خبرگزاری کار ایران

اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کار اینرنتی خود داشته باشید

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۱۰۰

این روزها که افراد زیادی به دنبال راه اندازی کسب و کار یا بیزینس آنلاین هستند، از این که دانش فنی و برنامه نویسی زیادی ندارند، شکایت می کنند و می ترسند که نتواننند، کسب و کار آنلاین خود را به خوبی رشد دهند. اگر شما هم یک کسب و کار یا بیزینس آنلاین دارید و قصد دارید که آن را رشد دهید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید چرا که اخبار شگفت انگیزی را برای شما آماده کرده ایم.

ویژگی های سایت حرفه ای 

هر کسب و کار آنلاین قبل از اپلیکیشن، نیاز به یک سایت حرفه ای دارد. سایت حرفه ای برای یک کسب و کار آنلاین باید ویژگی هایی داشته باشد که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

  • پنل مدیریت حرفه ای

بهترین پنل مدیریتی که بیش از 90 درصد سایت های جهان از آن استفاده می کنند، وردپرس است. وردپرس به دلیل رایگان و قدرتمند بودن، دارای محبوبیت فراوانی است. یکی از مزیت های استفاده از وردپرس به عنوان پنل مدیریتی این است که قالب های رایگان و حرفه ای زیادی برای آن وجود دارد.

  • طراحی زیبا و جذاب

سایت شما تا زمانی که جذاب نباشد، به احتمال زیاد نخواهد توانست، فروش بالایی انجام دهد. فروش کالا و خدمات شما زمانی امکان پذیر است که سایت شما جذابیت ظاهری زیادی داشته باشد. در سایت استورینا شما می توانید به انواع قالب های فروشگاهی، شرکتی، تفریحی، خبری و ... دسترسی  داشته باشید. این قالب ها از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردارند و استفاده از آن ها می تواند در زیبایی سایت شما تاثیر داشته باشد.

  • سئو و بهینه سازی برای موتور های جست و جو

قلب اصلی تپنده هر کسب و کاری مشتری است. بهترین روش جذب مشتری برای یک کسب و کار آنلاین بهینه سازی برای موتورهای جست و جو است. این کار باعث می شود که در نتایج موتورهای جست و جو مانند گوگل، رتبه خوبی بدست آورید. این رتبه باعث افزایش بازدید سایت شما و در نهایت افزایش فروش می شود.

اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کار اینرنتی خود داشته باشید

همه چیز ممکن است

در بالا به صورت خلاصه به سه تا از مهم ترین ویژگی های یک سایت حرفه ای برای یک کسب و کار یا بیزنس آنلاین اشاره کردیم، اما در ادامه لیست دیگر موضوعات را می توانید، مشاهده کنید:

  • سرعت بارگذاری سایت
  • فروشگاه سایت
  • رابط کاربری سایت
  • امکان آنالیز و سنجش اطلاعات و دیتاها
  • و ...

اگر هنوز نتوانسته اید که برای کسب و کار آنلاینی که قصد راه اندازی آن را دارید، یک برنامه نویس پیدا کنید به شما توصیه می کنیم که بجای هزینه بالا برای این کار از قالب های زیبا، حرفه ای و جذاب استورینا استفاده کنید تا همه چیز را با هم در اختیار داشته باشید.

اپلیکیشن IOS فروشگاهی

این روزها همه افراد از طریق موبایل های هوشمند خود، دست به خرید می زنند. این روزها حتی افراد دیگر به سوپرمارکت ها سر نمی زنند و در منزل بدون هیچ دغدغه و نگرانی، مایحتاج خود را خریدای می کنند. اگر کسب و کار آنلاینی دارید که سایت حرفه ای و جذابی دارد اما اپلیکیشن ندارد، باید کمی بیشتر فکر کنید.

داشتن اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کار آنلاینی که دارید، می تواند قدم بزرگی برای پیشرفت و رشد باشد. در ادامه می خواهیم مزیت های اپلیکیشن IOS ووکامرس را بررسی می کنیم.

سازگاری کامل اپلیکیشن IOS فروشگاهی با افزونه ووکامرسh3

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، احتمالا می دانید که برای راه اندازی فروشگاه نیاز به افزونه ووکامرس دارید. اگر شما قصد راه اندازی اپلیکیشن IOS برای فروشگاه خود را دارید و هیچ دانش برنامه نویسی در این زمینه ندارید، خبر خوب این است که اپلیکیشن IOS فروشگاهی بصورت کامل از این افزونه محبوب پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کار اینرنتی خود داشته باشید

استورینا سایتی معتبر در زمینه ارائه اپلیکیشن های ووکامرس است که می تواند، خدمات لازم به شما را برای راه اندازی یا رشد کسب و کار آنلاین ارائه دهد.

قابلیت انتشار اپلیکیشنh3

یکی از راه های تبلیغات برای افزایش مشتریان یک فروشگاه اینترنتی این است که اپلیکیشن آن در مارکت های معتبر منتشر شود. شما می توانید اپلیکیشن IOS خود را به راحتی در مارکت های معتبر منتشر کنید تا مشتریان بیشتری داشته باشید. البته این کار بصورت اختیاری است و اگر تمایلی به انجام آن ندارید، می توانید این کار  را انجام ندهید!

متصل کردن اپلیکیشن به سامانه پیامکیh3

شما می توانید به مشتریانی که از طریق اپلیکیشن شما عضویت پیدا می کنند، پیام تبریک بفرستید و یا هنگامی که سفارشی توسط آن ها ثبت می شود، از آن ها تشکر کنید. این مزیت اپلیکیشن IOS فروشگاهی که استورینا در اختیار شما می گذارد، باعث می شود که بتوانید ارتباط بهتری را با مشتریان خود برگزار کنید.

 

پشتیبانی از تمامی درگاه های ایرانی و خارجیh3

حتما متوجه اهمیت این موضوع هستید که چقدر مهم است که اپلیکیشن ووکامرس شما بتواند از تمامی درگاه های بانکی ایرانی و خارجی پشتیبانی کند چرا که بعضی افراد تمایل دارند از درگاه های خاصی برای انتقال پول استفاده کنند و اگر شما نتوانید از آن درگاه پشتیبانی کنید، این مشتریان را از دست می دهید!

سرعت بارگذاری بسیار بالا برای تمامی صفحاتh3

این روزها انسان ها صبر کمتری دارند و دوست دارند، خیلی سریع به همه چیز دسترسی داشته باشند. خرید اینترنتی هم یکی از این موارد است که باید به آن توجه کافی شود. اپلیکیشن IOS فروشگاهی که استورینا در اختیار شما قرار می دهد از سرعت مناسبی برای بارگذاری صفحات برخوردار است که می تواند برای مشتری رضایت بخش باشد. طبق آمار گفته شده، بارگذاری هر صفحه از اپلیکیشن نهایت یک ثانیه طول خواهد کشید.

امکان تعیین رنگ اپلیکیشن

شما می توانید علاوه بر انتخاب لوگو و icon اپلیکیشن خود، رنگ آن را متناسب با رنگ لوگوی خود تغییر دهید. این باعث می شود که همه تصور کنند، شما اپلیکیشن را خودتان برنامه نویسی کرده اید و ارزش کار شما را بالا خواهد برد.

پشتیبانی از سیستم چند فروشندگی

این روزها اکثر کسب و کارهای اینترنتی مانند دیجی کالا در حال فروش اجناس بقیه افراد هستند! اگر فروشگاه شما هم از این موضوع پیروی می کند، خبر خوبی برای شما داریم. اپلیکیشن IOS فروشگاهی از این سیستم فروش پشتیبانی می کند. مشتریان می توانند در داخل اپلیکیشن اطلاعات کامل فروشندگان هر محصول را داشته باشند.

در کل اگر تصمیم گرفته اید که برند کسب و کار آنلاین خود را بهبود ببخشید به شما توصیه می کنیم که حتما از اپلیکیشن IOS فروشگاهی استفاده کنید.

 

اپلیکیشن ووکامرس

طبق آمارهای منتشر شده اپلیکیشن های موبایل این روزها طرفداران بسیار بیشتری نسبت به صفحات مرورگر و وب دارند. هر کسب و کار آنلاینی که قصد برندسازی و افزایش تعداد مشتریان خود را دارد، باید به این سمت پیش برود که هر چه زودتر برای کسب و کار خود یک اپلیکیشن طراحی کند.

این روزها کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که موبایل هوشمند نداشته باشد و یا زمان زیادی را در طول روز پای موبایل خود نگذارند! شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیش از 80 درصد از زمان استفاده موبایل های هوشمند در اپلیکیشن ها سپری می شود. این آمار شگفت انگیز نشان دهنده، اهمیت داشتن یک اپلیکیشن برای یک کسب و کار یا بیزینس آنلاین است.

اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید و یا مدتی است که در حال مدیریت یک فروشگاه اینترنتی هستید باید به شما بگوییم که حتما در برنامه خود به فکر راه اندازی و طراحی یک اپلیکیشن باشید چرا که افراد زیادی ترجیح می دهند از طریق برنامه ها و اپلیکیشن ها خرید های اینترنتی خود را انجام دهند چرا که احساس راحتی بیشتری می کنند.

چرا باید از اپلیکیشن ووکامرس استفاده کنم؟

اپلیکشن ووکامرس برای سیستم عامل محبوب اندروید (Android) طراحی شده است و شما به عنوان یک صاحب کسب و کار می توانید به مزایای زیر دسترسی داشته باشید:

  • قابلیت انتشار در مارکت های معتبر نظیر گوگل پلی (Google Play) و بازار
  • دسترسی به پنل مدیریت برای ارسال نوتیفیکشن
  • امکان متصل کردن سامانه پیامکی به اپلیکیشن ووکامرس
  • سرعت بالای لود صفحات
  • مقایسه محصولات موجود در فروشگاه
  • امکان تعریف کیف پول برای کاربران
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز