است، به طور کلی رعایت کنند تا در نهایت اطلاعات آنان در سامانه سازمان سنجش ثبت گردد و بنا بر رشته مورد نظر امتحانی خویش، تاریخ شروع امتحان را در نظر گرفته و برای آن برنامه ریزی های لازم را صورت داده تا در این بازه زمانی کوتاه مدت بیشترین بازدهی را برای خود و خانواده خویش به ارمغان آورد چرا که مایه مباهات هر خانواده ای است که فرزندشان در بهترین دانشگاه های سراسری کشور و در بهترین رشته ممکن در کنکور سراسری قبول شده و به موفقیت و پیشرفت در زمینه تخصصی خویش روز به روز مبادرت ورزد.

تب داغ ثبت نام در کنکور سراسری در راستای موفقیت در آزمون

موفقیت در دانشگاه با ثبت نام کنکور سراسری

همزمان با ثبت نام کنکور سراسری یا تقریبا در بازه زمانی نزدیک به آمدن دفترچه ثبت نام کنکور سراسری در سازمان سنجش، امکان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد نیز مهیا هست و افراد می توانند در دانشگاه آزاد و غیر دولتی نیز شانس خود را امتحان کنند. ولی با این وجود اکثر خانواده ها با توجه به هزینه بالای شهریه دانشگاه های غیر دولتی و دانشگاه آزاد سعی می کنند فرزند خویش را به سمت دانشگاه های دولتی سوق داده و مراتب را در جهت موفقیت در دانشگاه دولتی برای آن ها مهیا می سازند. بنابراین صرف دانشجو بودن، موفقیت به حساب نمی آید؛ بلکه بایستی در این راه پر فراز و نشیب دانشجوی ممتاز در بهترین دانشگاه و پردرآمدترین رشته ممکن متناسب با علاقه افراد شد تا لقب دانشجو بودن و جویای دانش بودن برازنده وی گردد. بنابراین ثبت نام کنکور سراسری به منزله موفقیت و کامیابی در دانشگاه دولتی می باشد که اجرای این فرآیند گامی استوار در راه موفقیت و پیروزی است.

تب داغ تیر ماه با کنکور سراسری

ثبت نام آزمون سراسری معمولا در بهمن ماه سراسری در سازمان سنجش درج می گردد تا کلیه افراد با زیر گروه های آموزشی مختلف بتوانند ثبت نام خویش را صورت داده تا رفته رفته خود را برای کنکور آماده کنند چرا که معمولا کنکور سراسری را در تیر ماه برگزار می کنند و کلیه رشته های علوم انسانی، تجربی و ریاضی - فیزیک به همراه رشته زبان خارجه و هنر در نخستین روزهای گرم تابستان بایستی به استقبال کنکور سراسری رفته تا شانس خود را برای قبولی در دانشگاهی دولتی امتحان کنند. بنابراین در روزهای گرم سال تب داغ کنکور نیز مزید بر علت شده تا افراد گرمای درونی را به خوبی حس کرده تا در نهایت با موفقیت، نتیجه عملکرد خویش را ببینند.

شما کاربران گرامی می توانید برای پیگیری اخبار بیشتر در این رابطه به سایت پی سی کنکور به آدرس www.p30konkor.com  مراجعه نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز