خبرگزاری کار ایران

امدادخودرو تهران | درخواست یدک کش و خوروبر تهران با فنی کارا

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۴۰۷

جستجوی نزدیکترین امداد خودرو تهران و یدک کش تهران و خودروبر تهران در فنی کارا (www.fanikara.com) میسر شده است. فنی کارا امکان مقایسه و انتخاب نزدیکترین فنی کار را فراهم می کند.

برای دریافت خدمات یدک کش حمل خودرو، امداد خودرو تهران، و همچنین درخواست یدک کش تهران در هرمکان و در هر ساعت از شبانه روزی می توانید از طریق سایت فنی کارا اقدام نمایید برای دریافت شماره یدک کش یا خودروبر تهران با فنی کارا میتوانید بر روی  لینک کلیک کنید. در زیر به فهرست مطالب  یدک کش خودرو تهران اشاره می شود:

  • خدمات یدک کش تهران و جرثقیل حمل خودرو با فنی کارا
  •  قیمت  حمل خودرو  و یدک کش خودرو تهران
  • دریافت شماره یدک کش خودرو تهران با فنی کارا

خدمات یدک کش تهران و جرثقیل حمل خودرو با فنی کارا

خدماتی که برای یدک کش خودرو یا همان ماشین بر در سایت فنی کارا ارائه می شود همگی توسط افراد حرفه ای با انواع خودروبر برای هر مدل ماشینی ارائه می شود. در اصل شما می توانید نه تنها خدمات حمل خودرو در تهران را به صورت شبانه روزی دریافت کنید بلکه با بررسی کردن دیگر خدمات این سایت می توانید از دیگر خدمات فنی کارا به آدرس www.FaniKara.com  به صورت شبانه روزی استفاده کنید. در زیر به تمامی خدماتی که توسط افراد یدک کش تهران انجام می شود اشاره میکنیم:

  • یدک کش خودرو، ماشین بر، امدادخودرو شبانه روزی تهران 
  • حمل خودرو  صفر از کارخانه
  • جرثقیل حمل خودرو
  • انواع یدک کش برای ماشین های تصادفی 
  • حمل خودرو از تهران به دیگر مناطق و یا شهرستان 
  • جابه جایی انواع ماشین 
  • خودرو بر چرخ گیر
  • بکس ماشین 

امدادخودرو تهران | درخواست یدک کش و خوروبر تهران با فنی کارا

 قیمت  حمل خودرو  و یدک کش خودرو تهران

از آنجائیکه حمل خودرو به موارد زیادی بستگی دارد نمی توان قبل از اتمام کار قیمت معینی برای آن تعیین کرد چرا که ممکن است حمل خودرو با کفی و حمل ماشین با جرثقیل های بدون کفی کاملا متفاوت باشد. اما بسته به مدل ماشین پارامترهایی که بر روی قیمت حمل خودرو تهران تاثیرگذار است در لیست زیر ذکر شده است:

  1. طول مسافتی که یدک کش خودرو طی می کند.
  2. نوع ماشین یدک کشی که توسط مشتری درخواست داده می شود.
  3. در مسافت های طولانی هزینه سوخت محاسبه می شود.
  4. بیشترین هزینه برای ماشین های سنگین می باشد.
  5. درخواست بیمه نامه توسط مشتری و حمل خودرو در تهران به صورت درون شهری 
  6. خودروهای صفر یا مدل بالا حتما نیاز به ماشین خودروبر دارند که در هزینه  ابه جایی تاثیر گذار است

فنی کار علاوه بر تهران در سایر شهر های دیگر نیز خدمات یدک کش و حمل خودرو را انجام می دهد برای سهولت دسترسی به خدمات حمل خودرو و یدک کش مشهد با فنی کارا میتوانید رو لینک آن کلیک کنید. فنی کارا  با جذب افراد حرفه ای سعی نموده است تا بهترین خدمات را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد تا با خیال آسوده بتوانید درخواست خود را انجام دهید و با بهترین کیفیت کار شما انجام شود.    

امدادخودرو تهران | درخواست یدک کش و خوروبر تهران با فنی کارا

دریافت شماره یدک کش خودرو تهران با فنی کارا

بهتر است قبل از اینکه به انتخاب یک یدک کش یا جرثقیل حمل خودرو (خودروبر) اقدام کنید توضیحاتی در مورد تفاوت این دو به شما داده شود. در ابتدا باید بدانید که خودروبر دارای کفی می باشد و خودروی شما بر روی آن سوار می شود به سمت مقصد موردنظر شما حرکت میکند. امنیت خودروبر بالا بوده و حوادث کمتری برای خودرو اتفاق می افتد. از خودروبر برای حمل خودروهای صفر و یا ماشین های مدل بالا استفاده می شود.

در مقابل یدک کش خودرو تهران  توسط یک زنجیر یا سیم بکسل، ماشین شما را به انتهای یدک کش زنجیر می کند و تا انتهای مسیر خودروی شما به دنبال یدک کش حرکت می کند. ضمن اینکه یدک کش ها نیز در مدل های متفاوتی هستند و در بعضی مدل های آنها با استفاده از چرخگیر هایی که دارند خودرو را منتقل می کنند. در این روش امنیت ماشین حمل شونده پایین آمده و امکان بروز حادثه و آسیب به خودرو زیاد است. پس با توجه به این نکات میتوانید یدک کش یا خودرو بر خود را در تهران یا سایر شهر های دیگر به راحتی و با کمترین زمان از سایت فنی کارا درخواست دهید. افراد فنی کار در سریعترین زمان به محل اعزام شده و مشکل شما را بر طرف مینمایند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز