خبرگزاری کار ایران

همین امروز برند سازی آنلاین را شروع کنید

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۴۱۷

این روزها همه درباره برند سازی صحبت می‌کنند و تبدیل به موضوع داغی در بین کسب‌وکارها شده است. خوب است بدانیم که برند سازی چیست؟ برند سازی یا برندینگ(branding) یعنی اینکه ذهنیت مردم را نسبت به برندتان تغییر دهید. به صورتی که آن‌قدر خاص شوید که بنا به دلایلی افراد به سمت شما بیایند و سراغ برند دیگری نروند.

اینکه چطور برند سازی کنیم و برای اینکه به برند برتر تبدیل شویم، خارج از موضوع این مطلب است. اما چیزی که مهم است این است که اگر بخواهید در فضای آنلاین و در بستر اینترنت برند سازی را آغاز کنید، می‌توانید روی داشتن سایت، حساب ویژه‌ای بازکنید.

ساخت و مدیریت وب‌سایت هزینه‌هایی برایتان در پی خواهد داشت. اما نسبت به برند سازی در شبکه‌های اجتماعی بهتر است. به دلیل اینکه سایت دائمی و همیشگی است. وب سایت‌ها تاریخ انقضا ندارند. چه بسیار برندهایی که در فیس‌بوک برند سازی کردند و سرمایه‌گذاری‌شان سود دائمی نداشت.

حتی اگر در شبکه‌های اجتماعی روز دنیا برند سازی کنید، باز هم سایت است که به برند سازی شما کمک می‌کند و وجهه اجتماعی و اقتصادی خاصی به شما می‌بخشد.

اما مسئله این است که اغلب برندها نسبت به داشتن وب‌سایت جبهه می‌گیرند. زیرا فکر می‌کنند این کار هزینه زیادی دارد. تخصص خیلی خاصی می‌طلبد و سود چندانی عایدشان نمی‌شود. اما اصلاً این‌طور نیست. تمام شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مطرح جهانی، برند سازی آنلاین دارند و از این طریق توانسته‌اند موفقیت خود را بیشتر و بیشتر کنند.

در ادامه برایتان توضیح می‌دهیم که چطور ساخت سایت برای برند خود را آغاز کنید و چطور انجام این کار آسان‌تر می‌شود.

ثبت برند را با ثبت دامنه شروع کنید

نام برند خود را به‌عنوان نام دامنه خود در نظر بگیرید و ثبت دامنه را انجام دهید. این کار به‌سادگی قابل انجام است و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد.  اگر دامنه موردنظرتان در دسترس نباشد و می‌توانید با تغییری جزئی و اضافه کردن پیشوند یا پسوند کوتاهی ثبت دامنه را انجام دهید. برای مثال اگر نام شرکت شما قبلاً توسط فرد دیگری ثبت‌شده بود پسوند co را به نام دامنه اضافه کنید و در دسترس بودن آن را بررسی کنید.

خرید هاست را فراموش نکنید

همین امروز برند سازی آنلاین را شروع کنید

پس از ثبت دامنه، برای خرید هاست اقدام کنید. در این مرحله شما با توجه به اینکه می‌خواهید چه اندازه داده و اطلاعات بر روی سایت خود قرار دهید، هاست را انتخاب کنید. در واقع اگر سایت شما خیلی بزرگ و پر از فیلم و عکس است و فروشگاهی است، نیاز به یک هاست پرسرعت دارید. تا درصورتی‌که جشنواره برگزار کردید و با ورودی بسیار زیاد مشتری‌ها مواجه شدید،  ازلحاظ پهنای باند، سرعت، و لود صفحات مختلف سایت با هیچ مشکلی مواجه نشوید.

پس هنگام خرید هاست به این نکات دقت کنید و هاست موردنیاز خود را انتخاب کنید. البته در آذر آنلاین این امکان وجود دارد که هاست خود را ارتقا دهید. یعنی می‌توانید ابتدا هاست سبک‌تری سفارش دهید، بعد هر زمان که صلاح‌دیدید آن را ارتقا دهید و این کار به‌سرعت برای شما انجام می‌شود.

بین خرید هاست و سرورهای مختلفی که توسط آذر آنلاین ارائه می‌شود.  سرور مجازی، برای شرکت‌ها مناسب‌تر است. زیرا معمولاً شرکت‌ها فقط یک صفحه لندینگ یا معرفی برند دارند و صفحات فروشگاهی در سایت خود ندارند و وب‌سایتشان بیشتر به معرفی برندشان اختصاص دارد. پس خیلی نیازی به سرور سنگین ندارند و ضرورتی ندارد که برای سرور اختصاصی هزینه کنند اما اگر مایل باشند و این موضوع هزینه کنند، بسیار بهتر است و خدمات خیلی بهتری دریافت می‌کنند. 

سرور مجازی راه‌اندازی سریع دارد. یعنی پس از تکمیل شدن سفارش، در کمتر از 15 دقیقه آماده می‌شود. البته ویژگی بسیار خوب سرور مجازی برای وب‌سایت‌های تازه تأسیس‌شده، این است که خدمات پشتیبانی 24 ساعته همراه با مانیتورینگ پیشرفته جهت جلوگیری از اختلال  ارائه می‌شود که باعث می‌شود کارها راه بیفتند و مشکلات خیلی زود رفع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز