خبرگزاری کار ایران

تفریح در تهران، از دیروز تا امروز

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۲۹۶

مجموعه باغ کتاب تهران با داشتن معماری خلاقانه و متمرکز کردن نیازهای مراجعین در یک مجموعه، توانسته‌است توجه زیادی را به سوی خود جلب کند.

ایلنا؛ گذر از زمان و دهه‌های مختلف به معنای روبه‌رو شدن با تغییراتی چشم‌گیر در زمینه پیشرفت امکانات شهری‌ست. اگر کودکی شما هم به دهه ۶۰ یا ۷۰ برمی‌گردد، حتما به یاد دارید که برای تفریح کردن مجبور بودیم بین چند گزینه موجود یکی را انتخاب کنیم و شهر مثل امروز، برای هر سلیقه‌ای گزینه‌های تفریحی متفاوتی نداشت. اما حالا کافی‌ست سلیقه‌ی تفریحی‌مان را بشناسیم، آن‌وقت با انبوهی از پیشنهادهای هیجان‌انگیز روبه‌رو می‌شویم که انتخاب را گاهی برایمان سخت می‌کند. حالا اگر هدف‌مان گشت‌وگذار در تهران و انتخاب یک مقصد تفریحی در این شهر باشد، این انتخاب کمی سخت‌تر خواهد بود؛ زیرا تهران برای هر سبک و سلیقه‌ای پیشنهادهای بی‌شماری دارد.

اتاق فرار؛ خودتان را برای نجات آماده کنید

در اسکیپ‌روم یا اتاق فرار، به‌جای شخصیت‌ مورد علاقه‌تان بازی کنید و با حل کردن معما به کمک هم‌گروهی‌تان، خودتان را از مخمصه نجات دهید.

اساس شکل‌گیری اتاق فرار، محک زدن هوش شما و برنامه‌ریزی برای حل معمایی‌ست که در قالب بازی طراحی شده و برای آن سناریو نوشته‌اند. در اتاق فرار شما می‌توانید در فضایی طراحی شده با الهام از بازی‌های کامپیوتری، خودتان را به جای شخصیت بازی قرار دهید و ترس‌ها و اضطراب‌هایش را از نزدیک حس کنید. اتاق‌های فرار که ایده اولیه‌ش را از کشور ژاپن گرفته‌است، در طراحی بازی‌ها هر سلیقه‌ای را در نظر گرفته و هرکسی می‌تواند متناسب با علاقه‌اش، ژانر متفاوتی را انتخاب کند. مهم این است که در تمام این بازی‌ها بتوانید سرنخ‌ها را به کمک هم‌تیمی‌تان کشف، پاسخ معمای اصلی را پیدا کنید و خودتان را نجات دهید!

تعداد اتاق‌های فرار در تهران در سال‌های اخیر گسترش زیادی پیدا کرده‌است که امکان انتخاب‌های متنوعی را به شما می‌دهد.

پارک آب و آتش؛ همه گزینه‌های تفریحی در یک‌جا

تفریح در تهران، از دیروز تا امروز

تفریح همیشه به معنای تجربه هیجان یا بازی‌های عجیب‌غریب نیست. یکی از گزینه‌های تفریحی محبوب ساکنین شهر تهران، قدم‌زدن در فضای سبز شهر و استفاده از فضای آرام‌بخش پارک‌ها است. پارک آب و آتش که حدودا پنج هکتار وسعت دارد، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تهران است و انواع مختلف امکانات را یک‌جا فراهم کرده‌است. شما در این پارک هم می‌توانید تفریح کنید و هم بعد از گشت و گذار، یک شکم‌گردی متنوع را تجربه کنید. سینما گیم هفت بعدی، فضای اسکیت‌ و دوچرخه سواری، فضای مخصوص برای بدمینتون و سالن نمایش گنبد مینا، از جمله امکانات تفریحی پارک آب و آتش است.

باغ کتاب تهران؛ گشت و گذاری فرهنگی در پایتخت

تفریح در تهران، از دیروز تا امروز

اگر می‌خواهید با قسمت‌های مختلف باغ کتاب تهران آشنا شوید و درباره کارکرد هر بخش اطلاعات لازم را به‌دست آورید، به سایت سفرزون مراجعه کنید.

مجموعه باغ کتاب تهران با داشتن معماری خلاقانه و متمرکز کردن نیازهای مراجعین در یک مجموعه، توانسته‌است توجه زیادی را به سوی خود جلب کند. باغ کتاب تهران یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های تفریحی، فرهنگی و هنری‌ست. شما در این باغ بزرگ می‌توانید در قسمت‌های مخصوص به اسم «لمکده» لم دهید و کتاب مورد علاقه‌تان را بخوانید، یا می‌توانید فیلم مورد علاقه‌تان را در سینما ببینید و بعد از آن، در قسمت فودکورت یا کافه‌ها بنشینید و تفریح‌تان را کامل کنید. این مجموعه امکانات بسیار مناسبی برای نوجوانان و کودکان نیز فراهم کرده‌است. شما می‌توانید یک روز را به گردش فرزندتان در باغ علم کودک یا باغ علم نوجوان اختصاص دهید و به او امکان تجربه‌کردن تفریح‌های جدید را بدهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز