خبرگزاری کار ایران

مشکلاتی که هنگام استفاده از سایبان برقی پارکینگ با آن مواجه می‌شوید

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۹۴۱

استفاده از سایبان برقی همان‌گونه که مزایای زیادی دارد ممکن است مشکلاتی هم داشته باشد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

از سایبان برقی در مکان‌های مختلفی مثل استخر، رستوران، مغازه ها، پارکینگ و خانه استفاده می‌شود که هر فرد بستگی به نیاز خود آن را انتخاب می‌کند. سایبان‌ها در دو نوع ثابت و متحرک به فروش می‌رسند و هرکدام ویژگی های مربوط به خود را دارند. بیشتر افرادی که به دنبال خرید یک سایبان هستند نوع متحرک آن را انتخاب می‌کنند چون با گرفتن یک سایبان متحرک هر زمان که بخواهند آن را باز و هر زمانی که نخواهند آن را می‌بندند. سایبان‌های متحرک به دو دسته تقسیم می‌شوند: 1- سایبان دستی 2- سایبان برقی.

سایبان برقی از سایبان دستی علاقه مندان بیشتری دارد چون برای باز و بسته کردن آن هیچ نیازی به دخالت دست نیست و به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

مهم ترین مشکلات استفاده از سایبان برقی

تولید صدا هنگام باز و بسته کردن

از رایج ترین مشکلات سایبان‌ها و سایبان برقی این است که ممکن است پس از مدتی موقع باز و بسته شدن صدا دهند. دلیل ایجاد این صدا محکم نبودن براکت های آن است. برای حل این مشکل و صدا ندادن سایبان باید اتصال سایبان برقی به دیوارها و پیچ و مهره های ان را چک کنید. در صورت شل بودن آن‌ها را سفت کنید تا دیگر هنگام باز و بسته شدن صدا ندهند.

مشکلاتی که هنگام استفاده از سایبان برقی پارکینگ با آن مواجه می‌شوید

گود شدن پارچه سایبان

یکی دیگر از مشکلاتی که برای هر سایبانی از جمله سایبان برقی پیش می‌آید گود شدن پارچه ی آن است. دلیل گود شدن پارچه ی سایبان قفل شدن بازوهاست. در صورتی که پارچه ی سایبان برقی شما گود شد کافی است بازوهای سایبان را خلاف جهت بکشید تا پارچه محکم شود. به این نکته توجه داشته باشید که پارچه ی سایبان همیشه باید روی غلتک قرار بگیرد و زیر آن نباشد.

از کار افتادن موتور سایبان برقی

برای جلوگیری از گرم شدن بیش از اندازه ی موتور، آن را به یک سنسور گرمایشی تجهیز می‌کنند به همین دلیل وقتی چند بار سایبان برقی را باز و بسته کنید یا طولانی مدت از آن استفاده کنید باعث داغ شدن موتور و در نتیجه از کار افتادن آن می‌شود. اگر شما هم به این مشکل برخوردید برای 10 تا 15 دقیقه از آن استفاده نکنید و پس از گذشت این زمان دوباره امتحان کنید. اگر با این کار مشکلتان حل نشد باید با شرکتی که سایبان برقی را  از آن‌ها خریده‌اید تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید مشکل شما را بررسی و حل کنند.

مشکلاتی که هنگام استفاده از سایبان برقی پارکینگ با آن مواجه می‌شوید

نصب سایبان پارکینگ                                                         

 نحوه نصب سایبان پارکینگ بسیار مهم است و می‌تواند به‌اندازه‌ی سیستم برقی آن حائز اهمیت باشد. همچنین نصب آن باعث می‌شود کیفیت کار بیشتر شود.

 کیفیت سایبان پارکینگ

کیفیت سایبان پارکینگ ازلحاظ ظاهر و نحوه‌ی کارکرد بستگی به شرکت تولیدکننده‌ی آن دارد زیرا هرچقدر آن شرکت تواناتر باشد کیفیت کار به همان اندازه بیشتر است.

باید توجه داشته باشید که شرکت تولیدکننده، دارای تیم متخصص و کار بلد درزمینهٔ ی برق و سایبان برقی داشته باشد.

مواردی که هنگام استفاده از سایبان‌ها باید به آن‌ها توجه کنید:

برای استفاده از سایبان‌ها و سایبان برقی باید مواردی را در نظر بگیرید تا باعث ایجاد مشکل در سایبان‌ها نشوید. این موارد عبارت اند از:

* باید زمانی که استفاده ای از سایبان نمی‌کنید برای پیشگیری از آسیب آن را جمع کنید.

* اگر می‌خواهید دچار هزینه ی مالی و جانی نشوید جدا از آویزان کردن چیزهایی مثل گلدان از چارچوب های سایبان خودداری کنید تا باعث شکسته شدن و آسیب دیدن آن نشوید. با این کار از پرداخت هزینه ی اضافی نیز در امان می‌مانید.

* در شرایطی که آب و هوا بسیار بد است اصلاً سایبان را باز نکنید.

* سعی کنید بعد از مدتی سایبان را با آب و شوینده بشویید تا تمیز شود.

* برای جمع کردن سایبان برقی هنگامی که موتور از کار افتاده یا برق رفته است از فشار وارد کردن خودداری کنید.

* در صورتی که مشکل ایجاد شده برای سایبان اساسی باشد و خودتان توانایی برطرف کردن آن را نداشته باشید حتماً با شرکت سازنده یا کسی در این کار متخصص باشد زنگ بزنید و کمک بخواهید.

منبع: سایبان برقی

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز