خبرگزاری کار ایران

چرا باید از خدمات خشکشویی استفاده کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۹۰۰

اگر تا به حال تجربه اسفاده از خدمات خشکشویی را داشته باشید، حتما این موضوع را تأیید می کنید که گرفتن لباس های تمیز، اتو شده و خوش رایحه تان از خشکشویی چه لذتی دارد!

خیال آسوده با استفاده از خشکشویی آنلاین واش لین

وقتی شما وظیفه شست و شوی وسایلتان را به یک خشکشویی حرفه ای واگذار می کنید، خیالتان از همه نظر راحت است؛ به طور مثال می دانید که لباس هایتان کاملا تمیز به شما تحویل داده خواهند شد و اثری از هیچگونه لکه چربی، خون و... روی آنها باقی نخواهد ماند. می دانید که با استفاده از مواد شوینده بی کیفیت و نا مناسب، به لباس، پرده، مبل، پارچه و دیگر وسایلتان آسیبی وارد نخواهد شد. می دانید از نظر بهداشتی، محیط زندگی خود را پاکیزه نگه داشته اید. در آخر نیز رایحه خوش، نرمی و لطافت، و البته پاکیزگی کامل پوشاک و لوازم منزل ، در کنار صرفه جویی که در وقت و زمان خود کرده اید، تجربه لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

چرا خشکشویی واش لین ؟

در گذشته خشکشویی، فقط برای موارد خاصی به کار می رفت؛ اما با تولید انواع مختلف پارچه و وسایل مختلف و همچنین پر شدن وقت افراد، این نیاز روز به روز در حال پررنگ تر شدن است. به عنوان مثال خیلی از افراد امکان شستن پرده های خانه خود را ندارند؛ یا با شستن غلط و غیر اصولی کت و شلوار باعث از قواره افتادن آن و از بین رفتن بافت و الیاف پارچه می شوند. استفاده از خدمات خشکشویی واش لین می تواند حلال چنین مشکلاتی باشد.

امروز خشکشویی چه جایگاهی دارد؟

اما امروزه کاربران خدمات خشکشویی، طیف خیلی وسیع تری را در بر می گیرند. انواع البسه و پوشاک از جمله کت و شلوار، پیراهن، لباس های ورزشی، مانتو و ... دائما به شست و شوی صحیح نیاز دارند؛ درغیر اینصورت از قیافه افتاده، ظاهر و قواره خود را از دست می دهند و خیلی زود کهنه و به درد نخور می شوند. همچنین تعداد بسیار زیادی از وسایل منزل نظیر: مبل، پرده، روفرشی، رومیزی و ... نیز حداقل سالانه یک بار باید به صورت صحیح و اصولی شسته شده تا محیط منزل هم زیبا و چشم نواز باشد و هم از نظر بهداشتی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی بماند. بسیاری از لباس ها نیز به دلیل قیمت بالا و استفاده از پارچه ها و الیاف ظریف، باعث شده تا شست و شو رنگ جدی تری به خود گرفته و نیاز به خشکشویی ها بیشتر و بیشتر شود.

خشکشویی، راه چاره لکه ها

بعضی از لکه ها مانند لکه های چربی، خون و برخی از میوه ها به این راحتی پاک نمی شوند و برای از بین بردن لکه ها باید از تکنیک های خاص خود استفاده شود.

شست وشوی اصولی برای هر یک از وسایل و پوشاک

شاید این موضوع را ندانید اما شست و شوی هر کدام از پوشاک، وسایل و لوازم منزل که روزانه از آن ها استفاده می کنیم، بسته به جنس، رنگ و کاربردی که دارد باید با روش خاص خود انجام شود. پرده ها با انواع و جنس های مختلف باید به روش مناسب خود شسته شده تا به پرده و الیاف آن آسیبی نرسد. برای مثال لوازم خواب نظیر لحاف، پتو، رو بالشی و ... باید به صورت بهداشتی شسته شده، تا هم از انتقال انواع بیماری های پوست و مو جلوگیری شود و هم مانع آسیب های آلرژیک و حساسیتی به پوست شود.

 خیلی ها می گویند که:" استفاده از خشکشویی یک هزینه بیجا و اضافی است و ما خودمان وسایل و لباس های خود را به طور منظم می شوییم." در حالی که خیلی از این افراد حواسشان نیست که با شستن غلط و غیر حرفه ای لوازم منزل و پوشاک خود و از بین بردن آن ها، دارند هزینه خیلی بیشتری را به خود و خانواده شان تحمیل می کنند.

افزایش روزافزون استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین تهران

جامعه شهری امروز به این نتیجه رسیده است که بخش عمده ای از شست و شوی وسایل را در اختیار متخصصین این حوزه قرار دهد. چرا که با استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین تهران، در وقت خود صرفه جویی کرده، کار را اصطلاحا به دست کاردان سپرده اید و بهترین نتیجه را به دست می آورید. اگر خشکشویی طرف شما سرویس تحویل در محل و ارسال پس از شست وشو را نیز ارائه دهد، دیگر حتی نیازی نیست وقتتان را در ترافیک تلف کنید و خیلی ساده می توانید از بهترین خدمات بهره مند شوید و لذت استفاده از آن ها را تجربه کنید.

ثبت سفارش خشکشویی

اپلیکیشن خشکشویی آنلاین  (دانلود برای اندروید و آی او اس)

وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)

ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)

تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز