خبرگزاری کار ایران

خرید بسته فرهنگی راهیان نور متناسب با توان و سلیقه شما

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۹۲۲

بسته فرهنگی راهیان نور توشه معنوی هر ساله‌ی راهیان مناطق علمیاتی جنوب و غرب کشور است. تدارک پک فرهنگی راهیان به صورت عمده و با قیمت مناسب، توان و سلیقه مضاعفی را می‌طلبد تا بتواند شایسته هدیه به مسافران سرزمین نور باشد.

همه‌ی فرصت‌ ما برای کار فرهنگی آن هم در اردوها و سفرهای فرهنگی تربیتی، محدود به برگزاری اردو نیست و  لزوما نباید در بازه‌ی زمانی اردو جا شود. تدارک چند ایده اثرگزار می‌تواند ارتباط ما را با شرکت‌کنندگان در اردو طولانی‌تر کند و از طرفی بازوی مهمی برای ما در حین برگزاری اردو باشد. یکی از ایده‌های رایج در همه اردوهای فرهنگی و تربیتی، تدارک بسته فرهنگی برای اردوست. هرچه در تدارک این بسته فرهنگی خلاقیت و سلیقه به خرج بدهیم، در رسیدن به اهداف اردو موفق‌تر خواهیم بود.

چند دلیل مهم برای تهیه بسته فرهنگی راهیان نور

هر فرهنگی شاخصه‌ها و نمادهایی دارد که با آن نمادها بهتر معرفی می‌شود و مفاهیم و معارف خود را به نسل‌های بعد انتقال می‌دهد. از این رو بسته فرهنگی راهیان اگر بتواند از محتوایی متناسب با ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ شهدا برخوردار باشد خواهد توانست در انتقال این ارزش‌ها سهمی عظیم داشته باشد.

سبک زندگی شهدا از ویژگی‌های مهمی برخوردار است که همه ما از مرور آن در کتاب‌ها و خاطرات شهدا بارها و بارها لذت برده‌ایم. جانماز جیبی، لباس خاکی، عطر، کیف، تسبیح، قرآن و کتاب همه خبرهایی از سبک‌بالی شهدا و سبک زندگی متفاوت ایشان می‌دهد.

مسافران سرزمین نور دوست دارند ساعاتی را با خود و شهدا خلوت کنند. اگر بخواهیم کمی به این خلوت دوستانه و بی‌نظیر جهت بدهیم، اهدای عکس شهدا، جانماز، قرآن جیبی، تسبیح و حتی کتاب می‌تواند مناسب حال زائران شهدا باشد.

 خرید بسته فرهنگی راهیان نور متناسب با توان و سلیقه شما

گاهی می‌خواهیم به بهانه اردو، طرح‌های تربیتی مختلفی برای زائران داشته باشیم و از اردو طرح‌هایمان را شروع کنیم. مثل اینکه روزانه نیم ساعت کتاب بخوانیم، هر روز یک آیه قرآن بخوانیم و با قرآن مانوس بشویم، یک دوست شهید داشته باشیم، برای همه اینها تنها یک بهانه کافیست.

اهدای یک کتاب، یک دفترچه محاسبه نفس، یک قرآن جیبی و هدایایی چون  اینها می‌تواند در برگزاری انواع طرح‌های تربیتی کمک کار ما باشد و خیالمان را راحت کند که بعد از اردو همچنان کار و برنامه ادامه دارد.

بسته فرهنگی راهیان نور +خلاقیت و سلیقه

از هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج ، از رهفته بسیج تا روز شهدا در دهه پایانی سال و نوروز، برگزاری برنامه اردوی راهیان نور و مراسم یادوار شهدا از مهمترین و پرتکرارترین برنامه‌های کانون های بسیج و مساجد است. خرید بسته فرهنگی ویژه راهیان نور مهمترین دغدغه مسئولان کاروان های دانشجویی راهیان نور و کاروان دانش آموزی راهیان نور است. از این رو تهیه بسته فرهنگی با قیمت مناسب و به صورت عمده، با چاشنی خلاقیت و نوآوری در ارائه پک ها مهمترین دغدغه مسئولان کاروان های راهیان نور است. همه ویژگی‌هایی که شاید کمتر فروشگاهی به آنها فکر کرده باشد.

فروشگاه اینترنتی مسجدکالا با بیش از سه سال تلاش تخصصی در حوزه محصولات ویژه راهیان نور توانسته است علاوه بر بسته فرهنگی، به همه جوانب برنامه‌های شما بیاندیشد و صفر تا صد نیازمندی‌های شما را پشتیبانی کند. مهمترین مزایای بسته های فرهنگی راهیان نور مسجدکالا به قرار زیر است:

*محصولات فرهنگی متنوع‌ و کاربردی مناسبت هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، یادواره شهدا و اردوهای راهیان نور

*ارائه پیشنهاد‌ چندین ست و پکیج خاص جهت مراسمات مرتبط با روحیه‌ بسیجی

*بسته فرهنگی‌‌ راهیان‌ نور با قیمت و‌ تنوع  بی‌نظیر

*تولید و عرضه کتب دفاع مقدس و سیره شهدا با تخفیف‌ ویژه

*فضاسازی و تزئین پایگاه بسیج و‌ مراسمات ترویج فرهنگ‌ شهادت

*تامین تجهیزات، طراحی‌ و المان‌های ماکت و دکور مراسم شهدا

*تولید یا سفارشی‌سازی محصولات فرهنگی طبق سلیقه مخاطب

*ارائه انواع بسته‌بندی های متنوع و سفارشی

 همچنین مسجدکالا در تهیه بسته فرهنگی راهیان نور به حمایت از تولیدکنندگان خلاق‌ ایرانی، مشاوره فروش تخصصی در تهیه و‌ تدارک محصولات راهیان نور همراه با تخفیف ویژه و قیمت‌گذاری فروش عمده و پکیج اهمیت ویژه داده است.

پیشنهاد ده‌ها هدیه شکیل هنری و نفیس جهت‌ یادبود تقدیر از خانواده شهدا، همرزمان شهیدان، اساتید و مربیان، نخبگان، برترین‌های برگزاری مسابقات فرهنگی و... نشان دیگری از تلاش تخصصی مسجدکالا در حوزه اردوهای راهیان نور و تدوام فرهنگ و روحیه بسیجی است.

سفارش انواع بسته های فرهنگی راهیان نور

علاقمندان می‌توانند جهت دریافت مشاوره تخصصی ، همچنین سفارشی سازی کلیه بسته های فرهنگی راهیان و تهیه انواع پک هدیه فرهنگی مرتبط با هفته بسیج، مراسم یادواره شهدا، تدارک یادمان شهدا، برگزاری راهیان نور دانشجویی و دانش آموزی، راهیان نور خانوادگی به وب سایت مسجدکالا به نشانی https://masjedkala.ir/ سربزنند و یا با شماره های 09135527035 و 03155571095 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز