خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید سیستم های گرمایش و سرمایش در شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۱۹۹

سیستم های گرمایش و سرمایش یکی از مهم ترین موضوعات در خانه ها به شمار می رود از این رو پیدا کردن بهترین شرکت برای خرید این سیستم ها از اهمیت بالایی برخوردار است. با ما همراه باشید تا بهترین شرکت های این حوزه را در شیراز بشناسید.

رادیاتور شوفاژ چیست ؟

رادیاتور (Radiator) یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی است که در گرمایش از آن استفاده می شود. استفاده از این سیستم امروزه کاربرد فراوانی در گرمایش داخلی دارد.

نمایندگی خرید و فروش پکیج رادیاتور شیراز تهویه عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله های حاوی آب گرم دیگ انجام می پذیرد که درون آن گردش می کند و حرارت را توسط جابه جایی منتقل می کند. بخشی از انتقال حرارت رادیاتور هم بر اثر تابش ازسطح پره ها اتفاق می افتد. معمولا به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می کنند و تعداد پره ها بسته به مساحت اتاق و اتلافات آن دارد.

رادیاتورهای شوفاژ امروزه جزء پرکاربردترین تجهیزات گرمایشی در ساختمانهای عمومی و منازل می باشند.که ما بیشتر از سیستم گرمایش به وسیله آبگرمکن از آنها استفاده می شود

انتخاب محل نصب رادیاتورها

چون معمولا سردترین مکان در اتاق نزدیک پنجره است و به علاوه از طریق درزهای آن ، امکان نفوذ هوا به داخل اتاق وجود دارد ، جایگاه و اندازه رادیاتورها با توجه به موقعیت پنجره مشخص می شود . از این رو بهترین توزیع دما در اتاق و بهترین جبران برای کسری تابش وقتی رخ می دهد که رادیاتور زیر پنجره نصب شود . اگر رادیاتور که حدود ۶۰% گرما را به صورت جابجایی منتقل می کند به صورت آزاد جلوی دیوار بیرونی زیر پنجره نصب شود ، نیروی شناوری هوای گرم آن به قدری بزرگ خواهد بود که امکان نفوذ هوای سرد شده ی روی وجه داخلی پنجره و هوای سرد وارد شده از درزهای پنجره ، به درون اتاق را منتفی می سازد ، با این کار جریان هوا در اتاق (گردش هوای اتاق ) برقرار خواهد شد .

هرگاه رادیاتور زیر پنجره نصب شود طول آن باید معادل پهنای پنجره انتخاب شود . با این کار جریان عمودی هوا متعادل می شود و گرمای تابشی رادیاتور بیشتر می شود .

بهترین محل نصب رادیاتور

در زیر پنجره یا کنار دیوارهای خارجی است .علت این است که توسط رادیاتور شوفاژ در فصل زمستان دائما گرما به اتاق افزوده می شود .ولی دمای اتاق بالا نمی رود و این دما ثابت می ماند .چون بخش بیشتری از گرمای تولید شده تلف می شود .

تلفات حرارتی از دو طریق انجام میگیرد . یکی تلفات حرارتی ناشی از جداره ها از قبیل سقف- کف و دیوار و پنجره و دیگری تلفات حرارتی ناشی از نفوذ هوای سرد از درزهای پنجره می باشد پس بهتر است رادیاتور را در زیر پنجره نصب کنیم تا مقداری از حرارت رادیاتور صرف تلفات پنجره وجدارها شود .و بخشی که باقی می ماند اتاق را گرم کرده و دمای ان را در حدی مناسب نگه دارد .و بتوانیم در نزدیکی پنجره از اتاق استفاده نماییم . 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیر و سرویس پکیج رادیاتور در شیراز ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

راهنمای خرید کولر گازی

پس از رادیاتور و شوفاژ در فصل زمستان یکی دیگر از لوازم مورد نیاز خانه ها کولر گازی برای سرمایش است. در جنوب ایران و شهر های گرم همچون شیراز کولر گازی یکی از مهم ترین ابزار های کلیدی برای زندگی در این شهر ها است. از این رو استفاده از کولر گازی در فصل تابستان از اهمیت بالایی برخوردار است. اما بهترین برند و بهترین مارک کولر گازی را از چه شرکتی تهیه کنیم ؟

گروه تاسیساتی یزد تهویه یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این حوزه است ، اگر به دنبال خرید کولر گازی در شیراز است.

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت یزد تهویه علاوه بر سیستم گرمایشی و سرمایشی خدمات دستگاه تصفیه آب هم ارائه می کند.

دستگاه تصفیه آب می تواند بهترین ابزار برای کاهش بیماری ها از طریف آب شود.  اما کارشناسان بر این باورند که حذف کلر از آب آشامیدنی در زمانی که قصد داریم آب را بنوشیم ، باعث خواهد شد که احتمال ابتلا شدن به بیماری سرطان ، مشکلات تنفسی و بیماری های قلبی تاحد قابل توجهی کاهش می یابد. دستگاه تصفیه آب خانگی  قادر است در همان لحظه که قصد نوشیدن آب را دارید ، کلر را از آب حذف کنند و آبی سالم  و عاری از هرگونه ناخالصی را به شما هدیه کنند.

برای خرید یک تصفیه آب خانگی خوب، تنها با یک تلفن میتوانید در خانه یا محل کار خود با کارشناسان و متخصصین شرکت یزد تهویه تماس بگیرید و با دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات و قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در شیراز  با خیال راحت دستگاه خود را سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تکنسین‌های فنی شرکت یزد تهویه  اقدام به نصب دستگاه تصفیه آب شما در محل مورد نظرتان کنند. جهت تماس با کارشناسان شرکت یزد تهویه  با شماره 09175956589 تماس حاصل بفرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز