خبرگزاری کار ایران

با بهترین قالیشویی کرج آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۲۷۸

شناسایی و انتخاب یک قالیشویی معتبر و با کیفیت در کرج امری بسیار دشوار و زمان گیر می باشد.قالیشویی ما با بهره مندی از بهترین و مرغوب ترین مواد شوینده و باتجربه ترین افراد و کارشناسان مخصوص در این زمینه به عنوان بهترین قالیشویی کرج آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

اهمیت انتخاب بهترین قالیشویی کرج

فرش ها و قالی ها  از دیرباز زینت بخش خانه های ایرانی بوده و نماد شکوه و جلوه بخش منازل ایرانی می باشد.از قدیم دستان هنرمند ایرانی اقدام به بافتن این گوهر گرانبها نموده و باعث شده که امروز فرش ایرانی به عنوان بهترین و مرغوب ترین فرش در دنیا شناخته گردد و راغبان و خواهان زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب نماید. فرش ها در زندگی ما ایرانی ها جز اصلی اسباب منازل می باشند .تقریبا میشود گفت خانه ی هر ایرانی دست کم با یک یا تعداد بیشتری فرش پوشانده شده است از این رو ما با اهمیت بر این موضوع و در راستای ارج نهادن به این میراث گرانبهای پیشینیان خود اقدام به راه اندازی و فعالیت در بهترین قالیشویی کرج نموده تا پاسخگوی نیاز شما بوده و رضایت و اعتماد شما را جلب نمائیم.زیرا معتقدیم رضایت مشتریان عزیز بهترین تبلیغ برای قالیشویی ما می باشد.

مشغله های مردم،زندگی های شهری و مخصوصاً آپارتمان نشینی امروزه افراد را وادار به استفاده و مراجعه به مراکز قالیشویی کرج برای شستن فرش ها ، موکت ها ،قالی ها،مبلمان و.... خود می کند.به دلیل این استقبال مردم امروزه تعداد زیادی مراکز قالیشویی کرج افتتاح شده است. خوشبختانه  ما توانسته ایم با استفاده از مواد شوینده مرغوب و درجه یک، جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات، افراد متخصص و کارشناسان در زمینه فرش تحت روش های نوین مدیریتی در رقابت با رقیبان خود پیشی گرفته و رضایت مشتریان خود را جلب نموده ایم .

 

با بهترین قالیشویی کرج آشنا شوید

بهترین قالیشویی کرج

 

رضایت مشتریان

متاسفانه بسیاری از افراد وجود دارند که  از سپردن فرش های خود به مراکز مختلف قالیشویی کرج شکایت داشته اند و ناراضی بوده اند.عدم شستشوی صحیح و کثیف و چرک ماندن فرش، چروک شدن و برجسته و فرورفته بودن بخش هایی ار فرش حین خشک کردن فرش،زرد شدن ریشه ها،وجود لکه، آسیب دیدن فرش ها ،بوی نامطبوع و ... تنها بخشی از نارضایتی مردم بوده است.

مرکز ما به عنوان بهترین قالیشویی کرج و هم چنین بهترین قالیشویی در مهرشهر،گوهردشت ، عظیمیه و ... تمامی شکایت ها و عوامل نارضایتی شما عزیزان را شناسایی کرده و با بهره مندی از پیشرفته ترین روش های شستشو و پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات و با احترام به خواسته ی مشتریان، و رعایت تمامی حساسیت های مشتریان، فرش ها و قالی هایی کاملاً تمیز و با بهترین کیفیت و با نازل ترین قیمت به شما تحویل می دهد. همین امر سبب گشته است که نام قالیشویی بانو به عنوان  برترین قالیشویی کرج همیشه میدرخشد.

با بهترین قالیشویی کرج آشنا شوید

بهترین قالیشویی کرج

خدمات قالیشویی بانو

اگر از ظاهر فرش های خود ناراضی هستید و فرش هایتان زیبایی خود را از دست داده و آسیب دیده اند و هزینه خرید یک فرش جدید را ندارید دیگر نگران نباشید. قالیشویی بانو جهت رفاه حال شما شهروندان عزیز علاوه بر خدمات مربوط به شستشوی فرش ها خدمات دیگری شامل ترمیم ، مرمت و آرایش و زیبا سازی فرش های شما را نیز انجام می دهیم و فرش هایی کاملاً نو با ظاهری بسیار زیبا و آراسته به شما تحویل می دهیم.این خدمات شامل ترمیم بیدخوردگی،پوسیدگی،سوختگی،پارگی وچرم دوزی ، شیرازه دوزی ، ریشه بافی و ... می باشد.پس اگر به دنبال جایی برای نو کردن فرش های خود می باشد ما به عنوان بهترین قالیشویی در گوهردشت و بهترین قالیشویی در عظیمیه و به طور کلی بهترین قالیشویی کرج آماده ارائه خدمات به شما می باشیم.

از دیگر خدمات قابل ارائه در قالیشویی ما خدمات مربوط به شستشوی مبلمان شما در محل منازل شما می باشد. که به محض ثبت سفارش از جانب شما بررسی های لازم از طرف کارشناسان ما صورت گرفته و با اعزام سرویسکاران با تجربه و کارآزموده خود به محل و استفاده از بهترین مواد،تجهیزات و برس ها اقدام به شستشوی مبلمان شما در منازل و یا محل کار شما نموده و سخت ترین و قدیمی ترین لکه ها را برطرف کرده و آنچه مورد رضایت شما می باشد را به شما تحویل می دهد.شستشوی انواع مبلمان با جنس های پارچه و چرمی و... که هر کدام روش شستشوی مخصوص خود را دارند را از بهترین قالیشویی کرج بخواهید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز