خبرگزاری کار ایران

سریع، آسان، آنلاین تور مسافرتی بخرید

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۹۲۲

علی بابا با ارائه محصول تور، روند خرید تورهای مسافرتی را سریع، آسان و به صرفه‌تر از قبل کرده است. علی بابا با ارائه این محصول، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا به صورت آنلاین از قیمت تورهای مسافرتی به مقاصد مختلف داخلی و خارجی مطلع و پس از مقایسه قیمت‌‌ها، خریدی به‌صرفه داشته باشند.

توحید علی اشرفی مدیر بازاریابی علی بابا درباره ویژگی‌های این سرویس می‌گوید: «علی بابا اولین پلتفرم آنلاین فروش تور را در وب‌سایت و اپلیکیشن خود اخیرا ارائه کرده است. کاربران با استفاده از این امکان می‌توانند گزینه‌های مد نظر را بررسی، مقایسه و تور مناسب با بودجه خود را انتخاب و به‌صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه‌روز خریداری کنند.»

از دیگر ویژگی‌های این خدمت علی بابا می‌توان به دسترسی به سوابق خرید، ذخیره اطلاعات مسافر برای تسهیل خریدهای بعدی، خیره و چاپ بلیط، امکان استرداد هزینه خرید تور مسافرتی در صورت لغو سفر و... اشاره کرد. علاوه بر این خریداران تورهای مسافرتی علی بابا از خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته نیز برخوردار هستند. به این ترتیب علی بابا در کنار فراهم کردن امکان خرید تورهای مسافرتی با قیمت و کیفیت مناسب ، خدمات پشتیبانی شایسته‌ای به مسافران ارائه می‌دهد.

اگر قصد سفر و خرید تور مسافرتی مانند تور کیش از علی بابا یا خرید بلیط سفر مانند بلیط پرواز ترکیه را دارید به وب‌سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز